برنامه سرمایه گذاری 2022 منیتوبا

بازدیدکنندگان : 1372 نفر 1400/11/04
برنامه سرمایه گذاری 2022 منیتوبا
برنامه سرمایه گذاری 2022 منیتوبا

برنامه استانی منیتوبا

برنامه سرمایه گذاری منیتوبا در سال 2016 برای رشد اقتصادی و جذب متقاضیان واجد شرایط از خارج از کشور ایجاد شد. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا به دنبال افرادی است که تجربه کاری و توانایی سرمایه گذاری برای موفقیت در کانادا را دارند. از ماه می 2018 تغییراتی ایجاد شده تا این برنامه با دقت بیشتری افراد را انتخاب کند. 

چه تغییراتی در برنامه سرمایه گذاری منیتوبا ایجاد شده است؟

تغییرات در این برنامه برای اطمینان از اینکه متقاضیان به سرمایه گذاری می پردازند ایجاد شد. افراد پول مورد نیاز را سرمایه گذاری می کردند و بعد از تایید، دعوتنامه مهاجرت استان منیتوبا را دریافت می کردند. این باعث می شد تا بلافاصله برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. مشکلات زمانی به وجود آمد که بعضی از افراد با وجود دریافت اقامت دائم، سرمایه گذاری خود را دنبال نکردند. یعنی کسب و کار آنها به هدف استان که رشد اقتصادی است کمکی نمی کرد. 
با به روز رسانی در سال 2018، دولت روی سرمایه گذارانی که در این برنامه شرکت کردند نظارت دقیق تری می کرد تا مطمئن شوند که این سرمایه گذاری برای رشد اقتصادی است و فقط برای دریافت اقامت دائم کانادا نیست. دیگر نیازی نیست که متقاضیان 100.000 دلار ودیعه به حساب دولت منیتوبا واریز کنند، چون برنامه جدید معیارهای اضافی دیگری دارد. مثلا ارزش داراریی خالص متقاضی باید 500.000 دلار به جای 350.000 دلار باشد و ارزش سرمایه گذاری با توجه به محل کسب و کار بیشتر می شود: مبلغ 250 هزار دلار در وینیپگ (مرکز مینتوبا) یا 150 هزار دلار در اطراف و استخدام یک فرد مقیم کانادا. دارایی شخص متقاضی باید تایید بیشتری شود و طرح کلی کسب و کار مورد توجه قرار می گیرد. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
در این برنامه جدید اگر متقاضی تایید شود دعوتنامه قبولی برای برنامه سرمایه گذاری تجاری را دریافت می کند و بعد از آن واجد شرایط مجوز کار موقت خواهد بود. اگر وی در 24 ماه اول ورود یک بیزینس را ایجاد یا یک مزرعه خریداری کنند دعوتنامه مهاجرت استانی برای آنها صادر شده که به وسیله آن می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. باید بدانید که این شرایط اضافی برای تاخیر در کار شما نیست برای اطمینان از این است که کسب و کار موفقی را ایجاد کرده باشید. 


چه افرادی واجد شرایط برنامه سرمایه گذاری منیتوبا هستند؟

سرمایه گذار می تواند برای برنامه سرمایه گذاری منیتوبا از طریق دو مسیر اقدام کند:
مسیر کارآفرینی و مسیر سرمایه گذاری در مزرعه. 
برای واجد شرایط بودن هر کدام از این مسیرها باید واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی منیتوبا باشید. معیارهای واجد شرایط شامل تجربه، سن، مهارت در زبان، ارزش خالص دارایی و عوامل دیگری مثل دانش زبان همسر یا داشتن فامیل در استان است. متقاضیان براساس سیستم امتیاز بندی منیتوبا نمره می گیرند که واجد شرایط بودن آنها را برای این برنامه مشخص می کند. 


مراحل درخواست برای اخذ اقامت منیتوبا از طریق کارآفرینی

برنامه مهاجرت استانی منیتوبا که برنامه سرمایه گذاری تجاری بخشی از آن است احتمالا سیستم ابراز علاقه آنلاین خود را که در پاییز 2018 تغییرات فنی داد را بزودی باز کند. برنامه مهاجرت استانی منیتوبا یک برنامه موقت برای افرادی که می خواهند زود برای برنامه سرمایه گذاری تجاری اقدام کنند ایجاد کرده است. 
در اینجا مراحلی که برای اقدام می توانیم انجام دهیم به این شرح است:
1_ مشاوره با وکیل: مطمئن شوید که حداقل شرایط را برای اقدام دارید. 
2_ تحقیق درباره طرح کلی کسب و کار: طرح کسب و کار شما برای داشتن یک برنامه موفق لازم است و باید به این موضوع توجه زیادی داشته باشید. بازدید حضوری مهم است و بخش مشاوره بازرگانی منیتوبا می تواند اطلاعات خوبی را ارائه دهد. برای اخذ ویزای بازدید و تهیه بیزینس پلن از خدمات موسسه گنجی استفاده کنید.
 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

3_ ارسال ابراز علاقه: فرم طرح کسب و کار، فرم خود ارزیابی که در سایت منیتوبا موجود است و کد ارتباطی برای مشاوران مهاجرت را ارسال کنید.
_ اگر حداقل شرایط این برنامه را نداشته باشید، برنامه مهاجرت استانی به شما اطلاع می دهد. 
_ اگر حداقل شرایط لازم را داشته باشید برنامه مهاجرت استانی منیتوبا طرح کلی کسب و کار شما را بررسی کرده و مشخص می کند که آیا می توانید به مرحله بعدی بروید یا نه. 
_ اگر پرونده به مرحله بعدی رفت وکیل یک کد طرح کسب و کار را برای شما صادر می کنند. 
_ اگر شما را تایید نکردند باید حداقل 2 ماه بعد از دریافت این بازخورد برای ارائه یک طرح تجاری جدید صبر کنید. در این مدت باید تحقیقات زیادی را انجام دهید یا طرح کسب و کار خود را اصلاح کنید. 
4_ ارسال پرونده: یک دعوتنامه قبولی برای شما ارسال می شود، بعد از آن شما 120 روز فرصت دارید تا پرونده کامل را با هزینه 2500 دلار به سیستم مهاجرت استانی منیتوبا ارسال کنید. 
5_ ارزیابی پرونده: سیستم مهاجرت استانی منیتوبا یک ارزیابی از پرونده شما انجام داده و شما را به یک مصاحبه دعوت می کند تا در مورد طرح کسب و کار خود صحبت کنید. در صورت تایید باید قرارداد عملکرد تجاری را امضا کنید. سیستم مهاجرت استانی دعوتنامه را ارائه می دهد تا با درخواست مجوز کاری موقت شما به اداره مهاجرت کانادا ارائه شود.
6_ راه اندازی کسب و کار: شرایط قرارداد عملکرد تجاری را انجام دهید و گزارش پیشرفت را به سیستم مهاجرت استانی ارائه دهید. واحد مشاوره کسب و کار بعد از ورود به منیتوبا به شما کمک می کند. 
7_ دریافت دعوتنامه: زمانی که سیستم مهاجرت استانی تایید کرد که شرایط قرارداد عملکرد تجاری با موفقیت انجام داده اید برای شما دعوتنامه صادر می کنند و شما می توانید برای اقامت دائم کانادا اقدام کنید. 


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن