علاقه‌ی افراد به مهاجرت به کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته است

بازدیدکنندگان : 3750 نفر 1399/06/30
علاقه‌ی افراد به مهاجرت به کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته است

علاقه‌ی افراد به مهاجرت به کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا افزایش یافته است

بررسی‌ها نشان می‌دهد که همه‌گیری ویروس کرونا نه تنها تمایل افراد را برای مهاجرت کانادا کاهش نداده است، بلکه علاقه‌ی آن‌ها برای این کار بیشتر نیز شده است. آمار کشورهایی که به کانادا مهاجرت می کنند نشان می دهند که از آسیا و خاورمیانه این میزان بیشتر است.
در ماه ژوئن، تقریبا نیمی از شرکت کنندگان نظرسنجی برگزار شده توسط WES گفتند که همه‌گیری این ویروس علاقه‌ی آن‌ها را برای مهاجرت به کانادا افزایش داده است. تعداد افرادی که در ماه ژوئن افزایش علاقه خود را اعلام کرده‌اند نسبت به آن‌هایی که در ماه آوریل در یک نظرسنجی مشابه شرکت کرده‌اند بسیار بیشتر است.

WES می‌گوید از آنجایی که هر هفته با هزاران متقاضی علاقه‌مند ارتباط دارند، آنها منحصراً به ارزیابی میزان انگیزه‌ی افراد مشتاق به مهاجرت و اهداف آن‌ها از این کار می‌پردازند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

ویروس کرونا علاقه افراد را برای مهاجرت به کانادا افزایش داد!

بیشتر افراد (45 درصد از شرکت کنندگان نظرسنجی WES) گفته‌اند که از زمان شیوع ویروس کرونا علاقه‌یشان برای مهاجرت به کانادا افزایش پیدا کرده است و کمتر کسی (6 درصد از شرکت کنندگان نظرسنجی WES) گفته که از مهاجرت منصرف شده است.
همچنین، کمتر کسی گزارش داده است که قصد به تأخیر انداختن مهاجرت خود به کانادا را دارد. این در حالیست که در ماه آوریل 35 درصد از شرکت کنندگان گفته‌اند که قصد دارند مهاجرتشان به کانادا را به تأخیر بیندازند.

شرایط اقتصادی

نظرسنجی WES همچنین نشان داد که بسیاری از پاسخ دهندگان انتظار داشتند که تأثیر اقتصادی در کانادا به دلیل همه‌گیری ویروس کرونا نسبت به کشورهایشان شدت کمتری داشته باشد. گرچه اقتصاد کانادا با شروع همه‌گیری ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفت، اما بررسی‌ها نشان داد که حدود 55 درصد از کسانی که در این مدت شغل خود را از دست داده بودند از ماه ژوئیه 2020 دوباره مشغول به کار شدند.
WES گفت، با گذر زمان اختلاف انتظارات افزایش یافته است. در ماه ژوئن، 58 درصد از افراد انتظار داشتند که همه‌گیری ویروس کرونا بر شرایط اقتصادی کانادا تأثیر منفی داشته باشد. این در حالیست که در ماه آوریل بیش از 68 درصد افراد انتظار داشتند که این ویروس بر اقتصاد کانادا تأثیر منفی داشته باشند.

از طرفی در ماه ژوئن، 57 درصد از شرکت کنندگان انتظار داشتند که تأثیر منفی بر روی مشاغلشان در کشور خود نسبت به کانادا بیشتر باشد. اعداد نشان می‌دهند که تعداد افراد با این طرز فکر از ماه آوریل (با میزان 47 درصد) افزایش یافته است. به عبارت دیگر، به طور کلی مردم تصور می‌کردند که تأثیرات اقتصادی در کانادا نسبت به کشور خودشان بیشتر است ولی با گذر زمان و مشاهده‌ی عملکرد کشور کانادا در طول همه‌گیری ویروس کرونا تصور آن‌ها تغییر کرد. این آمار و ارقام به خوبی افزایش علاقه‌مندی افراد برای مهاجرت به کانادا را توجیح می‌کند!

انتظار می‌رود مهاجران نقش اساسی در بهبود اقتصاد کانادا داشته باشند

کانادا به دلیل بالا بودن میزان بازنشستگی و همچنین میزان زاد و ولد پایین با کمبود استعدادهای بلند مدت روبرو است. این مسائل قبل از شیوع ویروس کرونا وجود داشته و برخی از کارشناسان می‌گویند احتمالاً پس از آن اوضاع بدتر شود. ولی کانادا با پذیرش مهاجران در تلاش است بر این مشکلات غلبه کرده و اقتصاد خود را بهبود بخشد.

آخرین روشهای مهاجرت را در کانال تلگرام زیر بخوانید:
telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن