شرایط جدید ویزای کار برای تحصیل آنلاین در کانادا

بازدیدکنندگان : 3904 نفر 1399/06/22
شرایط جدید ویزای کار برای تحصیل آنلاین در کانادا

کانادا شرایط را برای افرادی که به دنبال تحصیل و کار در کانادا هستند را راحت‌تر کرده است

کانادا به تازگی سه اقدام مهم را برای کمک به افرادی که به دنبال فرصت‌های کاری و تحصیل در کانادا هستند، اعلام کرده است.

اداره مهاجرت کانادا IRCC در یک خبر جدید که به تازگی در وب سایت خود منتشر کرده است، سه اقدام جدید در نظر گرفته شده برای آن دسته از دانشجویان بین‌المللی که متقاضی اجازه‌ی کار پس از فارغ التحصیلی PGWP هستند و به دلیل همه گیری ویروس کرونا، به صورت آنلاین تحصیل کرده‌اند، معرفی کرده است.
• دانشجویان بین‌المللی تا تاریخ 30 آوریل 2021 در حالی که خارج از کانادا هستند می‌توانند بدون اینکه از زمان PGWP آن‌ها کسر شود به صورت آنلاین تحصیل کنند (تا زمانی که نهایتاً 50 درصد تحصیلات خود را در این شرایط بگذرانند).
• دانشجویانی که برای یک مقطع تحصیلی با مدت زمان 12-8 ماه و با تاریخ شروع از ماه مه 2020 تا سپتامبر 2020، ثبت نام کرده‌اند، می‌توانند این برنامه را تماماً در خارج از کانادا به پایان رسانده و باز هم واجد شرایط PGWP باشند.
• دانشجویانی که برای برنامه‌ی تحصیلی با تاریخ شروع از ماه مه 2020 تا سپتامبر 2020، ثبت نام کرده باشند و تا 30 آوریل 2021 به صورت آنلاین تحصیل کنند و از بیش از یک مقطع تحصیلی واجد شرایط فارغ التحصیل شده باشند، ممکن است بتوانند طول مقاطع تحصیلی خود را هنگام درخواست برای PGWP یکی کنند (تا زمانی که نهایتاً 50 درصد تحصیلات خود را در این شرایط بگذرانند).فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه‌ی PGWP  - ویزای کار پس از تحصیل - در بین افرادی که مایل به تحصیل در کانادا هستند بسیار پر طرفدار است. پس از اینکه دانشجو مقطع تحصیلی واجد شرایط را در یک موسسه تعیین شده در کانادا (به عنوان مثال یک دانشگاه یا کالج) به پایان رساند، می‌تواند اجازه‌ی کار پس از فارغ التحصیلی PGWP را برای مدت زمان حداکثر سه سال دریافت کند. مدت زمان نهایی PGWP بستگی به مدت زمانی دارد که فرد در آن موسسه‌ی کانادایی تحصیل می‌کند.
اجازه‌ی کار پس از فارغ التحصیلی PGWP دانشجویان بین المللی سابق را قادر می‌‌سازد تا برای هر کارفرمای کانادایی کار کنند. دانشجویان سابق که امیدوارند بتوانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند، به دنبال کسب تجربه کار کانادایی هستند تا شانس مهاجرت خود به کانادا را افزایش دهند.
 

داشتن تجربه کار کانادایی می‌تواند افراد را برای برخی از مسیرهای مهاجرت مانند برنامه ورود سریع برای افراد دارای تجربه کار در کانادا واجد شرایط کند. همچنین می‌تواند باعث افزایش امتیاز آن‌ها در سیستم ورود سریع شود.

 

به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا و محدودیت‌های فعلی سفر به کانادا، بسیاری از دانشجویان بین‌المللی در حال حاضر قادر به ورود به کانادا نیستند. این مسئله به دلایل زیادی برای دانشجویان مشکل ساز شده بود. یکی از این دلایل این است که قبل از همه‌گیری، مدت زمان تحصیل آنلاین در محاسبه‌ی مدت زمان PGWP در نظر گرفته نمی‌شد. اما کمی پس از آن اداره‌ی مهاجرت کانادا IRCC در اعلانات خود این قانون را تغییر داد. در آخرین اعلامیه مهم در ماه مه اعلام شده بود، اداره مهاجرت اظهار داشت مدت زمان تحصیل آنلاین انجام شده تا 31 دسامبر سال 2020 هنگام تقاضای PGWP محاسبه می‌شود.
 
برای واجد شرایط بودن، دانشجویان باید قبل از شروع برنامه‌ی تحصیل در ترم بهار، تابستان یا پاییز 2020 و یا برای ترم ژانویه 2021، درخواست اجازه تحصیل ارسال کرده و تأییدیه مجوز تحصیل خود را دریافت کنند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن