پرستاری در کانادا

بازدیدکنندگان : 3314 نفر 1401/04/13
پرستاری در کانادا
پرستاری در کانادا

استخدام پرستاران خارجی در استان انتاریو کانادا همچنان پابرجاست. انتاریو اقدام برای رفع کمبود نیروی کار در بخش مراقبت های بهداشتی حدود 6000 کارمند را تمدید کرد

طبق اطلاعیه قبلی انتاریو چند هزار پرستار آموزش دیده بین المللی را تا پایان ماه مارس می پذیرفت.
انتاریو حدود 300 نفر از این پرستاران را به 50 بیمارستان می فرستد. پرستاران زمانی که برای دریافت مجوز خود در انتاریو اقدام می کنند می توانند در بخش مراقبت های بهداشتی از بیماران مراقبت کنند. تا به حال حدود 1200 پرستار تحصیل کرده بین المللی در کالج پرستاران انتاریو درخواست داده اند و ابراز علاقه کرده اند. 

تا پایان ماه مارس انتاریو حدود 6000 پرستار برای بخش مراقبت های بهداشتی می خواهد. کارمندان شامل دانشجویان پرستاری، دانشجویان پزشکی و دیگر دانشجویان رشته بهداشت و درمان هستند. 
انتاریو مثل دیگر استانهای کانادا قبل از شیوع کرونا هم کمبود پرستار داشت. از زمان شیوع کرونا در ماه مارس 2020 انتاریو براساس طرح اورژانسی حدود 6700 متخصص مراقبت بهداشتی برای مراقبت در منزل و در دیگر مکان ها را برای کاهش تعداد بیماران در بیمارستان، پذیرفته است. 

 

 

حقوق پرستاری در کانادا 

پرستاری در کانادا حقوق بالایی برابر 55هزار دلار سالانه دارد. براساس برنامه اقتصادی و مالی انتاریو در سال 2021، این استان حدود 342 میلیون دلار در پنج سال آینده برای استخدام نیروی کار سرمایه گذاری می کند. این سرمایه گذاری چند میلیون دلاری حدود 13000 نیروی کار را وارد سیستم مراقبت بهداشتی انتاریو می کند که این کارمندان شامل 5000 پرستار جدید و 8000 نیروی کار مراقبت شخصی هستند. 
 

وزیر دارایی در رسانه گفت، شیوع کرونا باعث شد که ما نیروی کار بیشتری برای بخش مراقبت های بهداشتی نیاز داشته باشیم. دولت برای حفاظت از مردم و اقتصاد  و برای مبازره با بیماری کرونا بسیار هزینه کرده است و سرمایه گذاری در بخش مراقبت های بهداشتی یکی از برنامه های اصلی ما می باشد. 

در سال 2020 حدود 20.678 پرستار تحصیل کرده بین المللی درخواست دادند که واجد شرایط کار در انتاریو بودند. در سال 2020 حدود 12.2 درصد از پرستاران انتاریو از این گروه بودند اما در سال 2010 حدود 10.3 درصد از پرستاران از گروه نیروی کار خارجی بودند. 
موراد ابتلا به کرونا در انتاریو در مدت 7 روز حدود 11000 مورد در روز بود. بیشتر نوع اومیکرون در استان شیوع دارد و کرونای دلتا حدود 500 مورد در روز است.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

 

شرایط پرستاری در کانادا

شرایط پرستاری در کانادا مراحل معادل سازی و آر ان و هزینه های آن بستگی به استان مختلف دارد و می توانید با ارزیابی صلاحیت پرستاری توسط دولت کانادا به NNAS برسید. تخصص پرستاری در کانادا جزو مشاغل خوب است. 
شرایط پذیرش پرستار در کانادا ساده است و بایدبرای شروع مراحل معادل سازی مدرک پرستاری در کانادا ابتدا در انجمن پرستاری کانادا CCPNR ثبت نام کنید. بهترین شهر کانادا برای پرستاران : کبک، انتاریو و بریتیش کلمبیا است، زیرا آینده شغلی رشته پرستاری در این شهرهای کانادا بهتر است.
کد مشاغل شغل پرستاری در کانادا ناک 3012 می باشد که برای کار در کانادا به عنوان پرستار باید NCLEX  داشته باشید.

NCLEX یک آزمون در آمریکای شمالی جهت صدور مجوز پرستاری در آمریکا و کانادا است.

Registered nurses یا پرستار RN، به پرستارانی گفته می شود که در بیمارستان‌ها و مراکز درمانی کانادا فعال هستند. 


اما توجه کنید که مهاجرت پرستاران به کانادا بدون مدرک زبان شانس کمی دارد و نمی توانید حقوق پرستار کامل را دریافت کنید. بهترین روش برای اخذ اقامت از طریق پرستاری در کانادا دارا بودن فرانسه بی2 یا ایلتس 6.5 می باشد.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
معصومه س1401/04/26
فرزند من یک بار برای تحصیلی ریجکت شده میشه راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1401/05/01
سوابق ریجکت قبلی تاثیر زیادی روی پرونده های بخش فدرال دارد ولی راه اقدام مجدد را نبسته است.
برای ارسال پرونده مجدد حتما باید مدارک قبلی بررسی شود
اگر دبیرستان مشغول به تحصیل باشند ما شانس خوبی برای اخذ پذیرش از مدارس عالی کانادا داریم
کوروش1401/04/12
آقای گنجی در مورد مهاجرت به کانادا برای پزشکان سوال داشتم:
من متخصص داخلی و همسرم پرستار که ایشان ایلتس 5و6 را می تواند بگیرد ولی من نه
چجوری شرایط خودم را بسنجم؟
  • گنجی
  • 1401/04/24
برای ویزای استارتاپ کانادا شانس خواهید داشت البته رزومه تان را نیاز داریم تا دقیق بررسی کنیم
 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن