مزایای سوپر ویزا کانادا

بازدیدکنندگان : 2445 نفر 1401/05/05
مزایای سوپر ویزا کانادا
اگر در برنامه اسپانسرشیپ والدین شانس قبولی نداشتید، یا ویزای توریستی کانادا محدودیت 6 ماه حضور را برای والدین تان دارد، بهترین راه اقدام برای سوپر ویزا کانادا می باشد. سوپر ویزای کانادا یک ویزای موقت است که به وسیله آن شهروندان کانادایی می توانند والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند.

از جمله مزایای سوپر ویزا کانادا، اینکه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ شهروندان کانادایی می توانند برای مدت 5 سال با سوپر ویزا کانادا در کانادا بمانند که قبلا فقط 2 سال بود.
 

سوپر ویزای کانادا چیست

بر خلاف برنامه اسپانسرشیب والدین، پدربزرگ و مادربزرگ که برای اقامت دائم کانادا است، اما سوپر ویزا یک ویزای توریستی موقت است که تا مدت ده سال اعتبار دارد. (با پاسپورت ایرانی 5 سال) افرادی که سوپر ویزا را دارند می توانند در کانادا بمانند، بدون آنکه مجبور شوند خاک کانادا را بعد از شش ماه ترک کنند. 
 

شرایط دریافت سوپر ویزای کانادا

تعداد زیادی از شهروندان کانادایی می خواهند از طریق برنامه اسپانسرشیب والدین، پدربزرگ و مادربزرگ اقدام کنند. در سالهای 2020 و 2021 اداره مهاجرت کانادا حدود 200.000 پرونده اسپانسرشیب والدین، پدربزرگ و مادربزرگ را دریافت کرد. این پرونده ها فقط برای برنامه اسپانسرشیب نیستند بلکه نشان دهنده خانواده هایی هستند که می خواهند از طریق این برنامه والدین، پدربزرگ و مادربزرگ خود را به کانادا بیاورند. در حال حاضر حدود 35.000 پرونده اسپانسرشیب والدین در اداره مهاجرت کانادا وجود دارد که این تعداد جدای از کسانی است که می خواهند از طریق این برنامه اقدام کنند. 
در سالهای گذشته اداره مهاجرت کانادا برای انتخاب مهاجران برنامه اسپانسرشیب قرعه کشی برگزار کرده است. اما منتقدان می گویند این قرعه کشی ناعادلانه است چون به جای اینکه افرادی را که سالها منتظر هستند را انتخاب کند افراد تازه وارد را انتخاب می کند. وزیر مهاجرت کانادا گفت، سیستم قرعه کشی برای همه افراد به صورت برابر عمل می کند حتی اگر به نفع همه نباشد. در سال 2019 یازده دقیقه بعد از باز شدن سیستم آنلاین برنامه اسپانسرشیب والدین کانادا، ظرفیت این برنامه تکمیل و پر شد. 

مدارک مورد نیاز برای سوپر ویزای کانادا

  • دعوت نامه از فرزند یا نوه که مشخص کند دعوت کننده کارت پی ار دارد یا پاسپورت و درامد مالی وی در کانادا مکفی است.
  • اخذ بیمه درمانی برای والدین از شرکت کانادایی یا بعضی شرکت های بین المللی مورد تایید دولت
  • انجام آزمایش پزشکی مدیکال
  • دارا بودن مدرک عدم سوپیشینه
  • مدارک شغلی و تمکن مالی والدین در ایران که نشاندهنده بازگشت به ایران می باشد
  • پاسپورت معتبر و جدید
  • مدارک ارتباط والدین با فرزند یا نوه که ترجمه رسمی شده باشد

البته هر پرونده نیاز به بررسی دقیق دارد تا مدارک خاص آن تهیه شود این بررسی توسط موسسه گنجی انجام می گیرد که کامل ترین پرونده برای والدین شما جهت اخذ سوپر ویزا به سفارت کانادا ارائه گردد.

 

شرایط اخذ سوپر ویزای کانادا

برای سوپر ویزا هیچ قرعه کشی انجام نمی شود و خانواده ها اعتماد بیشتری به این ویزا دارند. از طریق سوپر ویزا؛ والدین، پدربزرگ و مادربزرگ می توانند مدت زمان بیشتری را نسبت به ویزای توریستی در کانادا بمانند. 
سوپر ویزا مثل ویزای توریستی کانادا به دو صورت سینگل و مالتیپل برای دارندگان آن صادر می شود.  با ویزای توریستی سینگل شما می توانید فقط یکبار وارد کانادا شوید و فقط برای شش ماه در کانادا بمانید و اگر بخواهید مدت بیشتری در کانادا باشید باید دوباره درخواست بدهید. با ویزای توریستی مالتیپل می توانید چند بار وارد کانادا شوید و برای هر بار ورود نیاز به تمدید ویزای خود ندارید و تا مدت ده سال اعتبار دارد و شما با آن می توانید حداکثر شش ماه در کانادا بمانید.

با سوپر ویزا می توانید چند بار وارد کانادا شوید. این ویزا 10 سال اعتبار دارد و شما می توانید بدون اینکه آن را تمدید کنید حداکثر تا 5 سال در کانادا بمانید. 
برای تایید سوپر ویزا نسبت به تایید پرونده اسپانسرشیب زمان کمتری مورد نیاز است. تایید سوپر ویزا چند ماه طول می کشد اما تایید پرونده اسپانسرشیب شاید چند سال هم طول بکشد. اداره مهاجرت کانادا پرونده های معوق زیادی دارد. وبسایت دولت کانادا می گوید که بررسی پرونده های اسپانسرشیب والدین حدود 32 ماه طول می کشد. تایید سوپر ویزا با توجه به اینکه متقاضی از کجا درخواست می دهد طول می کشد اما براساس گزارشات تایید سوپر ویزا حدود 100 روز طول می کشد. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

حداقل درآمد برای سوپر ویزا کانادا

به نسبت تعداد افراد خانواده این بخش متغیر است.
تعداد نفرات خانواده حداقل میزان درآمد سالانه به دلار کانادا
1 25921
2 32270
3 39672
4 48167
5 54630


اگر برای سوپر ویزا اقدام کنید در زمانی که شما منتظر تایید پرونده اسپانسرشیب خود هستید می توانید در کانادا بمانید. وکیل مهاجرتی مناسب و با تجربه می تواند در این زمینه به شما کمک کند. اگر به هر دلیلی می خواهید برای سوپر ویزا یا برنامه اسپانسرشیب والدین اقدام کنید امکان اخذ این نوع ویزا در کمترین زمان ممکن توسط ما براساس شرایط متفاوت شما وجود دارد و تمامی مراحل پرونده مهاجرتی شما توسط آقای گنجی فارغ التحصیل رشته حقوق و مهاجرت در کانادا و با کارشناسان با تجربه سازمان مهاجرتی گنجی انجام می شود. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
درخواست مهاجرت به کبک1401/07/01
سلام ما یک خانواده 4 نفره هستیم من رویا 56 ساله، همسرم 62 ساله ،پسرم 28 ساله که هرهرکدام در ده سال گذشته بین 3تا5 بار وارد کانادا شده وهربار بین یک تا 4 ماه در کانادا بوده ایم اخرین سفر تابستان 2022 بود . تا 2025 و2026 همچنان ویزای توریستی داریم.
فرزند ارشدم از 2012 کانادا وشهروند است
چه راهکاری برای ما دارید که بتوانیم به فرزندمان در کانادا بپیوندیم
دوبار در قرعه کشی اسپانسر شیپی والدین شرکت وناموفق بودیم
فرزند دوم من در روش تحصیلی موفق نبوده ،پذیرش از دانشگاه گرفت استادی پرمیت ریجکتی داشت از روش اینسایداز کالج پذیرش مشروط گرفت به کرونا مبتلا شد به شدت ریه اش درگیر شدبعد از چهار ماه به ایران برگشت.
چه راهکاری برای ما دارید که بتوانیم من ،همسرم وفرزند دومم در کانادا ماندگار و پی ار بگیریم
  • گنجی
  • 1401/07/06
حجم تقاضا شبیه شما در اداره مهاجرت زیاد است، ولی راهکارهای خوبی برای شما خواهد بود که کمی باید صبور باشید:
- شرکت در قرعه کشی مجدد اسپانسرشیپ(ما خیلی قبولی داشتیم)
- اقدام برای سوپر ویزا که 5تا 7 سال می توانید در کانادا بمانید
- سرمایه گذاری کبک اگر شرایط اولیه مانند تمکن را داشته باشید
- برای فرزندتان هم مجددا اقدام برای ویزای دانشجویی یا اکسپرس اینتری استانی (در استان محل اقامت فرزند ارشدتان)
نگین1401/05/10
سلام، دو ماه پیش خواهرم از کانادا برای پدرم سوپر ویزای درخواست کردند که جواب سوپر ویزای پدرم یک هفته پیش آمد و رد شد. الان چیکار می توانم انجام بدهم؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
فرم ها و مدارک مالی تان را واتس اپ بفرستید تا بررسی کنیم
امیر1401/05/05
سلام ، وقت بخیر
من و مادر پسرمان الان در کانادا هستیم با ویزای توریستی مالتیپل ، ایا میشود تا زمانی که اینجا هستیم برای سوپر ویزا اقدام کنیم ؟؟
با تشکر از پاسخ شما
  • گنجی
  • 1401/05/08

بله

امکانپذیر است

بیمه، حداقل درامد مورد نیاز، مدارک شغلی معتبر در ایران ، مدارک اسپانسر در کانادا را مهیا کنید و با دفتر ما تماس بگیرید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن