ظرفیت پذیرش کبک کانادا

بازدیدکنندگان : 716 نفر 1402/08/10
ظرفیت پذیرش کبک کانادا
ظرفیت پذیرش کبک کانادا
خبر خوب اینکه دولت کبک ظرفیت پذیرش مهاجر را بعد از یک وقفه طولانی افزایش داد.

 

کبک چند نفر مهاجر در 2024 می‌پذیرد؟

طبق خبر اعلامی از دفتر مونترال موسسه گنجی، دولت کبک ضمن اعلام افزایش ظرفیت پذیرش خود، جزئیات پذیرش گروه های مختلف را در سال 2024 و 2025 اعلام کرد. این افزایش ظرفیت برای دارندگان دانش زبان فرانسه در اولویت می باشد.
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت کانادا، بیشتر تمرکز دولت کبک بر جذب افراد جوان که دارای پتانسیل یادگیری زبان فرانسه می باشند خواهد بود و نوید بخش بسیاری از ایرانیانی است که هم اکنون با زبان فرانسه آشنا هستند یا مدرک معتبر آن را داشته یا در یک دانشگاه و مدرسه فرانسوی تحصیل کرده اند.

نخست وزیر کبک، François Legault  و وزیر مهاجرت کبک Christine Fréchette و وزیر زبان فرانسه کبک Jean-Francois Roberge جزئیات پذیرش مهاجر در دو سال آینده را امروز اول نوامبر 2023 اعلام کردند. این رقم برای سال 2024 برابر 50.000 نفر خواهد بود.

 

مهاجرت به کبک با دارا بودن زبان فرانسه

طبق اعلامیه دولت کبک، بیشتر این ظرفیت  برای گروه اسکیل ورکر کبک با 31950 نفر خواهد بود. که در سال 2024 برابر 30650 و در سال 2025 برابر 31500 نفر خواهد بود.
همچنین در گروه سرمایه گذاری کبک، ظرفیت از 1250 پرونده در سال 2024 به 1450 پرونده در سال 2025 خواهد رسید.
در بخش اسپانسرشیپ خانواده، شاهد پذیرش 10400 نفر در هر سال خواهیم بود.
کلیه متقاضیان می بایست دارای سطح مناسب از دانش زبان فرانسه باشند که برابر سطح 4 می باشد. البته گروه کارگران کشاورزی و افراد با سابقه 3سال زندگی در کبک که CAQ  را می خواهند تمدید کنند مستثنی خواهند بود. 

مدرک فرانسه برای کانادا

مدرک زبان فرانسه برای مهاجرت کبک

اگر می خواهید در ظرفیت خوب مهاجرت به استان کبک قرار گیرید باید دانش زبان فرانسه خود را تقویت کنید و از شرایط خوب ورود به این استان و اخذ CSQ و کارت پی آر بهره مند شوید.
برای شروع با دفتر تهران موسسه مهاجرتی گنجی که سابقه خوب و طولانی در استان کبک دارد تماس بگیرید یا فرم ارزیابی تکمیل فرمایید.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن