چگونه زمان اسپانسرشیپ همسر را تسریع کنیم

بازدیدکنندگان : 1915 نفر 1401/01/22
چگونه زمان اسپانسرشیپ همسر را تسریع کنیم
چگونه زمان اسپانسرشیپ همسر را تسریع کنیم

مزایای ویزای کار باز در برنامه اسپانسری اعلام شد و طبق آن شما در حالی که منتظر نتیجه پرونده اسپانسرشیب همسر خود هستید می توانید واجد شرایط برای کار در هر جایی از کانادا باشید و پرونده  spousal open work permit درخواست دهید.

اگر مهاجرت از طریق ازدواج در کانادا را بعد از عقد رسمی را پیگیری می کنید، می توانید از بعضی مزایا بهره مند شوبد، کانادا به افراد خارجی که منتظر تایید نتیجه پرونده اسپانسرشیب همسر خود هستند ورک پرمیت یا ویزای کار باز را می دهد. با ویزای کاری آزاد همسر، اتباع خارجی می توانند در زمانی که اداره مهاجرت پرونده اسپانسرشیب همسر کانادا 2022 آنها را بررسی می کند در هر جایی از کانادا کار کنند. 
 

مزایای ویزای کار باز کانادا 

چنانچه به گرفتن ویزای کاری کانادا فکر می کنید، مزایای ویزای کار باز کانادادر برنامه اسپانسری شامل موارد زیر می گردد:
 

1- کار در کانادا در زمان رسیدگی به پرونده اسپانسرشیب همسر


از طریق ویزای کاری آزاد همسر متقاصیان می توانند زمانی که منتظر نتیجه پرونده خود هستند، در کانادا بمانند. مدت زمان پروسه مهاجرتی اسپانسرشیپ همسر به دلیل کرونا و مهاجران اوکراین و افغانستان کمی طولانی شده و تایید پرونده اسپانسرشیب همسر در اداره مهاجرت کانادا حداقل 12 ماه طول می کشد. با ویزای کاری آزاد متقاضیان می توانند در این مدت در کانادا کار کنند. البته امروز در اینستاگرام گنجی مدت زمان دقیق آن را درج کردیم.

 

2- از ارزیابی تاثیر بازار کار کانادا LMIA معاف هستید


بر خلاف ورک پرمیت هایی که به ایرانی ها اجازه می دهد فقط برای یک کارفرما  یا در یک شغل خاص کار کنند، ویزای کاری آزاد یا همان اپن ورک پرمیت به افراد این اجازه را می دهد تا بتوانند در هر کاری و برای هر کارفرمایی در کانادا کار کنند. لذا ویزای همسر کانادا بخشی از برنامه ویزای کار موقت کانادا به نام اجازه کار تمام وقت همسر Open Work Permit در کانادا می باشد
کارفرمایانی که افراد دارای ویزای کار آزاد را استخدام می کنند از انجام ارزیابی تاثیر بازار کار معاف هستند و این افراد تا قبل از دریافت کارت پی آر کانادا برای کارفرما کار می کنند و درآمد خواهند داشت.
ورک پرمیت کانادا 2 نوع دارد:
  • الف: اوپن ورک پرمیت: اجازه کار آزاد
  • ب: اجازه کار مخصوص کارفرما: Employer- specific WORK permit

 

3- زندگی با همسر خود در کانادا

بدون داشتن ویزای کاری آزاد یا ویزای اقامتی معتبر، متقاضیان باید مراحل اسپانسرشیپ همسر را از خارج کانادا تکمیل و ارسال کنند و منتظر تایید نهایی و دریافت برگه لندینگ باشند. ویزای کاری آزاد مراحل را برای زوجین آسان تر می کند و می توانند تا زمان دریافت نتیجه نهایی پرونده خود در کانادا بمانند. 
 

4- بدست آوردن تجربه کار کانادایی

با داشتن تجربه کار کانادایی قبل از دریافت اقامت دائم کانادا شما می توانید شغل مناسبی پیدا کنید. اگر می خواهید اقامت دائم کانادا را دریافت کنید تجربه کاری به شما کمک می کند. براساس مطالعات انجام شده تجربه کاری باعث داشتن شغل با درآمد بالا در کانادا در آینده می شود. 
 به علاوه حضور شما در کانادا باعث ایجاد روابط اجتماعی مناسب و بهبود مهارت زبانی شما می شود. 
روش تجربه کانادایی یا همان روش cec کانادا نیز برای بسیاری از افراد با ویزای کار موقت خوب است که در کانال تلگرام گنجی در مورد آن قبلا مطالب خوبی را درج کردیم.
توجه کنید که بعضی قوانین اسپانسرشیپ همسر از سال 1394 تغییر کرد.


فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

شرایط مورد نیاز برای ویزای کاری آزاد همسر


ویزای کاری آزاد همسر برای زوجی است که در حال حاضر با هم در کانادا زندگی می کنند. طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا، باید همسر متقاضی از قبل به عنوان دانشجو، نیروی متخصص یا توریست در کانادا حضور داشته باشد یعنی ویزای همراه تحصیلی و کاری کانادا را کسب کرده باشد.

برای دریافت ویزای کاری آزاد همسر متقاضیان باید شرایط زیر را داشته باشند:

  • ارائه پرونده اقامت دائم کانادا از طریق برنامه اسپانسرشیب همسر.
  • شهروند کانادایی یا همسری که مقیم دائم کانادا است باید هزینه های مالی شما را به عهده بگیرد. 
  • در یک آدرس مشترک با همسر خود در کانادا زندگی کنید.
  • باید وضعیت اقامت معتبری در کانادا داشته باشید یا تاییدیه برای تمدید وضعیت اقامتی با ورک پرمیت را دریافت کرده باشید. 

درخواست برای ویزای کاری باز اسپانسرشیپ همسر به دو صورت جداگانه و همزمان انجام می شود. یکی از زوجین می تواند در زمان درخواست یا بعد از درخواست برای اقامت دائم از طریق برنامه اسپانسرشیب همسر، برای ویزای کار آزاد اقدام کنند. 
اگر متقاضیان قبلا تاییدیه اقامت دائم کانادا خود را دریافت کرده باشند می توانند برای ویزای کاری آزاد به صورت آنلاین اقدام کنند. تاییدیه یعنی همسر نامه ای را از اداره مهاجرت کانادا دریافت کرده که نشان دهنده این است که آنها واجد شرایط اقامت دائم کانادا هستند اما باید معاینه پزشکی و بررسی سابقه کیفری را انجام دهند. 
 

آیا تمدید ویزای کار کانادا در اسپانسرشیپ امکانپذیر است


اگر قبل از انقضای اعتبار ویزای کاری آزاد تاییدیه مهاجرتی شما انجام نشده باشد ویزای کاری آزاد تمدید می شود. افرادی که ویزای کاری آزاد دارند باید قبل از انقضاء برای تمدید این ویزا اقدام کنند. 
اگر شما واجد شرایط این ویزای کاری باشید مزایای زیادی برای شما دارد. با این ویزا شما می توانید در کنار شریک زندگی خود در کانادا باشید و کار کنید و شغل مناسبی داشته باشید. اگر در زمینه اسپانسرشیپ همسر پرسش و پاسخ نیاز دارید در لینک زیر ،اینستاگرام گنجی کامنت بگذارید.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
مریم1401/03/07
آیا در مرحله اپیل هم میشه از این مورد استفاده کرد؟
  • گنجی
  • 1401/03/10
خیر. نمی توانید در این مرحله اقدام کنید.
حسین1401/02/15
سلام. فردی کهPR کانادا را دارد و برنامه اسپانسرشیپ همسرش را شروع کرده، آیا در طول مدت انجام بروسه اسپانسرشیپی ، الزاما باید در کانادا حضور داشته باشد یا نه ? مثلا میتواند در طول آن مدت در کانادا نباشد؟ ممنون
  • گنجی
  • 1401/02/24
باید در کانادا حضور داشته باشد تا پرونده بررسی شود

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن