ترکینگ نامبر کانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 5614 نفر 1401/11/24
ترکینگ نامبر کانادا
ترکینگ نامبر کانادا
آیا در مورد نحوه پیگیری لحظه ای جدید وضعیت پرونده مهاجرتی کانادا اطلاع دارید؟

خوشبختانه متقاضیان برنامه های اکسپرس اینتری و برنامه مهاجرت استانی به راحتی می توانند وضعیت پرونده مهاجرتی خود را پیگیری کرده و در مواقع لزوم اطلاعات پرونده خود را آپدیت کنند. 

اداره مهاجرت کانادا گفت، برای 4 برنامه مهاجرتی اپلیکیشن پیگیری لحظه ای ایجاد شده. از طریق این اپلیکیشن مهاجران می توانند وضعیت پرونده مهاجرتی خود را بررسی کرده و در صورت لزوم برای تایید پرونده خود اقدامات لازم را انجام دهند. 

اپلیکیشن پیگیری لحظه ای این 4 گروه فعال شده:
  • نیروی کار ماهر فدرال Federal Skilled Workers
  • نیروی متخصص فنی فدرال Federal Skilled Trades
  • کلاس تجربه کار کانادایی Canadian Experience Class (CEC)
  • مهاجران برنامه مهاجرت استانی Provincial Nominee Program (PNP)
 

ترکینگ نامبر کانادا چه فایده ای دارد؟

حجم درخواست برای ویزای کانادا بالا است. وقتی شما پرونده تان را پست می کنید یا مانند الان بصورت انلاین آپلود می کنید یک فایل نامبر به شما اختصاص داده می شود و شما می توانید ان را رهگیری یا ترکینگ کنید.
در برنامه های نیروی متخصص فایل نامبر با حرف E یعنی Economy Class شامل نیروی متخصص و سرمایه گذاری و استارتاپ و یا با حرف F یعنی Federal شامل اسپانسرشیپ همسر و ... می باشد.
 

دلیل طولانی شدن جواب ویزا و مزایای ترکینگ نامبر کانادا

برنامه های اکسپرس اینتری و برنامه مهاجرت استانی از معروف ترین برنامه های مهاجرت اقتصادی هستند. دولت کانادا می خواهد امسال از طریق این دو برنامه 190.000 مهاجر تازه وارد را بپذیرد. اما این رقم به صورت سالانه افزایش پیدا می کند و در سال 2025 حدود 230.000 مهاجر از طریق این دو برنامه در کانادا پذیرفته می شوند. 
براساس اطلاعات اداره مهاجرت کانادا، تا تاریخ 31 ژانویه 2023، حدود 47.868 متقاضی برنامه اکسپرس اینتری و 66.214 متقاضی برنامه مهاجرت استانی از طریق این برنامه ها برای اقامت دائم کانادا اقدام کرده اند. 
هدف اپلیکیشن ردیاب (پیگیری لحظه ای) ارائه اطلاعات درست و شفاف به متقاضیان مهاجرت است زیرا اداره مهاجرت کانادا از طریق تلفن و ایمیل، حجم بسیار بالایی از درخواست برای به روزسانی پرونده را از مشتریان خود دریافت می کند.  
اداره مهاجرت کانادا برای کاهش زمان انتظار مهاجران و اینکه آنها به راحتی به همه اطلاعات دسترسی داشته باشند این اپلیکیشن را ایجاد کرده است، در واقع این بخشی از تعهد اداره مهاجرت کانادا برای افزایش شفافیت است و برای بیشتر برنامه های مهاجرتی این اپلیکیشن ایجاد خواهد شد. 
این آخرین تلاش اداره مهاجرت کانادا برای دیجیتالی کردن برنامه ها است . از این طریق مهاجران به راحتی به همه اطلاعات لازم در مورد پرونده خود دسترسی پیدا می کنند. حدود یک سال پیش اداره مهاجرت کانادا برای همه مهاجران برنامه خانواده، اسپانسرشیپ و وکلای آنها اپلیکیشن ردیاب (پیگیری لحظه ای) را ایجاد کرد تا مهاجران به راحتی وضعیت پرونده خود را بررسی کنند. 

پیگیری پرونده مهاجرت به کانادا

 

تلاش اداره مهاجرت کانادا برای اپلیکیشن ترکینگ (پیگیری لحظه ای)

در ماه سپتامبر 2022 اداره مهاجرت کانادا شروع به دیجیتالی کردن همه برنامه های مهاجرتی کرد. بین ماه سپتامبر و اکتبر این برنامه های مهاجرتی به صورت آنلاین شدند و متقاضیان می توانند با اپلیکیشن ترکینگ وضعیت خود را ببینند:
  1.  برنامه مهاجرت استانی
  2.  برنامه نیروی کاری ماهر کبک
  3.  برنامه اسپانسرشیپ همسر 
  4.  برنامه اسپانسرشیپ فرزند 
  5.  برنامه اسپانسرشیپ خانواده
  6.  برنامه اسپانسرشیپ خواهر، برادر و...
  7.  برنامه مهاجرت روستایی و مناطق شمالی

این اپلیکیشن برای برنامه های مهاجرت اقتصادی دیگر مثل افرادی که اقامت موقت کانادا را دارند و می خواهند برای اقامت دائم اقدام کنند، برنامه آتلانتیک کانادا و چند برنامه مهاجرتی کبک ایجاد شده است:
  1.  برنامه سرمایه گذاری کبک
  2.  برنامه کارآفرینی کبک
  3.  برنامه خود اشتغالی کبک

مهاجرانی که می خواهند برای برنامه شهروندی کانادا اقدام کنند می توانند به صورت آنلاین درخواست بدهند. در حال حاضر ساکنان دائم کانادا که بالای 18 سال سن دارند می توانند به صورت آنلاین برای شهروندی کانادا اقدام کنند و اگر به عنوان یک زوج یا به عنوان یک خانواده ای باشند که همه اعضای آنها بزرگسال هستند هم می توانند به صورت آنلاین اقدام کنند. 
افراد زیر 18 سال باید به صورت کاغذی اقدام کنند و خانواده این افراد باید به همراه کودکان زیر 18 سال اقدام کرده و درخواست خود را به صورت کاغذی ارسال کنند. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
سوزان1402/03/30
سلام وقت بخیر.برای پسرم برای ویزای استادی پرمیت اقدام کردیم ،ریجکت شدند،کورت رفتیم وستل واسک شدیم ومدارک اسک رو آپدیت کردیم ،ما فقط از طریق پرتال irccمیتونیم پیگیری کنیم واین خیلی قدیمیه ولحظه ای نیست.از طریق سایت ترکر اطلاعات رو وارد میکنیم ولی از next estepsرد نمیشه واجازه ساخت اکانت رو نمیده.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
  • گنجی
  • 1402/03/31
نیاز به قرارداد با ما دارید.
پارسا1402/02/17
با سلام و احترام
اگر ممکنه راهنمایی بفرمایید
من ۲۰۲۲/۱ رفتم انگشت نگاری و tracking ID ندارم چون ایمیلی که از طرف سفارت امد با application no امده و ظاهرا فقط با ترکینگ نامبر میشود پروسه را پیگیری کرد و مدتها گذشته و هیچ جوابی نیامده چطور میتونم پروسه را ببینم
با تشکر
  • گنجی
  • 1402/02/20
با سفارت تماس بگیرید
اگر برای ویزای موقت اقدام کردید فعلا صبر کنید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن