قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی آلبرتا

بازدیدکنندگان : 817 نفر 1400/08/15
قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی آلبرتا
قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی آلبرتا

آلبرتا جزئیات قرعه کشی خود را با صدور 293 دعوتنامه را منتشر کرد و  طی آن مهاجرانی که کمتر از 300 امتیاز داشتند از طریق برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا دعوت شدند. 

این اولین قرعه کشی استان در این ماه بود. در ماه سپتامبر آلبرتا چهار قرعه کشی اکسپرس اینتری با حداقل 300 امتیاز را برگزار کرد. در کل 1.610 دعوتنامه در ماه گذشته صادر شد.
تا به حال آلبرتا از شروع قرعه کشی ها در ماه ژانویه 5.910 مهاجر اکسپرس اینتری را دعوت کرده است تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. در ماههای آخر سال 2020 یک وقفه موقت ایجاد شد. در این قرعه کشی ها دعوتنامه هایی برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر می کنند تا مهاجران از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.  این دعوتنامه مهاجرت استانی از پرونده اقامت دائم آنها حمایت می کند. امسال آلبرتا می تواند 6.250 دعوتنامه صادر کند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا چگونه است؟


برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا یک برنامه مدون مهاجرت استانی کانادا است. از طریق این برنامه، استان می تواند مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که پروفایل دارند و واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی هستند را انتخاب کند. 
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه اصلی فدرال با مهارت بالا است: برنامه کلاس تجربه کار کانادایی، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و نیروی کار ماهر فدرال.
اگر واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری هستید براساس سیستم جامع امتیاز بندی به شما نمره می دهند. شما با توجه به سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی و دیگر عوامل امتیاز می گیرید. 
اداره مهاجرت کانادا به صورت منظم قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند و مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند را دعوت می کند تا برای اقامت دائم اقدام کنند. 
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری بدون داشتن دعوتنامه مهاجرت استانی امکان پذیر است اما افرادی که امتیاز کمتری دارند شاید از طریق برنامه مهاجرت استانی هم اقدام کنند. دعوتنامه مهاجرت استانی به شما به صورت خودکار 600 امتیاز اضافی می دهد. مهاجرانی که در قرعه کشی جدید آلبرتا امتیاز کمی دارند با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی امتیاز جدید آنها 900 خواهد شد که برای اینکه در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری دعوت شوند کافی است. 

شرایط لازم برای برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا


برای واجد شرایط بودن برنامه مهاجرت استانی از طریق برنامه اکسپرس اینتری باید در یک شغل واجد شرایط تجربه کاری داشته باشید. 
برنامه مهاجرت استانی آلبرتا لیست مشاغل واجد شرایط را ارائه نمی دهد اما لیست مشاغلی که برای این برنامه واجد شرایط نیستند را ارائه می دهد. افرادی که از طریق این برنامه اقدام می کنند به عنوان سرپرست خدمات غذایی، رانندگان کامیون حمل و نقل و آشپز هستند. 
عوامل خاصی احتمال دریافت دعوتنامه را افزایش می دهد مثل داشتن تجربه کاری، تحصیلات کانادایی یا پیشنهاد شغلی در آلبرتا و داشتن یکی از اعضای خانواده که از قبل در آلبرتا زندگی می کرده مثل خواهرو برادر، والدین یا فرزند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
داود1401/02/31
اگر فامیل درجه یک در آلبرتا داشته باشیم شانس موفقیت داریم؟
  • گنجی
  • 1401/03/02
بله شانس بالا خواهد بود.
عبداله محمدی1400/08/17
سلام مهاجرت بنده چگونه خواهد بود
  • گنجی
  • 1400/08/17
برای استان البرتا باید سابقه کار و تحصیل یا فامیل درجه یک در این استان باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن