مهاجرت مجارستان

بازدیدکنندگان : 1260 نفر 1402/08/21
مهاجرت مجارستان
مهاجرت مجارستان
مجارستان، راه رسیدن شما به اروپا

 

زندگی در مجارستان

مجارستان طی سال های اخیر تبدیل به مقصدی بسیار جذاب برای اقامت در اروپا تبدیل شده است. سیستم بهداشتی و درمانی ، هزینه های معقول زندگی و سطوح بالای امنیت، مجارستان را به انتخابی وسوسه کننده برای اقامت در قلب اروپا تبدیل کرده است.
بوداپست، پایتخت اعجاب انگیز این کشور، مدارس عمومی و بین‌المللی رایگان را در کنار سیستم حمل و نقل عمومی فوق العاده که رفت و آمد را آسان می کند، ارائه می‌دهد که می تواند چشم انداز خوبی برای خانواده را به وجود بیاورد. 
برای افرادی که به دنبال فرار از شلوغی زندگی شهری هستند، جنگل های پرتراکم، کوه های سرسبز و حومه آرام شهر، تعادلی هماهنگ بین زندگی شهری و زیبایی طبیعی ایجاد می کند.

 

سرمایه گذاری در املاک مجارستان

بازار املاک و مستغلات مجارستان با تاریخ غنی و دید هنری درآمیخته شده است. با این حال، جذابیت حال حاضر آن در مقرون به صرفه بودن آن نسبت به سایر کشورهای اروپایی است.
میانگین قیمت هر متر مربع برای یک ملک در بوداپست بین 2000 تا 4000 یورو متغیر است که به طور قابل توجهی کمتر از شهرهایی مانند لندن، پاریس یا برلین است.همچنین بازگشت سرمایه 4-6٪ در درآمد اجاره سالانه بسته به منطقه ملک می باشد.
در حالی که ساختمان‌های قدیمی خیره‌کننده فراوان هستند، آنها به آپارتمان‌های مدرن تبدیل شده‌اند که مجهز به تمام امکانات و امکانات رفاهی مناسب برای زندگی مدرن هستند. حتی با کاهش فاصله قیمتی بین بوداپست و سایر شهرهای بزرگ اروپایی، هنوز هم بازار املاک و مستغلات در مجارستان گزینه جذابی برای کسانی است که به دنبال فرصت های سرمایه گذاری مقرون به صرفه و در عین حال سودآور هستند.

 

ثبت شرکت در مجارستان

مجارستان که از لحاظ جغرافیایی در قلب اروپا قرار دارد، دروازه ای به سوی بازار عظیم اتحادیه اروپا است که به سرمایه گذاران اجازه دسترسی به بیش از 740میلیون مصرف کننده را می دهد. با دسترسی بدون ویزا به منطقه شینگن، محیطی بسیار مناسب برای کسب و کار، و اتصال عالی به بازارهای کلیدی، پایگاهی ایده آل برای مشاغلی است که به دنبال حضور در اروپا و گسترش فعالیت های خود در سراسر جهان هستند. حداقل سرمایه مورد نیاز برای شرکت های با مسئولیت محدود تقریباً 8000 یورو است که در میان پایین ترین ها در سراسر اتحادیه اروپا است. علاوه بر این، مجارستان با 9 درصد ، پایین‌ترین نرخ مالیات شرکتی را در OECD دارد که به سرمایه‌گذاران مزیت‌های هزینه قابل توجه و راه‌حلی قانونی برای کاهش مالیات ارائه می‌دهد. مجارستان با طیف متنوعی از بخش‌های پر رونق خود شاهد توسعه قابل توجهی بوده است و در سال 2022، 6.5 میلیارد یورو سرمایه‌گذاری مستقیم خارجی جذب کرده است. طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، پس از ارائه مدارک لازم ( که یک فرآیند نسبتاً ساده است)  حداقل 5 روز طول می کشد تا یک شرکت در مجارستان راه اندازی شود.

اقامت مجارستان

اقامت مجارستان با خرید ملک

برنامه اقامت مجارستان یکی از مقرون به صرفه ترین و ساده ترین راه ها برای زندگی در اروپا را ارائه می دهد. با سرمایه گذاری اولیه 155000 یورو در املاک مسکونی، می توانید اقامت مجارستان را دریافت کرده و در این کشور اقامت داشته باشید.
در این برنامه برخلاف اکثر برنامه های اقامتی دیگر، سرمایه گذاران تنها پس از تایید درخواست خود باید سرمایه گذاری را انجام دهند. یکی دیگر از مزایای کلیدی سرعت پردازش رونده ها است و کارت های اقامت در کمتر از 60 روز از تاریخ درخواست با نرخ تایید بالا صادر می شوند.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
میرجلال1402/09/05
سلام . میشه درباره کشور مجارستان. معلومات دهید
  • گنجی
  • 1402/09/06
برای اخذ اقامت مجارستان و در نهایت بلوکارت اروپا، نیاز به خرید ملک 155 هزار یورویی دارید. 
سن و شغل و تحصیلات و سابقه ویزای قبلی شما مهم است
با دفتر تهران برای جزئیات تماس بگیرید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن