جزیره پرنس ادوارد دعوتنامه برای گروه کارآفرینی و متخصصین فرستاد

بازدیدکنندگان : 1612 نفر 1400/04/18
جزیره پرنس ادوارد دعوتنامه برای گروه کارآفرینی و متخصصین فرستاد
صدور 155 دعوتنامه در قرعه کشی جدید جزیره پرنس ادوارد 

جزیره پرنس ادوارد از مهاجران برنامه اکسپرس اینتری، نیروی کار ماهر و کارآفرینی دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. این استان از طریق برنامه مهاجرت استانی 155 مهاجر را دعوت کرد.

بیشترین دعوتنامه ها که حدود 138 دعوتنامه بود، که برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوراد و نیروی کار ماهر صادر شده است. 17 دعوتنامه برای مهاجران برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد که حداقل 80 امتیاز داشتند، صادر شد.
از طریق برنامه های مهاجرت استانی همه استانهای کانادا می توانند نیروی کاری که مناسب بازار کار هستند را انتخاب کنند. این موضوع در مورد جزیره پرنس ادوارد  که برنامه های استانی خود را براساس دستورالعمل های تاییده شده دولت فدرال مدیریت می کند، وجود دارد. 
مهاجرت به جزیره پرنس ادوراد در سال گذشته به علت محدودیت های سفر کاهش یافته است. دولت فدرال می خواهد این کمبود مهاجر را جبران کند و به هدفهای بزرگ مهاجرتی خود در سال 2021برسد. کانادا به دنبال پذیرش 80.800 مهاجر جدید در سال 2021 است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوراد


برنامه کارآفرینی پرنس ادوارد به افرادی که می خواهند در مشاغل جزیره پرنس ادوارد سرمایه گذاری کنند کمک می کند تا قبل از دریافت دعوتنامه استانی مجوز کاری را دریافت کنند. . مهاجران در طول مدت کار خود در کانادا با مجوز کاری می توانند در مورد شغلی که می خواهند در آن سرمایه گذاری کنند، اطلاعات لازم را بدست آورند.
مهاجران برنامه کارآفرینی برای ادامه مراحل بعدی پرونده مهاجرتی خود باید حداقل امتیاز را داشته باشند. دعوتنامه هایی که جزیره پرنس ادوارد در قرعه کشی امروز صادر کرد، براساس برنامه ورک پرمیت برای نیروی کار خارجی که می خواهند با آوردن سرمایه خود، کاری را در این جزیره ایجاد و مدیریت کنند، بود.
برنامه ورک پرمیت جزیره پرنس ادوارد برای افرادی که می خواهند شغلی را در استان ایجاد و مدیریت کنند می باشد. مهاجران برای تاسیس تجارت خود، ورک پرمیت موقت را از اداره مهاجرت کانادا دریافت کرده و در صورتی که شرایط توافق نامه عملکردی امضا شده با دولت جزیره پرنس ادوارد را داشته باشند، می توانند بعدا برای اقامت دائم اقدام کنند.

برنامه نیروی کار ماهر جزیره پرنس ادوراد


برنامه نیروی کار ماهر برای افرادی است که کارفرمای جزیره پرنس ادوارد آنها را تایید و استخدام کرده است. برای اقدام از طریق این برنامه مهاجر باید در حال حاضر در کانادا کار کند یا از کارفرمای این استان پیشنهاد کاری داشته باشد. مهاجران واجد شرایط در یک شغل ماهر کار می کنند باید تجربه کاری و حداقل یک مدرک دیپلم را داشته باشند.
برنامه نیروی کار ماهربرای کارگرانی است که پیشنهاد کار معتبری در جزیره پرنس ادوارد دارند و از طرف کارفرمای خود حمایت می شوند. این برنامه به سه گروه نیروی کار حرفه ای، نیروی کار با تقاضای زیاد و فارغ التحصیلان بین المللی تقسیم می شود.
مهاجران این گروه باید پروفایل امتیازی داشته باشند تا بتوانند از طریق این برنامه برای اقامت دائم  اقدام کنند.
گروه نیروی کار با تقاضای زیاد یک برنامه برای کارفرما است که کارفرمایان جزیره پرنس ادوارد می توانند نیروی کار مناسب برای جاهای خالی در مشاغل براساس طبقه بندی ملی مشاغل را استخدام کنند، این برنامه به نیروی کار خارجی در زمینه اقامت دائم کمک می کند.

برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوراد


برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد یک برنامه مهاجرت استانی است، یعنی با سیستم اکسپرس اینتری دولت فدرال کانادا هماهنگ است.
اکسپرس اینتری سه برنامه مهاجرتی را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر، نیروی متخصص فنی و کلاس تجربه کار کانادایی.
 براساس سیستم جامع امتیاز بندی به مهاجران طبق سن، سابقه کار، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز داده می شود.
به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی داده می شود که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.
مهاجران برنامه اکسپرس اینتری برای دریافت دعوتنامه از برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد باید در سیستم مهاجرتی این استان پروفایل امتیازی را ایجاد کنند.
به پروفایل های امتیازی براساس شبکه نقاط خاص در استان امتیاز داده می شود. بعد از آن مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند می توانند از طریق قرعه کشی ماهانه برای اقامت دائم اقدام کنند.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن