اشتباهات رایج در برنامه اکسپرس انتری کانادا

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 1004 نفر 1401/09/02
اشتباهات رایج در برنامه اکسپرس انتری کانادا
اشتباهات رایج در زمان تکمیل پرونده اکسپرس اینتری کانادا را می دانید؟
در این مقاله 5 اشتباهی که مهاجران در زمان تکمیل پرونده اکسپرس اینتری انجام می دهند را برای شما بیان می کنیم. پروفایل اکسپرس اینتری شما به صورت آنلاین ایجاد می شود، اما اداره مهاجرت کانادا نامه ای در مورد اصلاح اشتباهات پرونده به شما ارائه نمی دهد و طبق نظر آقای گنجی هر گونه اشتباه یا اطلاعات نادرست باعث می شود که شما واجد شرایط این برنامه نباشید و حذف می شوید. 

 

سابقه کار اکسپرس اینتری

1- عدم ارائه سابقه کاری تمام وقت حداقل برای یکسال

اگر تجربه کاری تمام وقت شما حدود 30 ساعت در هفته، برای مدت کمتر از یکسال باشد یا کد ناک شغل شما در سطح مهارت های A، 0 یا B نباشد شما واجد شرایط این برنامه نیستید. 
تجربه کاری شما باید مربوط به یک شغل با یک کد ناک مشخص باشد تا نشان دهد که در ده سال گذشته شما حداقل یک سال تجربه کار ماهر و تمام وقت داشته اید. همانطور که در آقای گنجی در تلگرام توضیح دادند، شغلی که شما با کد ناک مشخص ارائه می دهید هیچ تاثیری روی شغلی که شما در کانادا انتخاب می کنید ندارد. شما در کانادا می توانید در هر شغل یا موقعیتی کار کنید. 

 

اکسپرس اینتری کبک

2- عدم اثبات قصد اقامت در خارج از کبک

اگر در حال حاضر در کبک زندگی می کنید و بعد از دریافت اقامت دائم کانادا می خواهید در این استان بمانید بهتر است از طریق برنامه آریما کبک اقدام کنید. اگر شما در کبک زندگی می کنید باز هم می توانید از طریق برنامه اکسپرس اینتری فدرال اقدام کنید، شما می توانید از طریق برنامه های مهاجرتی کبک یا برنامه اکسپرس اینتری اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و بعد از دریافت اقامت دائم می توانید در هر نقطه از کانادا کار و زندگی کنید. 
به این نکته آقای گنجی توجه کنید که؛ 
اگر شما در کبک زندگی می کنید برای اقدام از طریق برنامه اکسپرس اینتری فدرال باید اسناد و مدارک لازم را به افسر مهاجرتی بدهید و بعد از دریافت اقامت دائم کانادا از طریق این برنامه باید در خارج از استان کبک کار و زندگی کنید. علاوه بر اسناد و مدارک باید یک تعهدنامه که نشان دهد شما در خارج از کبک اقامت می کنید را ارائه دهید. 

 

دعوتنامه اکسپرس اینتری

3- عدم ارسال پرونده در زمان تعیین شده

بعد از اینکه دعوتنامه اکسپرس اینتری را دریافت کنید مهلتی برای ارسال پرونده خواهید داشت. زمانی که پرونده شما کامل شد باید در زمان مشخصی پرونده را ارسال کنید برنامه های مهاجرت استانی دائما تغییر می کنند و برنامه های مهاجرتی در زمانهای خاصی باز یا بسته می شوند اگر پرونده اکسپرس اینتری خود را در زمان تعیین شده ارسال نکنید نمی توانید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید و این فرصت مهم را از دست می دهید. 

 

سابقه کار برای اکسپرس اینتری

4- عدم ارائه یک نامه سابقه کار برای اثبات سوابق کاری

نامه ای که شما از رئیس یا سرپرست قدیمی خود دریافت می کنید که در آن مهارت ها و تجربیات و اینکه چرا باید کارفرمای کانادایی شما را استخدام کند توضیح داده می شود، اما این نامه، نامه مناسبی برای پرونده اکسپرس اینتری شما نیست
نامه سابقه کار برای برنامه اکسپرس اینتری باید شامل:
  •  عنوان شغلی رسمی شما
  •  تاریخ های استخدام شما
  •  حقوق شما و میزان دریافتی
  •  میانگین ساعات کاری شما در هفته
  •  شرح دقیق وظایف شغلی شما

برای کامل کردن نامه استخدامی خود می توانید اسناد و مدارک اضافی را ارائه دهید مثلا اگر حقوق خود را ذکر نکرده اید می توانید فیش حقوقی خود را ارائه دهید، یا اگر مدارک شغلی شما و وظایف شما را به درستی نشان نمی دهد می توانید یک حکم کارگزینی از اداره یا رئیس خود دریافت کنید که همه وظایف شغلی شما را نشان می دهد. افسر پرونده در مورد مدارک استخدامی شما تصمیم گیری می کند اما اگر مدارک اضافی ارائه دهید پرونده مهاجرتی شما قوی تر می شود. 

 

مجازات استفاده از ویزای جعلی

5- ارائه اطلاعات نادرست

اگر اطلاعات نادرستی را ارائه دهید پرونده اکسپرس اینتری شما ریجکت می شود و شاید نتوانید تا چند سال برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید. 
شما باید در مورد سابقه کاری، سوابق پزشکی یا سوپیشینه خودتان یا افرادی که در پرونده شما هستند اطلاعات درستی را ارائه دهید. براساس توصیه آقای گنجی، توجه داشته باشید که همه مشکلات پزشکی یا سوابق کیفری مانع ورود شما به کانادا نمی شوند. اگر می خواهید اطلاعات درست و مدارک لازم را ارائه دهید باید با یک وکیل مهاجرتی مشورت کنید تا پرونده شما کامل و صادق باشد. 
مشاوران موسسه مهاجرتی گنجی به شما کمک می کنند تا پرونده کاملی را به اداره مهاجرت کانادا بفرستید و به راحتی اقامت دائم کانادا را دریافت کنید شما می توانید فرم ارزیابی رایگان گنجی را پر کنید تا شرایط خود را برای مهاجرت به کانادا به درستی ارزیابی کنید. 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
شکوفه1401/09/19
سلام وقت بخیر
ببخشید همسر من ۳۳ سالشه ارشد عمران گرایش مدیریت ساخت داره زبانش خوبه میخواد امتحان آیلتس بده
حدود ۱۲ سال سابقه کار داره که فقط سه ساله نا پیوسته بیمه داره ولی از شرکت هایی که کار میکرده میتونه نامه بگیره
و اینکه امسال مدرک هدایتگر تاور کرین هم گرفته
ما یه پسر دو ساله هم داریم
آیا میتونیم از این طریق برای مهاجرت اقدام کنیم
همسرم چون شنیده بود تاور کرین خواستار زیاد داره مدرکشو گرفت
البته پروانه نظارت و اجرای مهندسی عمران از سازمان نظام مهندسی تهران هم داره
ببخشید طولانی شد ممنون
  • گنجی
  • 1401/09/21
مدرک ارشد عمران و ایلتس امتیاز بالاتری نسبت به تاور کرین دارد
ایشان ایلتس 7 را کسب کنند و رزومه شغلی و کاری و تحصیلی را برای ما ارسال کنند تا برای برنامه های استانی کانادا بررسی کنیم
محمد1401/09/11
سلام آقای گنجی
بنده فوق لیسانس برق دارم و مدرک wes برای ناک برق گرفتم
اما سابقه کارم برنامه نویسی در زمینه برق بوده
شرکت هایی هم که کار کردم بهم سابقه کار برنامه نویسی میدن
آیا امکانش هست من برای اکسپرس اقدام کنم؟
اگر بله هست جواب ناک شغلی چی باید بزنم؟ برق یا برنامه نویس؟
کدومشون آینده بهتری داره با توجه به تغییرات پیش روی اداره مهاجرت؟
ممنون
  • گنجی
  • 1401/09/12
بله می توانید ثبت نام کنید، هر دو شغل شما در کانادا بازار کار دارد و جزو ناکهای شغلی خوب است
در واتس اپ رزومه تان را بفرستید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن