طی 20 سال آینده نیمی از جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل خواهند داد

مسیر نما :
بازدیدکنندگان : 35493 نفر 1395/11/07
طی 20 سال آینده نیمی از جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل خواهند داد

multicultural_Canada_Ganji
 

طی 20 سال آینده نیمی از جمعیت کانادا را مهاجرین تشکیل خواهند داد

طبق گزارش جامعی که به درخواست اداره مهاجرت کانادا انجام شده است تا سال 2036 نصف جمعیت کانادا مهاجرین یا فرزندان آنها خواهند بود که در کانادا به دنیا آمده یا بزرگ شده اند.

این گزارش که توسط سازمان آمار و ارقام کانادا آماده شده ست افزایش 30 درصدی مهاجرین را تا سال 2036 نشان میدهد. آخرین آمار مهاجرین مربوط به سال 2011 است که نشان میدهد این افراد تنها 20 درصد از جمعیت این کشور را تا آن زمان به خود اختصاص داده بوده اند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا موسسه گنجی

بر طبق این گزارش کانادا در سال های آینده فرهنگ های بسیار گوناگونی را در دل خود جای خواهد داد که مهاجرین آسیایی اکثر آنها را شامل می شوند نیروی کار از 19 درصد در سال 2011 به 34 درصد خواهد رسید.

کانادا کشوری با زبان های مختلف خواهد شد در واقع چند زبانی شدن حقیقتی است که این روزها نیز با آن رو به رو هستیم  اما در سال 2036 - 30 درصد از جمعیت کانادا زبان مادری به غیر از انگلیسی  و فرانسوی که زبان اصلی این کشور است خواهند داشت و آنگاه با ضرورت یادگیری این دو زبان برای بهبود شرایط کاری- زندگی و روابط اجتماعی مواجه میشویم.

بر طبق آمار اکثر مهاجرین یکی از 3 شهر تورنتو، مونترال و ونکوور را به عنوان اقامت گاه خود انتخاب خواهند کرد شهرهای دیگر کانادا مانند: وینیپگ، کلگری و ادمونتون نیز با حجم بیشتری از مهاجرین نسبت به امروز رو به رو خواهند شد.

این گزارش نمایان گر استقبال دولت کانادا از مهاجرین در سال های آینده است که نه تنها باعث پیشرفت اقتصادی این کشور میشود بلکه این کشور را به یکی از بازیگران اصلی در صحنه بین المللی تبدیل خواهند کرد.

 telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن