برنامه جدید کارآفرینی انتاریو

بازدیدکنندگان : 2033 نفر 1400/10/01
برنامه جدید کارآفرینی انتاریو
جذب 100 کارآفرین در انتاریو

این استان از طریق پروژه کارآفرینی می خواهد 20 میلیون دلار وارد اقتصاد خود کند. به همین جهت، انتاریو در دو سال آینده برای ایجاد یا توسعه یک تجارت در خارج از منطقه بزرگ تورنتو 100 کارآفرین را می پذیرد. 

طبق نظر آقای گنجی، دولت انتاریو روی جذب مهاجر جدید بیشتر تمرکز کرده. طبق آمار کانادا از ابتدای امسال 313.838 مهاجر را بین ماه ژانویه تا ماه اکتبر 2021 پذیرفته است. وزیر کار انتاریو از دولت فدرال خواسته تا در سال 2022 ظرفیت تخصیص داده شده در انتاریو برای پذیرش 8600 مهاجر در سال 2021 را برای سال جدید دو برابر کند.
صاحبان مشاغل و مدیران ارشد می توانند از طریق برنامه کارآفرینی موجود در سیستم مهاجرتی انتاریو اقدام کنند. اگر تمایل به این کار دارید رزومه کامل خود را به واتس آپ گنجی بفرستید. هر کارآفرینی که انتخاب می شود باید حداقل 200.000 دلار در کار خود سرمایه گذاری کند. 
مهاجران زمانی دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند که کسب و کار آنها به مدت 18 تا 20 ماه در انتاریو فعالیت داشته باشد. آنها می توانند با استفاده از این دعوتنامه برای مهاجرت کانادا از طریق دولت فدرال اقدام کنند. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

طبق خبر دولت انتاریو این برنامه برای ایجاد مشاغل جدید محلی و حمایت از مناطقی است که به علت شیوع کرونا شغل های زیادی را از دست دادند. این برنامه برای دولت استان انتاریو حدود 6 میلیون دلار هزینه دارد که مونت مک ناتون وزیر کار انتاریو به خبرنگاران گفت، این هزینه به وسیله مهاجرانی که برای ایجاد یا شروع تجارت به این استان می آیند تامین می شود. این کارآفرینان تازه وارد حدود 20 میلیون دلار در استان سرمایه گذاری کرده و شغل ایجاد می کنند. 

وزیر کار انتاریو گفت، ما به پیشرفت ادامه می دهیم و می خواهیم مردم در سراسر انتاریو بدون توجه به جایی که زندگی می کنند مشاغل پردرآمد را پیدا کنند. دولت ما برای کارگران تلاش می کند و مشاغل و فرصت هایی که کارآفرینان ایجاد می کنند در تمام استان و نه فقط شهرهای بزرگ گسترش پیدا می کند. 
استان انتاریو از زمان ایجاد این برنامه از سال 2015 فقط دو دعوتنامه از طریق برنامه کارآفرینی صادر کرده است. استان می گوید این برنامه جدید باعث ارتباط بهتر کارآفرینان با فرصت های تجاری که برای آنها مناسب است می شود لذا ظرفیت پذیرش برنامه کارآفرینی انتاریو تورنتو بیشتر خواهد شد.

این برنامه برای جذب مهاجران بیشتر به استان انتاریو است. این استان امسال کارهایی مثل ایجاد یک سیستم مهاجرت استانی کارآمد را انجام داده است و کار را برای نیروی کار آموزش دیده بین المللی در بعضی از مشاغل تحت نظارت آسان تر کرده است. 


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن