امتیازقبولی آخرین پذیرش منیتوبا چند بوده؟

بازدیدکنندگان : 1475 نفر 1400/02/21
امتیازقبولی آخرین پذیرش منیتوبا چند بوده؟
امتیازقبولی آخرین پذیرش منیتوبا چند بوده؟

منیتوبا از 2.786 مهاجر جدید در برنامه مهاجرت استانی منیتوبا دعوت به پذیرش کرد، تا در سال 2021 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.

منیتوبا نتایج قرعه کشی برنامه مهاجرتی خود را در تاریخ 6 می برابر 16/2/1400 منتشر کرد.
در این دوره منیتوبا 150 مهاجر را دعوت کرد، تا از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم اقدام کنند. دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی تضمینی برای دریافت اقامت دائم کانادا برای آنها است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

منیتوبا کدام مهاجران را در سال 2021 پذیرش می کند


منیتوبا به صورت منظم مهاجران را دعوت می کند تا از طریق یکی از سه برنامه مهاجرت استانی زیر اقدام کنند: برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا، برنامه آموزش بین المللی و نیروی کار ماهر خارج از کشور. مهاجران برنامه نیروی کار ماهر باید قبلا پروفایل امتیازی خود را ارسال کرده باشند.

برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا در واقع نیروی کار خارجی موقت و فارغ التحصیلان بین المللی که در حال حاضر در منیتوبا کار می کنند  و یک پیشنهاد کار دائمی از یک کارفرما در منیتوبا را دارند را می پذیرد. 
برنامه آموزش بین المللی برای فارغ التحصیلان منیتوبا که نیازهای صنایع را رفع می کنند، می باشد. این برنامه سه گروه دارد: گروه استخدام در مشاغل، گروه کارآموزی فارغ التحصیلان و گروه کارآفرینی دانشجویان.
برنامه نیروی کار ماهر خارج از منیتوبا برای کارگران واجد شرایطی است که در خارج از کانادا هستند و ارتباط قوی با استان دارند. این برنامه براساس سن، تسلط به زبان، تجربه کاری و تحصیلات به مهاجران امتیاز می دهد.

در اینجا نتایج آخرین قرعه کشی منیتوبا را ذکر می کنیم:


_ برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا، 140 دعوتنامه با حداقل 400 امتیاز
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور، 29 دعوتنامه با حداقل 703 امتیاز
_ برنامه آموزش بین المللی، 13 دعوتنامه بدون نیاز به پروفایل امتیازی
در کل 14 دعوتنامه قبولی برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر شد.

برنامه های مهاجرتی استان منیتوبا کانادا


برنامه های مهاجرتی منیتوبا به جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در استان منیتوبا می پردازند. دولت منیتوبا برنامه های مهاجرتی خود را از طریق برنامه مهاجرت استانی منیتوبا مدیریت می کند، که این برنامه مهاجرت استانی پرونده های مهاجرتی به دولت فدرال را بررسی می کند. استانهای کانادا نمی توانند اقامت دائم بدهند، اما با صدور دعوتنامه مهاجرت استانی به پرونده های مهاجرتی مهاجران کمک می کنند.
اگر می خواهید دعوتنامه مهاجرتی استان منیتوبا را دریافت کنید، باید پروفایل امتیازی خود را در سیستم مهاجرتی استان منیتوبا ثبت کنید. بعد از این شما می توانید دعوتنامه قبولی را از طریق برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا یا نیروی کار ماهر در خارج از کشور دریافت کنید.
استان منیتوبا مهاجران را از نظر عوامل انسانی و ارتباط با استان از 1000 امتیاز بندی می کند.
برنامه های نیروی کار ماهر در منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج از کشور طوری طراحی شده اند که استان منیتوبا از طریق این برنامه ها مهاجرانی که نیازهای بازار کار را رفع می کنند، را انتخاب می کند.
مهاجران خارج از کشور باید ارتباط خود با منیتوبا را از طریق روابط نزدیک خانوادگی، تجربه کاری قبلی در استان یا دعوت از طریق طرح استخدام استراتژیک منیتوبا نشان دهند. برای واجد شرایط بودن در زمان اقدام نیازی نیست که در منیتوبا اقامت داشته باشید.
برای دریافت دعوتنامه از طریق برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا باید یک پیشنهاد کاری تمام وقت از یک کارفرما در استان منیتوبا را داشته باشید.
فارغ التحصیلان بین المللی که تحصیلات خود را در منیتوبا به پایان می رسانند، در صورتی که مهارت در شغل های تعیین شده را داشته باشند، می توانند از طریق برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه قبولی را دریافت کنند.

منیتوبا مهاجران اکسپرس اینتری را دعوت می کند

 اکسپرس اینتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه نیروی کار ماهر است. با اقدام مستقیم از طریق برنامه اکسپرس اینتری می توانید بدون دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی، دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم را دریافت کنید. اما داشتن دعوتنامه مهاجرت استانی در واقع تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا است.
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال است. زمانی که پروفایل خود را ارسال می کنید براساس سیستم جامع امتیاز بندی طبق سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان به شما امتیاز می دهند.
مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند، از طریق قرعه کشی منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه برای اقامت دائم را دریافت می کنند.
در صورتی که مهاجران برنامه اکسپرس اینتری دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کنند، 600 امتیاز اضافی دریافت کرده که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.

بزرگترین قرعه کشی نیروی کار ماهر در منیتوبا


از ابتدای سال میلادی استان منیتوبا کانادا 2.636 مهاجر را طبق برنامه مهاجرت استانی دعوت کرد تا در سال 2021 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
در این دوره منیتوبا 367 مهاجر را دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند، بیشتر این مهاجران نیروی کار ماهر هستند.
این استان از طریق برنامه های مهاجرت استانی متقاضیان را جذب کرده. بیشتر مهاجران دعوت شده واجد شرایط نیروی کار ماهر در منیتوبا هستند. این مهاجران نیروی کار موقت خارجی و فارغ التحصیلان بین المللی هستند که پیشنهاد شغلی –جاب آفر- در مشاغل خاص در استان را دارند.
مهاجران از طریق دو برنامه مهاجرت استانی دیگر هم دعوت شدند: برنامه آموزش بین المللی، نیروی کار ماهر خارج از کشور.
برنامه های نیروی کار ماهر امتیازات خاص دارند چون مهاجران باید پروفایل امتیازی داشته باشند. در اینجا نتایج قرعه کشی منیتوبا در تاریخ 27 آوریل را ذکر می کنیم:
_ نیروی کار ماهر در منیتوبا، 301 دعوتنامه با حداقل 440 پروفایل امتیازی
_ نیروی کار ماهر در خارج از کشور، 11 دعوتنامه با حداقل 721 پروفایل امتیازی
_ برنامه آموزش بین المللی، 55 دعوتنامه بدون نیاز به پروفایل امتیازی
در کل 34 دعوتنامه قبولی برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر شد.
برنامه مهاجرتی منیتوبا کانادا 2021
برنامه های مهاجرتی منیتوبا برای جذب استعدادهای بین المللی برای اقامت در این استان است. دولت منیتوبا مهاجرت خود را از طریق برنامه مهاجرت استانی مدیریت می کند که از برنامه های مهاجرتی دولت فدرال حمایت می کند. استانهای کانادا امکان ارائه اقامت دائم به مهاجران را ندارند، اما با صدور دعوتنامه مهاجرت استانی به پرونده مهاجران کمک می کنند.
اگر می خواهید دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کنید باید پروفایل امتیازی خود را درسیستم مهاجرتی منیتوبا ثبت کنید. با این ثبت نام شما از طریق برنامه نیروی کار ماهر منیتوبا و نیروی کار ماهر در خارج کشور دعوتنامه قبولی را دریافت می کنید.
منیتوبا مهاجران را براساس عوامل انسانی و ارتباط با استان از 1000 امتیاز بندی می کند. 
برنامه نیروی کار ماهر در خارج از کشور و نیروی کار ماهر در منیتوبا طوری طراحی شده اند که استان منیتوبا می تواند مهاجرانی که مناسب بازار کار هستند را انتخاب کنند.
مهاجران در خارج از کشور می توانند امتیاز اضافی را از طریق اثبات داشتن فامیل در منیتوبا، تجربه قبلی کار در منیتوبا یا تحصیل در آن دریافت کنند. برای اینکه در زمان اقدام واجد شرایط باشید نیازی نیست در منیتوبا اقامت داشته باشید.
برای دریافت دعوتنامه براساس برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا باید پیشنهاد کاری تمام وقت از یک کارفرمای محلی داشته باشید.
دانشجویان بین المللی که از منیتوبا فارغ التحصیل شده اند، در صورت داشتن مهارت در شغل های تعیین شده می توانند دعوتنامه قبولی را از طریق برنامه آموزش بین المللی دریافت کنند.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی
سه برنامه مهاجرتی از طریق برنامه آموزش بین المللی منیتوبا وجود دارد:


_ برنامه کارآموزی فارغ التحصیلان
_ برنامه استخدام در مشاغل 
_ برنامه آزمایشی کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی
برنامه اول برای دانشجویان بین المللی با مدرک کارشناسی ارشد یا دکترا از یک موسسه تحصیلات تکمیلی که در دوره های کارآموزی در استان ثبت نام کرده اند، باز است. فارغ التحصیلانی که دوره کارآموزی Accelerate یا Elevate را با Mitacs در منیتوبا گذرانده اند، می توانند بعد از فارغ التحصیلی با پشنهاد شغلی یا بدون آن از طریق این برنامه اقدام کنند.
برنامه دوم برای فارغ التحصیلان بین المللی که شغلی را برای مدت طولانی در مشاغل مورد تقاضای منیتوبا پیدا می کنند و این شغل با مدرک تحصیلی و آموزش آنها هماهنگ است، می باشد.
برنامه سوم حداکثر به 20 دانشجوی بین المللی که در منیتوبا فارغ التحصیل شده اند اجازه ایجاد تجارت و مدیریت آن را در منیتوبا می دهد. اگر مهاجر شرایط توافق نامه تجاری خود را داشته باشد، از طرف استان منیتوبا برای اقامت دائم کانادا معرفی می شود.

اکسپرس اینتری منیتوبا کانادا 2021

سیستم اکسپرس اینتری توسط دولت فدرال مدیریت می شود، اما مهاجرانی که می خواهند به منیتوبا مهاجرت کنند باید این برنامه را انتخاب کنند.
اکسپرس اینتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار ماهر است. با اقدام مستقیم از طریق برنامه اکسپرس اینتری می توانید بدون دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنید. با این حال داشتن دعوتنامه مهاجرت استانی تضمینی برای در یافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن