استان کبک بزرگترین قرعه کشی متقاضیان مهاجرت خود را در سال 2020 برگزار کرد.

بازدیدکنندگان : 3356 نفر 1399/07/12
استان کبک بزرگترین قرعه کشی متقاضیان مهاجرت خود را در سال 2020 برگزار کرد.

 استان کبک بزرگترین قرعه کشی متقاضیان مهاجرت خود را در سال 2020 برگزار کرد.

در تاریخ 24 سپتامبر 2020 استان کبک تعداد 365 دعوت نامه اقدام از بین متقاضیانی که در سیستم آریما (Arrima) ثبت نام کرده بودند صادر کرد.
دعوت نامه های صادر شده توسط استان کبک به سه گروه ذیل اختصاص داشته است:
- افرادی که از یک کارفرمای کبکی دارای پیشنهاد شغلی معتبر بوده اند
- افرادی که به عنوان دیپلمات، افسر کنسولی ، نماینده سازمان ملل یا هر سازمان مرتبط به نهاد ها و مناسبات بین دولتی که در کبک فعالیت می کند
- افرادی که طبق نظر اداره مهاجرت کبک می توانند به پیشرفت و توسعه استان کبک کمک نمایند. (این اولین باری است که کبک این گروه از افراد را دعوت می کند)
البته اداره مهاجرت کبک از اینکه به هرکدام از سه گروه فوق الذکر چه میزان دعوتنامه اختصاص یافته  اطلاعاتی منتشر نکرده است.
 
اداره مهاجرت کبک (MIFI)  از سال 1991 و طبق توافق موسوم به کبک آکورد که بین این استان و اداره مهاجرت کانادا منعقد شده ، بصورت اختصاصی اجازه و توانایی انتخاب مهاجرین خود را دارد و پس از انتخاب آنها برای متقاضیان و افراد خانواده وی گواهی موسوم به سی اس کیو(CSQ) صادر می کند. به طور کلی این گواهی برای افراد در کلیه برنامه های مهاجرتی نظیر برنامه نیروی متخصص کبک،  برنامه تجربه کار کبکی، برنامه کار آفرینی کبک، برنامه خوداشتغالی کبک و همچنین برنامه سرمایه گذاری کبک صادر می شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
در مورد برنامه مهاجرتی سرمایه گذاری کبک البته باید اشاره کنیم که این برنامه در حال حاضر و  تا تاریخ 21 آوریل 2021 پذیرش ندارد. متقاضیان برنامه سرمایه گذاری کبک در صورت داشتن شرایط لازم می بایست در مدت زمان باقیمانده نسبت به آماده کردن مدارک و پرونده خود اقدام کرده و شانس خود را برای پذیرش در این گروه حفظ کنند.
افرادی که با انتخاب شدن توسط اداره مهاجرت کبک مدرک( سی اس کیو) دریافت می کنند، می توانند بلافاصله برای دریافت اقامت دائم کانادا اقدام کنند.  برای دریافت اقامت دائم کانادا، کار کردن و تحصیل در استان کبک و بطور کلی زندگی در استان کبک شخص مهاجر به گواهی موسوم به سی اس کیو(CSQ) نیاز دارد.
البته برای اقدام در برنامه نیروی متخصص کبک افراد از سیستم پورتال مهاجرتی این استان موسوم به آریما (Arrima) استفاده می کنند. بر خلاف برنامه سرمایه گذاری کبک که در تاریخ فوق الذکر بازگشایی می شود، در سیستم پورتال آریما افراد می توانند در هر زمان در پورتال ثبت نام و علاقه مندی خود را نسبت به مهاجرت به کبک اعلام کنند. در این پورتال کلیه اطلاعات و رزومه افراد ثبت می گردد و سیستم آریما بر اساس نظام امتیاز بندی افراد را بصورت دوره ای و با در نظر گرفتن بالاترین امتیاز ها انتخاب  و دعوت برای اقدام به مهاجرت به کبک می کند.
سازمان مهاجرتی گنجی و آقای میثم گنجی با شرکت و دفتر ثبت شده در شهر مونترال و استان کبک و با داشتن مجوز و نمایندگی معتبر از بزرگترین موسسات مالی معتبرمورد تایید اداره مهاجرت کبک در برنامه سرمایه گذاری کبک و در نهایت با داشتن تجربه موفق بیش از 15 ساله در امر مهاجرت به کانادا شرایط شما را بررسی و بهترین راه ممکن برای مهاجرت شما به این کشور را انتخاب می کند.

canada_ganji_instagram

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
محمود 1399/07/22
سلام. بنده پسری ۱۸ ساله دارم که در حال حاضر سال آخر دبیرستان در تورنتو مشغول به تحصیل است. ایشان قصد ادامه تحصیل در رشته پزشکی را دارد . بهترین راه برای گرفتن پی آر برای ایشان چیست؟ چون عملا تا پی آر نداشته باشد نمی تواند پزشکی بخواند. و آیا در بعضی استان ها مدت زمان زودتری پی آر میدهند ؟ اگر اینطور است راهنمایی بفرمایید شرایط پی آر در کدام استان ها راحت تر و زودتر است. بی نهایت ممنونم
  • گنجی
  • 1399/08/24
بهترین راه اقامت والدین تا قبل از سن 22 سالگی فرزندتان است. بقیه روشها برای ایشان میسر نیست.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن