قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

بازدیدکنندگان : 1387 نفر 1399/12/29
قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی منیتوبا
قرعه کشی جدید برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

شرقی ترین استان کانادا، منیتوبا در سال 2021 تا به حال 1129 دعوتنامه صادر کرده است.

منیتوبا برای 299 مهاجر دعوتنامه صادر کرد تا در تاریخ 11 مارس 2021 برابر21/12/99 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
این پنجمین قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی در سال 2021 است. برای نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی دعوتنامه قبولی از طریق سه برنامه زیر با حداقل شرایط مورد نیاز براساس پروفایل امتیازی صادر شده است:
_ نیروی کار ماهر منیتوبا، 261 دعوتنامه قبولی با حداقل 459 امتیاز؛
_ برنامه آموزش بین المللی،3 دعوتنامه قبولی با حداقل 728 امتیاز؛
_ نیروی کار ماهر خارج از کشور، 35 دعوتنامه قبولی؛
در این قرعه کشی 35 دعوتنامه قبولی برای داوطلبان اکسپرس اینتری صادر شد.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

اکسپرس اینتری منیتوبا کانادا


اکسپرس اینتری روش اصلی کانادا برای مدیریت برنامه های نیروی کار ماهر است. مهاجران از طریق برنامه اکسپرس اینتری می توانند دعوتنامه اقامت دائم را دریافت کنند. اینگونه از دعوتنامه ها از طرف اداره مهاجرت کانادا صادر می شود. به علاوه شما می توانید وارد سیستم اکسپرس اینتری شوید و از استانی مثل منیتوبا دعوتنامه دریافت کنید.
برای ورود به سیستم اکسپرس اینتری باید شرایط یکی از سه برنامه اکسپرس اینتری را داشته باشید. براساس سیستم جامع امتیاز بندی طبق عواملی مثل سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان امتیاز می گیرید.
مهاجرانی که بالاتریم امتیاز را دارند از طریق قرعه کشی های منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه اقامت دائم را دریافت می کنند.
در صورت دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی از برنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی دریافت می کنید. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا است.


درباره برنامه مهاجرت استانی منیتوبا


برای دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی منیتوبا باید پروفایل امتیازی خود را در سیستم مهاجرتی ان استان ثبت کنید. و شما می توانید از طریق برنامه های نیروی کار ماهر منیتوبا و نیروی کار ماهر خارج از کشور دعوتنامه قبولی را دریافت کنید. 
استان منیتوبا مهاجران را براساس مشخصات فردی و انطباق پذیری آنها با استان امتیاز می دهد.
برنامه نیروی کار ماهر در خارج از کشور و نیروی کار ماهر در منیتوبا به این استان اجازه می دهد تا مهاجرانی که نیازهای بازار کار را رفع می کنند را انتخاب کنند.
مهاجران در خارج از کشور باید از طریق داشتن فامیل درجه یک در استان، تجربه قبلی در منیتوبا، دعوت از طریق طرح های استخدام استراتژیک منیتوبا ارتباط خود با این استان را نشان دهند. برای واجد شرایط بودن در زمان اقدام نیازی به حضور در منیتوبا ندارید.
برای دریافت دعوتنامه براساس برنامه نیروی کار ماهر در منیتوبا باید پیشنهاد کار تمام وقت از کارفرمای استان را داشته باشید.
فارغ التحصیلان بین المللی که در استان منیتوبا فارغ التحصیل شده اند، در صورت داشتن مهارت در شغل های مورد تقاضا، از طریق برنامه آموزش بین المللی دعوتنامه قبولی را دریافت می کنند.

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی منیتوبا

استان منیتوبا در سال 2021 حدود 993 مهاجر را دعوت کرد.
منیتوبا حدود 207 مهاجر را دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
این چهارمین قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی امسال منیتوبا است. نیروی کار ماهر و فارغ التحصیلان بین المللی از طریق سه برنامه زیر دعوت شدند:
_ نیروی کار ماهر منیتوبا
_برنامه آموزش بین المللی
_ نیروی کار ماهر خارج از کشور
تعداد دعوتنامه های قبولی و امتیاز پروفایل ها به شرح زیر صادر شده است:
_ نیروی کار ماهر منیتوبا: 158 دعوتنامه قبولی با حداقل 457 امتیاز.
_ نیروی کار ماهر خارج از کشور: 21 دعوتنامه قبولی با حداقل 698 امتیاز.
_ برنامه آموزش بین المللی: 28 دعوتنامه قبولی بدون نیاز به پروفایل امتیازی.
در این قرعه کشی 5 دعوتنامه قبولی به متقاضیان برنامه اکسپرس اینتری داده شد.
اکسپرس اینتری کانادا
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت برنامه های نیروی کار ماهر کانادا است. دریافت دعوتنامه اقامت دائم از طریق برنامه اکسپرس اینتری امکان پذیر است. این گونه دعوتنامه ها از طرف اداره مهاجرت کانادا صادر می شود. به علاوه می توان وارد سیستم اکسپرس اینتری شد و از استانی مثل منیتوبا دعوتنامه دریافت کرد.
برای ورود به سیستم اکسپرس اینتری باید واجد شرایط یکی از سه برنامه اکسپرس اینتری باشید. سپس طبق سیستم جامع امتیاز بندی براساس عواملی مثل سن، تجربه کاری،  تحصیلات و مهارت های زبانی امتیاز می گیرید.
مهاجران با بالاترین امتیاز از طریق قرعه کشی های منظم اکسپرس اینتری دعوتنامه هایی برای درخواست اقامت دائم دریافت می کنند.
در صورت دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی 600 امتیاز اضافی کسب می کنید. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم از اداره مهاجرت کانادا است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن