آیا دانشجویان در اکتبر ماه مجوز ورود به کانادا دارند

بازدیدکنندگان : 4677 نفر 1399/07/12
آیا دانشجویان در اکتبر ماه مجوز ورود به کانادا دارند

آیا دانشجویان در ماه اکتبر مجوز ورود به کانادا دارند؟

وزیر مهاجرت کانادا آقای مندیچینو در کنفرانسی در اتاوا اعلام کرد : که دانشجویان، افراد با مشکلات خاص و خانواده ها مجاز به ورود به کانادا شدند و از تاریخ 20 اکتبر2020 برابر 29 مهر 1399 اجرایی خواهد شد.

همچنین بعضی محدودیت ها از تاریخ 8 اکتبر برداشته می شود.
طبق اطلاعیه، از 20 اکتبر، دانشجویان خارجی که در یک دانشگاه یا موسسه آموزشی معتبر ثبت نام نمودند، به شرط آنکه DLI آنها  دارای برنامه پذیرش Covid19 مورد تایید استان مورد نظر کانادا باشد میتوانند وارد کانادا شوند.
منظور از DLI، دانشگاه ها، کالج ها و موسسات آموزشی مورد تایید دولت کانادا است که پذیرای دانشجویان خارجی به کانادا اند. این لیست تا 20 اکتبر در سایت ما اعلام خواهد شد.
همچنین بعضی محدودیت ها از تاریخ 8 اکتبر برای مثلا شرکت در مراسم خاکسپاری برداشته می شود که در اینجا می توانید خبر ان را مطالعه کنید.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

در هر دو مورد بالا ، تازه واردها باید 14 روز خود را قرنطینه کنند.


خانواده ها شامل: پدر و مادر و فرزندان، خواهر و برادر، پدر بزرگ و مادربزرگ و همسران می باشد. البته شرایط اخذ مجوز ورود (بجز ویزای معتبر) از 8 اکتبر 2020 مشخص می شود و در کانال تلگرام گنجی قرار خواهیم داد. لذا قبل از ورود به کانادا باید این مجوز را دریافت کنید.
از سویی دولت کانادا برای جبران تاخیر در بررسی پرونده ها ، فرآیندهای جدیدی را اعلام کرد که بررسی 6هزار پرونده اسپانسر شیپ همسر در ماه نمونه ای از آن است.
در ابتدای ویروس کرونا محدودیت ها فقط دانشجویانی که دارای ویزای قبل از 18 مارچ 2020 بودند را مجاز به ورود به کانادا می دانست یا اگر از آمریکا وارد شوند، البته بعد از 20 اکتبر دانشجویان می توانند به کانادا بیایند،علی الخصوص که کلاس یا کارگاه یا آزمایشگاه حضوری داشته باشد.

در حال حاضر ممنوعیت ورود از آمریکا به کانادا تا 21 اکتبر معتبر خواهد بود و برای دیگر کشورها تا آخر اکتبر.

البته اوضاع ویروس کرونا در کانادا خوب نیست! دیروز 1000 نمونه جدید در کبک و 700 نمونه جدید در انتاریو با ویروس کرونا شناسایی شدند. که طی ماه های گذشته بی سابقه بوده.

وضعیت مهاجرت کانادا 

برنامه های نیروی متخصص اکسپرس اینتری و استانی مانند انتاریو و ساسکاچوان و کبک فعال و نیرو می پذیرند. در سپتامبر طی 3 دوره پذیرش اکسپرس اینتری بیش از 12600 دعوتنامه صادر شد. کبک و بریتیش کلمبیا نیز بزرگترین دعوتنامه های خود را در سال 2020 صادر نمودند.
دولت کانادا اعلام کرده است که طی ماه اکتبر برنامه جدید پذیرش مهاجرتی خود را در زمان پاندامی ویروس کرونا بیان می کند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن