امتیاز قبولی اکسپرس اینتری برنامه مهاجرت استانی آلبرتا

بازدیدکنندگان : 1050 نفر 1400/08/24
امتیاز قبولی اکسپرس اینتری برنامه مهاجرت استانی آلبرتا
صدور دعوتنامه برنامه مهاجرت استانی آلبرتا

آلبرتا در ششمین دوره دعوت خود مهاجران را با حداقل امتیاز 300 دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی در سیستم اکسپرس اینتری اقامت کانادا را کسب کنند.


نتایج قرعه کشی که آلبرتا در تاریخ 4/8/1400 انجام داد به صورت عمومی منتشر شد. این استان 248 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری را دعوت کرد تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
آخرین قرعه کشی انجام شده ششمین قرعه کشی بود که حداقل امتیاز در آن 300 بود، که این حداقل امتیاز برای واجد شرایط بودن برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا بود. 
از زمان شروع قرعه کشی ها در ژانویه 2021 آلبرتا تا به حال 6.158 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری را دعوت کرده است تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. در ماههای آخر سال 2020 یک وقفه موقتی به وجود آمد. قرعه کشی ها دعوتنامه هایی را برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر می کند تا از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند، که این دعوتنامه از درخواست اقامت دائم آنها حمایت می کند. 
امسال آلبرتا می تواند 6.250 دعوتنامه صادر کند. آلبرتا امسال کمتر از میزان تعیین شده دعوتنامه صادر کرده است و نشان می دهد که امسال استان تا میزانی که مجاز بوده، دعوتنامه صادر نکرده است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا چگونه کار می کند؟


برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا یک برنامه پیشرفته مهاجرت استانی است. از طریق این برنامه  استان می تواند مهاجرانی که در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل دارند و واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی هستند را انتخاب کند. 
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی. 
اگر واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری هستید براساس سیستم جامع امتیاز بندی به شما امتیاز می دهند. شما براساس سن، تحصیلات، تجربه کاری، تسلط به زبان فرانسه یا انگلیسی و دیگر عوامل امتیاز می گیرید. 
اداره مهاجرت کانادا به صورت منظم قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند و مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند را دعوت می کند تا برای اقامت دائم اقدام کنند. 
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری بدون داشتن دعوتنامه مهاجرت استانی امکان پذیر است، اما افرادی که امتیاز کمتری دارند برنامه مهاجرت استانی را انتخاب می کنند. دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی به صورت خودکار به شما 600 امتیاز می دهد. مهاجرانی که کمترین امتیاز را در قرعه کشی جدید آلبرتا دارند با دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی امتیاز جدید آنها 900 خواهد بود که برای دعوت شدن در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری بسیار بالا و مناسب است. 

همچنین این مطلب را بخوانید:
مهاجرت به آلبرتا بدون پیشنهاد شغلی
 

معیارهای لازم برای واجد شرایط بودن برنامه اکسپرس اینتری


برای اینکه واجد شرایط برنامه مهاجرت استانی از طریق برنامه اکسپرس اینتری باشید باید در یک شغل واجد شرایط تجربه کاری داشته باشید. 
برنامه مهاجرت استانی آلبرتا لیست مشاغل واجد شرایط را ارائه نمی دهد بلکه لیست مشاغلی که واجد شرایط نیستند را ارائه می دهد. بعضی از مشاغل واجد شرایط مثل ارائه دهندگان خدمات غذایی و لجستیک و آشپزها هستند.
عوامل خاصی احتمال دریافت دعوتنامه را افزایش می دهد مثل داشتن تجربه کاری، تحصیلات کانادایی یا پیشنهاد شغلی در آلبرتا یا داشتن یک عضو خانواده که از قبل در آلبرتا زندگی می کرده مثل والدین، فرزند یا خواهر و برادر. 


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن