سوپر ویزای کانادا برای والدین

بازدیدکنندگان : 1488 نفر 1400/07/17
سوپر ویزای کانادا برای والدین
سوپر ویزا برای والدین ، پدربزرگ و مادربزرگ

سوپر ویزا یک راه حل موقت برای زندگی کردن شهروندان کانادایی با والدین خود است. اما اگر در قرعه کشی اسپانسرشیپ والدین قبول نشدید و می خواهید والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورید سوپر ویزا یک راه حل موقتی است. 

سوپر ویزا سندی است که از طریق آن والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شما حداکثر تا دو سال اجازه ورود به کانادا را دارند. همانطور که می دانید ویزای توریستی یا مجوز سفر الکترونیکی را داشته باشید فقط شش ماه اجازه اقامت در کانادا را دارید، پس دو سال زمان خوبی است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
اعتبار 10 ساله سوپر ویزا از همه ویزای های مسافرتی کانادا بیشتر است. زمان بررسی برای ارائه ویزا به مسافران براساس هر کشوری متفاوت است و شامل زمان لازم برای ارائه بیومتریک نیست.  
شهروندان بعضی از کشورها مثل اروپایی ها از داشتن ویزای اقامت موقت معاف هستند و دولت کانادا برای آنها مجوز سفر الکترونیکی eTA را ایجاد کرده است. قبل از ایجاد این سیستم مجوز الکترونیکی شهروندانی که نیازی به ویزای اقامت موقت نداشتند تا زمانی که به مرز کانادا نرسیده بودند از نظر پذیرش مورد بررسی قرار نمی گرفتند. 
همه افرادی که می خواهند ویزای توریستی، مجوز کار یا تحصیل، ویزای اقامت دائم را بگیرند باید بیومتریک یعنی اثر انگشت و عکس تشخیص چهره را ارائه دهند. 
البته معیارهایی برای واجد شرایط بودن و پذیرش ویزا وجود دارد. والدین یا پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی می توانند از این مزایا استفاده کنند. براساس وبسایت دولت قبل از فراهم کردن شرایط لازم برای ورود والدین در کانادا، بعضی از شرایط لازم برای واجد شرایط بودن سوپر ویزا را ذکر می کنیم.

چگونه برای والدین، پدربزرگ و مادر بزرگ خود سوپر ویزا بگیریم؟


سوپر ویزا برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان و افراد دارای کارت اقامت دائم کانادا یا همان پی آر است. برای دریافت سوپر ویزا باید دعوتنامه بنویسید و مدرک اقامت دائم یا شهروندی خود را ارائه دهید. 
در نامه خود باید قول دهید که در زمان اقامت آنها در کانادا شما از آنها حمایت مالی می کنید. شما باید مدرکی را ارائه دهید که نشان دهد درآمد شما از حداقل درآمد بیشتر است. شما باید فهرستی از تمام اعضای خانواده خود ارائه دهید چون این حداقل درآمد براساس تعداد اعضاء خانواده تعیین می شود. 
بعضی از اسنادی که باید برای اثبات توانایی مالی خود ارائه دهید شامل برگه درامد نوتیس او اسسمنت، T4 یا T1 برای آخرین سال مالیاتی، بیمه استخدام، نامه اشتغال شامل حقوق و تاریخ استخدام، پرداختی ها و صورتحساب بانکی است.
والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شما باید بیمه درمانی از یک شرکت بیمه کانادایی داشته باشند که حداقل تا 100.000دلار تحت پوشش باشد و باید حداقل یک سال از تاریخ ورود اعتبار داشته باشد. هرگونه مدرک دیگری پذیرفته نمی شود شما باید ثابت کنید که بیمه را پرداخت کرده اید. 

والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شما باید از خارج از کانادا برای سوپر ویزا اقدام کنند. آنها باید در کانادا پدیرفته شوند و آزمایش مدیکال مهاجرتی را انجام دهند. 
در زمان تصمیم گیری در مورد درخواست شما، افسر مهاجرت باید تعیین کند که اقامت شما موقتی است یا نه. شما باید یک توریست واقعی باشید که با اختیار خود کانادا را ترک کنید. 
افسران مهاجرت روابط شما با کشورتان، هدف شما از دیدن کانادا، خانواده، امور مالی و ثبات سیاسی و اقتصادی کشور شما را بررسی می کنند. 
این برنامه فقط برای والدین، پدربزرگ و مادربزرگ است. افراد وابسته نمی توانند در پرونده سوپرویزا باشند. 
پرونده ها را می توان به صورت آنلاین یا در نزدیکترین مرکز درخواست ویزا ارائه داد که سازمان مهاجرتی گنجی خدمات کامل آن را ارائه می دهد. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
رضا1400/06/21
با سلام . با تشکر از ارسال مطالبتون . بنده عضو کانال تلگرامی شما هستم و مرتب پیامهاتونو رمیخونم . ی سوال داشتم و اینکه دو تا از فرزندانم من در مونترال زندگی میکنن که یکیشون شهرونده و دیگری ویزای کار سه ساله داره و از سال 97 هم برای ویزای توریستی برای ما اقدام کردن وویزای 5 ساله گرفتیم ولی بعلت شیوع بیماری کرونا امکان سفر میسر نشده است . حالا سوال اینه ما برای سوپر ویز اقدام کنیم یا خیر . ضمنا در قرعه کشی والدین به دلایلی پذیرفته نشدیم . سوال دوم امکان ثبت نام مرحله بعدی شهروندی والدین در سال 2021 کی هست . با تشکر از شما و همکارانتون .
  • گنجی
  • 1400/07/19
مرحله بعدی ثبت نام اسپانسرشیپ والدین بعد از ژانویه 2022 اعلام می شود که در تلگرام ما خواهید دید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن