کانادا به دانشجویانی که تحصیل خود را بصورت آنلاین آغاز کنند هم ویزای کار می دهد

بازدیدکنندگان : 14313 نفر 1399/02/27
کانادا به دانشجویانی که تحصیل خود را بصورت آنلاین آغاز کنند هم ویزای کار می دهد

انعطاف ‌پذیری قوانین اجازه کار بعد از فارغ التحصیلی برای کمک به دانشجویان بین‌المللی و دانشگاه‌ها و کالج‌های کانادا
منبع: وب سایت رسمی اداره مهاجرت کانادا
IRCC
دانشجویان بین‌المللی تأثیر قابل توجهی بر اقتصاد کانادا دارند، به طوری که سالانه 21.6 میلیارد دلار در تولید ناخالص داخلی کانادا ارزآوری داشته و در سال 2018 تقریباً 170،000 شغل توسط آن‌ها پشتیبانی شده است. علاوه بر این اغلب دانشجویان بین‌المللی جزو بهترین متقاضیانی هستند که می‌توانند اقامت دائم کانادا دریافت کنند. برای مثال در سال 2018 تقریباً 54000 دانشجوی بین‌المللی پس از پایان تحصیل توانستند اقامت دائم دریافت کنند.
همه گیری ویروس کرونا COVID-19 تأثیر قابل توجهی بر دانشجویان بین‌المللی داشته است. به دلیل محدودیت‌های بهداشتی و مسافرتی که در نتیجه‌ی این بیماری توسط دولت کانادا اعمال شده است، بسیاری از موسسات آموزشی مخصوص دانشجویان بین‌المللی دوره‌های خود را بصورت آنلاین برگزار می‌کنند.
در حال حاضر دانشگاه‌ها و کالج‌ها و هم‌چنین دانشجویان آینده‌نگر بیشتر به ترم پاییز توجه دارند. هر دو دسته از اداره مهاجرت کانادا در مورد شرایط برنامه اجازه کار پس از فارغ التحصیلی PGWPP برای دانشجویانی که می‌خواهند از ترم پاییز در موسسات آموزشی مخصوص دانشجویان بین‌المللی شروع به تحصیل کنند، راهنمایی خواسته اند.
در شرایط عادی، معیارها و قوانین PGWPP گزینه های یک دانشجوی بین‌المللی برای پیگیری برنامه از طریق  آموزش آنلاین در داخل یا خارج از کانادا، محدود شده و مدت زمان تحصیل در خارج از کانادا از مدت مجوز کاریشان کسر می‌شود.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
اما این محدودیت ها برای دانشجویان بین‌المللی که دوره‌های پاییز 2020 خود را به دلیل ویروس کرونا به صورت آنلاین می‌گذرانند،اعمال نمی شود. این قانون شامل دانشجویانی می‌شود که از قبل در حال تحصیل در کانادا بوده یا برنامه تحصیل آنها از بهار یا تابستان شروع می شود.
دانشجویان در این شرایط می توانند کلاس‌های خود را به صورت آنلاین از خارج از کانادا شروع کرده و در صورتی که نتوانند به کانادا سفر کنند، می توانند تا 50 درصد از برنامه خود را به صورت آنلاین بگذرانند.
علاوه بر این، دانشجویانی که تا 31 دسامبر سال 2020 درس خود را تمام کنند، مدت زمانی که در خارج از کانادا و بصورت آنلاین تحصیل کرده اند از طول مدت مجوز کاریشان کسر نمی‌شود.

توضیح:
به زبان ساده تر، طبق اعلامیه جدید اداره مهاجرت کانادا، دانشجویان بین المللی می توانند از همین آلان تحصیل خودشان را بصورت آنلاین و در خارج از کانادا آغاز کنند و همچنان واجد شرایط "مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی" با اعتبار سه ساله پس از ورود به کانادا باشند.
البته باید توجه داشته باشید برای برخورداری از این شرایط می بایست حتما تا تاریخ 31 دسامبر 2020 (دی 99)با ویزای تحصیلی وارد کانادا شوید و دوره تحصیلی که حداقل طول آن دوسال می باشد را با موفقیت به پایان برسانید.
نکته بسیار مهمی که باید در اینجا مدنظر داشته باشید این است که در حال حاضر برخی از موسسات آموزشی ممکن است شما را در دوره های آنلاین پذیرش کنند و در این مرحله از شما مجوز تحصیل را هم درخواست نکنند؛ اما توجه داشته باشید تنها افرادی می توانند در نهایت از مزیت های "مجوز کار بعد از فارغ التحصیلی" استفاده کنند که ویزای تحصیلی و مجوز تحصیل آنها توسط اداره مهاجرت کانادا مورد قبول قرار گرفته باشد.

 

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 13
رضا1399/11/13
سلام من یه کورس ۸ ماهه از یه کالج که مورد تایید اداره مهاجرت برای pgwp هست پیدا کردم سوالم اینه مثلا اگر من کورس و تا قبل از ۸ ناه یعنی کمتر لز ۸ ماه تمام کنم آیا دولت میتونه از دادن pgwp به من سرباز بزنه؟
آیا ممکنه دولت کانادا بعد از اتمام تحصیلم اعلام کنه pgwp بهم نمیده؟
ممنون میشم پاسخ بفرمایید
شروین1399/09/17
با سلام و تشکر از شما. بنده با ۳۸ سال سن و لیسانس الکترونیک و ۱۳ سال سابقه کار مرتبط و متاهل امکان مهاجرت به کانادا دارم به نظرتون؟
  • گنجی
  • 1399/09/17
باید ایلتس 7 بگیرید. رشته و شغل همسرتان را هم بفرمایید. اگرسن کمتر از 33 سال و رشته فنی اند و سابقه کار دارند با ایلتس خوب می توانند.
بخش نیروی متخصص استانی را بخوانید.
فیروزه1399/05/21
سلام من 44 ساله و کارشناسی مامایی و ارشد آموزش پزشکی و دانشجوی دکترای اموزش پزشکی بعد از ازمون جامع هستم. خواهرم ساکن تورنتو هست . میخواستم بدونم شما بهترین و سریعترین راه برای مهاجرت من چه پیشنهادی میدید؟ ممنون
  • گنجی
  • 1399/05/30
مدرک زبان دارید؟ تاکنون سابقه اقدام ویزای کانادا داشته اید؟ متاهل ؟
کیا 1399/03/20
سلام،
من همه مدارکم برای اپلای بنظر شما با این شرایط پذیرش برای سپتامبر بگیرم یا ژانویه؟ و اینکه اگه تا دوهفته دیگر پذیرش اومد برای ویزا اقدام کنم ؟ چه تایمی بهتره بنظر شما برای اقدام.
قبلا ریجکت توریستی داشتم و انگشت نگاری شدم.
  • گنجی
  • 1399/03/27
برای ژانویه - الان اگر هم قبول شوید آنلاین خواهد بود و خوب نیست.
این خبر را بخوانید:
https://www.ganjico.com/news/13638
نیلوفر مرشدزاده1399/03/16
سلام، وقت بخیر ، من ٣٠ سال سن دارم ، فوق لیسانس معماری از دانشگاه ازاد مشهد. ٤ سال بیمه کار دارم ، میخواستم در یک دانشگاه به صورت انلاین فوق لیسانس بخونم که بعد بتونم مجوز کار بگیرم ، البته الان مدرک ایلتس اکادمیک ندارم ، یک دانشگاه با هزینه مناسب و اینکه با امتحان دولینگو بشه پذیرش گرفت
  • گنجی
  • 1399/03/19
امکنپذیر نیست. آنلاین ها شرایط خوبی ندارند و الان به خاطر کرونا موقتی است.
شما ایلتس اکادمیک بگیرید و ویزای تحصیلی اقدام کنید.
مهرنوش1399/03/13
با سلام
من با آییلس اورال 6 برای علوم پایه (science) در یکی از دانشگاه های ونکوورپذیرش گرفتم ولی ویزای من به دلیل واضح نبودن برگشتن به ایران رد شده است. ایا شما میتونین برای من پیگیری کنید که ویزام درست بشه؟
با سپاس
  • گنجی
  • 1399/03/19
بله
نامه ریجکتی تان از واتس اپ زیر سایت را بفرستید.
یاشار1399/03/13
سلام.مدرک زبان فرانسه نسبت به مدرک زبان انگلیسی اولویت دارد ؟
  • گنجی
  • 1399/03/19
خیر.
مسعود 1399/03/13
سلام
من ۴۹ ساله هستم کارشناسی ارشد معماری البته به تازگی مدرکم را گرفته ام الان برای دکتری آنلاین میخواهم اقدام کنم و اقامت دائم بگیرم آیا امکانش هست یا نه
  • گنجی
  • 1399/03/19
خیر. بحث انلاین موقتی است. درضمن مدارک ان نیز معتبر نیست. همچنین به اقامت ختم نمیشود. البته امکان ویزای شما با این سن و نداشتن ایلتس هم بسیار کم است.
پانته آ1399/03/13
درود ، آیا به طور کلی و نه فقط در شرایط کرونایی الان ، امکان تحصیل در مقطع ارشد در رشته روان شناسی در دانشگاه های کانادا از راه دور و به صورت اینترنتی وجود داره ، ( البته با مدرک معتبر ) ؟ اگر پاسخ مثبت هست میشه بفرمایید از کجا میتونم پیگیری کنم ؟
  • گنجی
  • 1399/03/19
خیر.
مونا1399/03/10
سلام
وقتتون بخیر
آیا دانشجویانی که کلاسهایشان برای پاییز آنلاین است و قبل از 18 مارس ویزا دریافت کرده اند میتواند وارد خاک شوند؟یا بخاطر آنلاین بودن باید از کشور خود دوره را دنبال کنند؟ آیا برای ورود احتیاج به نامه از سفارت یا اثبات ضروری بودن حضور فیزیکی است؟
  • گنجی
  • 1399/03/19
خبری تکمیلی در مورد شما و دیگر دوستان در سایت امروز قراردادیم که حتمامطالعه کنید:
https://www.ganjico.com/news/13635
نغمه1399/03/02
من فوق لیسانس رشته مدیریت دولتی گرایش مالی هستم با ۳۳ سال سن...برای مهاجرت تحصیلی یا کاری چطور میتونم اقدام کنم البته بنده متاهل هستم و یه فرزند سه ساله هم دارم میشه راهنمایی کنین لطفا
  • گنجی
  • 1399/03/10
با ایلتس هفت برای اکسپرس اینتری.
ثمین 1399/02/28
ببخشید الان کسی اقدام کنه برای اپلای ،ایا برای سپتامبر میتونه ویزا بشه و انلاین بگذرونه
  • گنجی
  • 1399/03/10
خیر
مراکز انگشت نگاری بجز یک مرکز بسته است.
برزگر1399/02/27
سلام من 48 ساله در مقطع مستر برای کانادا میخواهم اقدام کنم ولی زبان انگلیسی مناسبی ندارم میخواهم 1 سال مشروط بگذرانم کدام دانشگاه در کانادا مشروط و هزینه کمتری دارد لطفا راهنمایی کنید البته لیسانس مکانیک خودرو دارم میخواهم در صورت لزوم دررشته زبان انگلیسی اقدام کنم
  • گنجی
  • 1399/03/10
ابتدا مدرک زبان نیاز دارید
مدارک زبان به نحو زیر است:
مدارک زبان انگلیسی مورد قبول کانادا
https://www.ganjico.com/news/13630

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن