برنامه های جدید مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا

بازدیدکنندگان : 1487 نفر 1400/11/25
برنامه های جدید مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا
برنامه های جدید مهاجرتی نوااسکوشیا کانادا

جمعیت نوااسکوشیا در سال 2021 بیشترین رشد را داشته است و جمعیت نوااسکوشیا به علت مهاجرت به یک میلیون نفر رسیده است. نوااسکوشیا با مرکزیت هالیفکس می خواهد تا سال 2060 جمعیت آن به دومیلیون نفر برسد. برای رسیدن به این هدف نوااسکوشیا می خواهد سالانه 25.000 مهاجر را از طریق برنامه مهاجرت به نوااسکوشیا و مهاجرت بین استانی جذب کند.

نوااسکوشیا با رشد بی سابقه جمعیت از ماه جولای 2021، به بالاترین میزان خود رسید. ماه قبل کانادا محدودیت های سفر را برای افرادی که اقامت دائم تایید شده داشتند را لغو کرد چون از زمان بسته شدن مرز در ماه مارس 2020 مهاجرت محدود شده بود. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

نخست وزیر نوااسکوشیا در رسانه گفت: جمعیت بیشتر باعث قوی شدن ما در همه موارد می شود. همه ما از این رشد با پایه مالیاتی بیشتر، مشاغل جدید، تنوع فرهنگی بیشتر و زیر ساخت های مناسب سود می بریم. 
طبق سیاست های دولت کانادا مهاجرت نقش بسیار مهمی در رشد جمعیت داشته است. جمعیت نوااسکوشیا در سه ماهه اول سال 2021 حدود 5.696 نفر افزایش پیدا کرد که بالاترین میزان از سال 1971 تا به حال است. 
در سال 2020 بیشتر مهاجران از هند، چین، فیلیپین، کره جنوبی و بریتانیا آمده بودند. 
میزان حفظ مهاجرت در این استان 71 درصد است که بالاترین میزان در بین استانهای آتلانتیک کانادا است. در طول تاریخ در استانهای آتلانتیک کانادا افراد تازه وارد زیادی برای پیدا کردن شغل یا مراکز شهری وارد این استانها شده اند. 
یکی از اهداف اصلی این استان رشد اقتصادی از طریق جذب نیروی متخصص و کارآفرینان است. برای رسیدن به این هدف نوااسکوشیا یک طرح بازاریابی 2.5 میلیون دلاری برای گسترش مهاجرت را راه اندازی کرده است. 
 

برنامه مهاجرتی نوا اسکوشیا

مهاجرت به نوا اسکوشیا کانادا به صورت خاص برای افرادی است که می خواهند وارد این استان شوند. 
مسیر اصلی مهاجرت به کانادا که اکسپرس اینتری است برای هر شخصی که بخواهد در هر استان کانادا به جز کبک زندگی کند باز است. برای مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید واجد شرایط یکی از سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا باشید: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. 
نوااسکوشیا برنامه مهاجرت استانی خود را دارد. مهاجران اکسپرس اینتری می توانند واجد شرایط برنامه های مهاجرتی مثل اکسپرس اینتری نوا اسکوشیا، اولویت های بازار کار نوا اسکوشیا یا مهاجرت نوااسکوشیا برای پزشکان باشند. 

برنامه اولویت های بازار کار نوااسکوشیا برای پزشکان راهی برای اقامت دائم کانادا برای پزشکان عمومی، پزشکان خانواده و پزشکان متخصصی است که در سیستم اکسپرس اینتری هستند. این مهاجران باید یک پیشنهاد تایید شده از اداره بهداشت نوااسکوشیا یا مرکز بهداشت the Izaak Walton Killam در هالیفاکس را داشته باشند و برای درخواست باید دعوتنامه را از اداره مهاجرت نوااسکوشیا دریافت کنند. این برنامه پروفایل مهاجرانی که در سیستم اکسپرس اینتری از طریق یکی از برنامه های کلاس تجربه کار کانادایی یا نیروی کار ماهر فدرال اقدام کرده اند را انتخاب می کند. 
برنامه اولویت بازار کار نوااسکوشیا راهی برای اقامت دائم مهاجران برنامه اکسپرس اینتری است که نیاز های بازار کار این استان را رفع می کنند. مشاغل و معیارهای تعیین شده با توجه به بازار کار و نیازهای اجتماعی نوااسکوشیا از قرعه کشی به قرعه کشی دیگر متفاوت است.

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

برنامه مهاجرت استانی نوا اسکوشیا، برنامه هایی را برای افرادی که واجد شرایط اکسپرس اینتری نیستند را ارائه می دهد. نیروی کار شاید واجد شرایط یکی از سه برنامه زیر باشند: برنامه نیروی کار ماهر، مشاغل مورد تقاضا و برنامه پزشکان. 

دو برنامه مخصوص کارآفرینان است: 
  • برنامه کارآفرینی 
  • برنامه کارآفرینی فارغ التحصیلان بین المللی

برنامه آتلانتیک کانادا که برای چهار استان کانادا شامل نوااسکوشیا، نیوفاندلند و لابرادور، جزیره پرنس ادوارد و نیوبرانزویک است. کارفرمایان در این چهار استان با استفاده از برنامه آتلانتیک کانادا می توانند استعداهای خارجی را استخدام کرده و برای آنها یک طرح تسویه حساب منظم تهیه کنند. براساس مطالعات اولیه طرح های اسکان باعث بهتر شدن حفظ و نگه داری مهاجران می شود. 
وزیر مهاجرت شان فریز که اهل نوااسکوشیا است، اعلام کرد که برنامه آتلانتیک کانادا امسال به یک برنامه دائمی تبدیل خواهد شد. 

برنامه کارآفرینی نوااسکوشیا برای افرادی است که می خواهند کسب و کاری را در نوااسکوشیا شروع کنند و به صورت دائم در این استان مستقر شوند. این برنامه برای صاحبان مشاغل با تجربه و مدیران ارشدی است که قصد زندگی و کار را در این استان دارند. این مهاجران باید کاری را در این استان ایجاد کرده و یک مجوز کاری معتبر برای حداقل یک سال قبل از دریافت اقامت دائم به آنها داده می شود. 
برنامه کارآفرینی برای فارغ التحصیلان دانشگاه معتبر یا کالج در نوااسکوشیا است که قبلا کسب و کاری را در این استان شروع یا خریداری کرده اند این برنامه براساس سیستم امتیازی است و فارغ التحصیلان پروفایل را ارسال کرده و افرادی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شوند. این افراد باید قصد کار و زندگی در این استان را داشته باشند. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
مهدی1401/03/02
چرا برای پزشکان این استان نیاز به مدارک ارزیابی دارد ایا جای خاصی باید انجام شود
مسیر اقامتی ان چگونه است؟
  • گنجی
  • 1401/03/05
ما ارزیابی مدارک پزشکی را انجام می دهیم نگران نباشید
اگر می خواهید به راحتی پاسپورت بگیرید برای پزشکان مسیر اقامت و پاسپورت دومینیکا طی 4 ماه بسیار راحت است و کل اتحادیه اروپا را می توانید بروید
مجتبی ص.1401/02/15
برای ویزای تحصیلی نوااسکوشیا جهت فرزندم چه راهی برای کاهش هزینه تحصیل در رشته پزشکی دارید؟
خودم مدیرعامل شرکت و الان در دبی ساکن هستیم و ایران هم بیزینس داریم
همسرم دیپلم و خانه دار و فرزند 18ساله
  • گنجی
  • 1401/02/28
هزینه های تحصیل در دبی خیلی بالا رفته و با ان می توانید اقامت دائم کانادا را بگیرید!
دو روش سرمایه گذاری کبک و استارتاپ ویزا الان شانس خوبی برای شما خواهد بود
علی الخصوص با داشتن سی اس کیو در برنامه کبک به راحتی می توانید برای رشته پزشکی جهت 3دانشگاه کبک اقدام کنید و هزینه بسیار پایین دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن