آیا بررسی پرونده های اسپانسرشیپ همسر سرعت می گیرد

بازدیدکنندگان : 4129 نفر 1399/07/04
آیا بررسی پرونده های اسپانسرشیپ همسر سرعت می گیرد

آیا بررسی پرونده های اسپانسرشیپ همسر سرعت می گیرد

دولت کانادا که تحت تاثیر ویروس کرونا نتوانسته بعضی پرونده ها را در زمان مقرر بررسی کند، قول داده که در بخش پرونده های اسپانسرشیپ همسر، طی ماه اکتبر الی دسامبر 2020 برابر مهر الی آذر 99 تقریبا 18000 پرونده را بررسی نهایی کند.

دولت کانادا این مطلب را طی اعلامیه ای برای اطلاع همگان در وب سایت خود قرار داد و بیان داشته که تعداد کارمندان خود را 60درصد افزایش داده تا بتوان جبران عقب افتادگی این بخش از پرونده های مهاجرت کانادا که معروف به اسپانسرشیپ همسرند را انجام دهد. با این توضیحات امید میرود که سرعت زیادی به کاسته شدن از حجم انباشته پرونده های امسال بدهد.

تمام اینها به لطف سیستم دورکاری مستقر شده در اداره مهاجرت است که قبلا به موکلین ما در این خصوص توضیح داده شده بود. در این سیستم دولت کانادا توانسته کارمندان را طی اپلیکیشن خاصی در منزل خودشان به کار گیرد در حالیکه کیفیت بررسی پرونده در سطح قبل باشد. در ابتدای شروع این کار تمام پرونده های کاغذی دریافت شده ، اسکن و سپس روی سیستم دورکاری کانادا قرار می گیرد. در حین یا بعد از بررسی پرونده اگر نیاز به مصاحبه با زوجین باشد، امکان مصاحبه از راه دور فراهم خواهد شد.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
طبق صحبت آقای مارکو مندیچینو –وزیر مهاجرت کانادا: با این برنامه ها احتمالا هر ماه 6هزار پرونده بررسی خواهد شد و تقریبا روی 49500 پرونده تا اخر سال تصمیم قطعی گرفته خواهد شد. و وقفه ایجاد شده به دلیل کرونا covid19 برطرف خواهد شد و خانواده ها میتوانند سریعتر به هم بپیوندند و زندگی جدید خود را با همسرشان در کانادا شروع نمایند.

طبق برنامه مهاجرتی بین سال 2020-2022 حدود 341هزار مهاجر همه ساله باید به کانادا راه یابند که 70هزار نفر از انها در بخش اسپانسرشیپ قرار دارند. البته این برنامه مهاجرتی کانادا قبل از شروع ویروس کرونا بوده است و احتمالا تغییراتی در حدود 30درصد خواهد داشت.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
خانم اذری1401/02/15
سلام وقتتون بخیر همسرم درخواست اسپانسر شیپ داده ،آیا راهی هست ک تا جواب درخواست واسپانسر شدن من بیاد، ما کنار هم باشیم
  • گنجی
  • 1401/02/28
اگرهمسرتان سیتی زن کانادا باشد می تواند پیش شما باشد
اگر داخل کانادا باشید می توانید با ویزای کار تا زمان بررسی در کانادا بمانید
اگر همسرتان پی آر دارد بهتر است صبر کنید تا نتیجه ویزا بیاید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن