آزمون ماک آیلتس برای ویزای کانادا

بازدیدکنندگان : 4045 نفر 1400/05/25
آزمون ماک آیلتس برای ویزای کانادا
آزمون ماک آیلتس برای ویزای کانادا

در بسیاری از کشورها قبل از صدور ویزا باید سطح زبان افراد مشخص شود کانادا هم مثل این کشورها است. ما در این متن به دنبال این هستیم تا شما آزمون زبان را به صورت ساده و بدون استرس انجام دهید.

آزمون های رانندگی یا امتحانات مدرسه، همه این آزمون ها بخشی از زندگی هستند اما استرس زا هستند. به همین علت ما می خواهیم آزمون زبان انگلیسی شما ساده و بدون استرس باشد.

ذهنی که آماده باشد ذهن آرامی است

یکی از دلایل استرس و نگرانی قبل از هر چیز جدید ترس از ناشناخته ها است. در آزمون آیلتس ما از قبل اطلاعاتی در مورد آزمون، سوالاتی که پرسیده می شود، آن چیزی که آزمون گیرندگان به دنبال آن هستند و ساختار خود آزمون به شما می دهیم.
با مطالب رسمی آیلتس یا سلپیپ آشنا شوید، نمونه سوالات را بپرسید، معیارهای تست زنی را بشناسید و در روز امتحان آمادگی و آرامش داشته باشید. 

یک تجربه بدون نقص در آیلتس

در مراکز آزمون زبان انگلیسی کارمندان آموزش دیده و با تجربه کار می کنند و در صورت نیاز به آنها، آماده هستند. انها منابع اطلاعات زیادی را در مراکز آزمون ارائه می دهند، که از لحظه ورود تا خروج شما را راهنمایی می کنند. سعی آنها بر این است که شما در ساعت مقرر در امتحان شرکت کنید.
در زمان پاندمی کرونا همه مراکز آزمون آیلتس اقدامات بهداشتی و ایمنی را برای حفاظت از سلامت شرکت کنندگان و کارکنان آزمون در نظر گرفته اند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

ایجاد اعتماد به نفس واقعی در جلسه امتحان آیلتس

آزمون آیلتس همیشه به صورت حضوری انجام می شود. IELTS این کار را انجام می دهد چون بهترین راه برای ارزیابی مهارت صحبت کردن شما است. به صورت خیلی واقعی با افراد رودر رو صحبت می کنید، و در این صورت آزمون خیلی طبیعی می شود. شما وقتی برای آزمون آیلتس آماده می شوید برای زندگی جدید در کانادا و انجام مکالمه در آنجا آماده می شوید. 
مهاجرت به خارج از کشور یک مرحله بزرگ است وهر چه زودتر سطح زبان خود را مشخص کنید، و از امکاناتی که کانادا ارائه می دهد استفاده کنید. یکی ار بهترین راهها برای رسیدن به این هدف، توانایی در صحبت کردن است.
در مدت کوتاه استرس شما کمتر می شود چون انجام کارهای اولیه را برای خود آسان می کنید مثل رفتن از مرحله A به B. در بلند مدت مزایای زیادی برای شما دارد و به شما کمک می کند تا راتباط قوی تری برقرار کنید، دوست شوید و چیزهای منفی را از ذهن خود دور کنید چون گفتگوی منظم برای سلامت روان ما لازم است به خصوص اگر در خارج از کشور زندگی می کنید.
وارد گروه های تلگرام و واتس اپ آیلتس شوید
صحبت با افرادی که شرایطی مشابه شما را دارند بسیار آرامبخش است هرچند شاید آزمون شما را عصبی کند. اگر برای آزمون در کانادا یا در کشور خود آماده می شوید، باید از مزایای آزمون آیلتس استفاده کنید. ما به هزاران نفر کمک کردیم تا با موفقیت ویزای کانادا و یا کشورهای دیگر ار دریافت کنند. یک سیستم  آنلاین وجود دارد که در آنجا شما می توانید از افرادی که در آزمون قبول شده اند یا در حال حاضر از آن استفاده می کنند مشاوره بگیرید و می توانید برای اطلاعات بیشتر و توصیه های مفید در کانال های اجتماعی ما عضو شوید.
این یک راه مناسب برای ملاقات با افرادی است که از قبل در کانادا زندگی می کردند، پس شما می توانید در مورد منطقه ای که مهاجرت می کنید و اطلاعات مربوط به آزمون اطلاعات خوبی را بدست آورید.

آیا واقعا می خواهید اعتماد به نفس داشته باشید؟

با نزدیک شدن به روز آزمون، شاید بخواهید در آزمون رسمی آیلتس شرکت کنید. با ارائه اطلاعات مناسب و اطمینان از اینکه آزمون شما به صورت کاملا دقیق برگزار می شود، به افراد کمک می کنیم تا در آزمون خود احساس خونسردی و آرامش داشته باشند. 
با توجه به معیارهای تعیین شده در آزمون آیلتس، در مدت پنج روز نمره آیلتس را دریافت می کنید. همه اینها به شما کمک می کند تا قبل از آزمون بدانید که باید در چه مهارتی پیشرفت کنید. 

آزمون ماک آیلتس IELTS Mock Test


آزمون تعیین سطح در آیلتس چگونه به شما کمک می کند:
_ آزمون را مثل شرایط واقعی در روز آزمون انجام دهید.
_ آزمون را از شروع تا پایان تجربه می کنید: گوش دادن، خواندن، نوشتن و صحبت کردن.
_ دریافت نمره  برای هر مهارت و نمره کلی با توجه به معیارهای تعیین شده آیلتس 
_ بین آیلتس جنرال و آکادمیک یکی را انتخاب کنید. 
با استفاده از خدمات یک موسسه زبان و یا معلم میتوانید سطح فعلی خود را در آیلتس بسنجید یا ببینید چقدر زمان نیاز دارید تا به سطح ایلتس مثلا آیلتس جنرال 6 برسید. لذا شرکت در این امتحان که اصطلاحا ماک نامیده می شود مفید است.
هزنیه آن از 150الی 480هزار تومان(نرخ در تاریخ مرداد 1400) می باشد که در زمان کرونا امکان انجام مصاحبه با اسکایپ نیز وجود دارد.
ماک Mock  به آزمونی گفته می‌شود که کاملاً شبیه آزمون اصلی باشد. آزمون ماک آیلتس یا همان آزمون آزمایشی یا شبیه سازی شده آیلتس، آزمونی مطابق با شرایط آزمون آیلتس و با سؤالات استاندارد شامل چهار بخش Listening/Reading/Writing/Speaking می‌باشد که به صورت حضوری برگزار می‌شود. آزمون ماک آیلتس به داوطلبان کمک می کند تا خود را در شرایط واقعی آزمون آیلتس قرار دهند و توانایی های خود را برای آزمون آیلتس بسنجند. این امتحان کاملا شبیه امتحان اصلی در شرایط یکسان با سوالات استاندارد می باشد تا داوطلبان بتوانند آمادگی خود را برای شرکت در آزمون اصلی محک بزنند.

 انواع آزمون ماک آیلتس


مثل خود آزمون آیلتس، امتحان ماک هم دو نوع عمده دارد:
-    آزمون ماک آیلتس آکادمیک
-    آزمون ماک آیلتس جنرال
 نتیجه بر حسب نیاز داوطلب به دو صورت ارسال می شود:
-    با کامنت و تشریحی
-    بدون کامنت و غیر تشریحی
 

آزمون با کامنت و تشریحی:

به این معنی است که نمره اورال امتحان ماک به همراه ریز نمرات رایتینگ و اسپیکینگ و تشریح اشکالات برگه امتحانی توسط اگزمینر به همراه فایل اسپیکینگ و رایتینگ برای داوطلب ایمیل میشود که 5 روز کاری زمان بر است.
برگه های Writing و فایل صوتی Speaking نیز تا یک هفته پس از دریافت نتیجه آزمون قابل ارسال خواهد بود.
 

آزمون بدون کامنت و غیر تشریحی:

به این‌معنی است که فقط نمره اورال به همراه نمره کل هر اسکیل برای داوطلب پیامک می شود که 3 روز کاری زمان بر است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
یاشار1400/08/01
سلام و عرض ادب
آقا ۳۹سال متأهل و یک فرزند، خلبان هستم با یازده سال سابقه بیمه که سه سال با رشته خلبانی است، سطح زبان آیلتس جنرال شش، اگر امکان داره میخواستم بدونم از چه راهی میتونم اقدام کنم، متشکرم
  • گنجی
  • 1400/08/01
برای رشته شما جاب لیست خاصی نیست رزومه خود و همسر را واتس آپ کنید تا بررسی کنیم.
شیما پ1400/05/22
سلام و وقت بخیر
خانم متاهل و ۳۴ ساله هستم و مدارک دانشگاهی من شامل دکترای عمومی داروسازی( از دانشگاه علوم پزشکی مشهد) با سه سال سابقه کار و کارشناس میکروبیولوژی (از دانشگاه شهید بهشتی) و بدون سابقه کار هستم
متاسفانه مدرک زبان ندارم ولی در حال گذروندن کلاس های زبانم هستم
دوپسر ۶ساله دارم
به نظر شما بهترین مسیر برای مهاجرت به کانادا واسه من و بچه هام چیه؟
البته همسرم شرایط زندگی همراه من و بچه هامو در سال های اول در کانادا ندارن
ممنون بابت راهنماییتون
  • گنجی
  • 1400/05/22
برای برنامه های نیروی متخصص نمی توانید چون سابقه کار با بیمه ندارید. برای برنامه استارت اپ ویزا رزومه تان را بفرستید تا با انکوباتور و انجل مطرح کنیم و در واتس اپ خبر دهیم.
فقط باید بتوانید ایلتس جنرال 5 را کسب کنید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن