امتیاز قبولی برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد

بازدیدکنندگان : 1311 نفر 1400/08/13
امتیاز قبولی برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد
امتیاز قبولی برنامه استانی جزیره پرنس ادوارد 

جزیره پرنس ادوراد قرعه کشی خود را برگزار کرد و در آخرین قرعه کشی امسال جزیره پرنس ادوارد تا به حال حدود 1.337مهاجر را دعوت کرده است، این استان در کل 143 مهاجر را از طریق برنامه مهاجرت استانی دعوت کرده است. 

بیشتر دعوتنامه ها حدود 129 مورد به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری و نیروی کار ماهر داده شد. 9 دعوتنامه به گروه کارآفرینی که حداقل 72 امتیاز داشتند داده شد. این هشتمین قرعه کشی است که این استان امسال برگزار کرد و تعداد کل دعوتنامه های صادر شده حدود 1.377 مورد رسید.  

استانهای کانادا از طریق برنامه های مهاجرت نیروی متخصص استانی می توانند مهاجرانی که نیازهای بازار کار را رفع می کنند را انتخاب کنند. برنامه مهاجرت استانی جزیره پرنس ادوارد براساس دستورالعمل های مورد تایید دولت فدرال کار می کند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی
 

برنامه اکسپرس اینتری جزیره پرنس ادوارد کانادا


برنامه اکسپرس اینتری این استان یک برنامه جدید است و با سیستم اکسپرس اینتری فدرال هماهنگ است. برای اقدام از طریق این برنامه مهاجران باید پروفایل را در سیستم اکسپرس اینتری داشته باشند. 
اکسپرس اینتری یک برنامه مدیریتی برای مهاجرت است. این برنامه سه برنامه اصلی مهاجرت اقتصادی را مدیریت می کند: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. 
مهاجران واجد شرایط براساس سن، تجربه کاری، تحصیلات و تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسوی امتیاز می گیرند. 
مهاجران اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند، 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند که این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است. 
مهاجران اکسپرس اینتری برای دریافت دعوتنامه باید پروفایل امتیازی خود را در سیستم مهاجرتی استان پرنس ادوارد ثبت کنند. 
به پروفایل امتیازی براساس شبکه نقاط منحصر به فرد استان امتیاز داده می شود. مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوت می شوند تا از طریق قرعه کشی ماهانه اقدام کنند. 

برنامه نیروی کار ماهر جزیره پرنس ادوارد کانادا


 این برنامه برای اتباع خارجی است که پیشنهاد  شغلی معتبر در جزیره پرنس ادوارد دارند و کارفرما از آنها حمایت می کند. این برنامه به سه دسته تقسیم می شود: نیروی کار ماهر، نیروی کار مورد نیاز و فارغ التحصیل بین المللی.
مهاجران این گروه باید فرم ابراز علاقه خود را ارائه دهند تا از طریق برنامه نیروی کار ماهر برای برنامه مهاجرت استانی در نظر گرفته شوند. 

برنامه کارآفرینی جزیره پرنس ادوارد کانادا


مهاجران این برنامه باید برای ادامه مراحل مربوط به پرونده خود، حداقل شرایط استان را داشته باشند. در هر قرعه کشی امتیازات متفاوت است. دعوتنامه هایی که استان پرنس ادوارد امرزو صادر کرد براساس برنامه ورک پرمیت بود، که کارآفرینان خارجی بتوانند بیزینس خود را اداره و مدیریت کنند. 
برنامه ورک پرمیت جزیره پرنس ادوارد برای افرادی است که می خواهند یک کاری را در این استان ایجاد کنند. کارآفرینان تایید شده مجوز کاری موقت را از اداره مهاجرت کانادا برای ایجاد کسب و کار خود دریافت کرده و در صورتی که شرایط توافق نامه عملکرد که دولت با جزیره پرنس ادوارد امضاء کرده را داشته باشند می توانند برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. برنامه ورک پرمیت براساس سیستم امتیازی عمل می کند. 

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن