هزینه تولد فرزند در کانادا

بازدیدکنندگان : 18151 نفر 1401/05/19
هزینه تولد فرزند در کانادا

هزینه زایمان و تولد بچه در کانادا برای شما مادر و پدری که با ویزای توریستی قصد اخذ اقامت از طریق تولد فرزند و کسب پاسپورت کانادا را دارید مهم است.

 

تولد فرزند در کانادا

فرزند شما که دارای پاسپورت ایرانی هستید می تواند علاوه بر دریافت ملیت ایرانی، پاسپورت کانادا را نیز داشته باشد که این از دو راه مهاجرت به کانادا یا تولد در کانادا امکانپذیر خواهد بود.
طبق قانون کانادا که در سال 1977 به تصویب رسید هر فردی که در خاک کانادا متولد شود می تواند شهروند و سیتی زن کانادا باشد و از مزایای پاسپورت کانادا بهره مند گردد.این قانون برای همه بجز افراد  دیپلمات و کارکنان دولت های خارجی قابل اجرا خواهد بود.

پادکست تولد فرزند در کانادا

هزینه تولد فرزند در کانادا

 

حقوق بچه در کانادا

فرزند شما بعد از تولد در کانادا و اخذ گواهی سیتی زن شیپی و پاسپورت کانادا می تواند از مزایای شهروندان  کانادا استفاده کند که شامل:
  • سفر به کانادا و بیش از 160کشور بدون ویزا
  • تحصیل در مدارس و دانشگاه های کانادا
  • عدم نیاز به حضور در خاک کانادا برای حفظ پاسپورت
  • اعطای تابعیت در آینده به همسر و فرزندان خود بعد از ازدواج

 

تجربه زایمان در کانادا

دوران بارداری و زایمان از معدود تجربیات شیرین و پردرد است که آرزوی بسیاری از خانواده هاست. مادر با کمک همسر و والدینش سعی دارد در بهترین شکل این مسیر را طی کند و آینده خوب را برای فرزند رقم بزند.
اگر کمی آینده نگر باشد می تواند این مسیر را برای فرزندان خود در کانادا داشته باشد. اما تجربه زایمان در کانادا با توجه به عدم آشنایی کمی مشکل خواهد بود. مثلا نداشتن همراه مثل مادر در کانادا، عدم توانایی به صحبت به زبان انگلیسی یا فرانسه، هزینه زایمان، ندانستن قوانین زایمان در کانادا و نوع ویزا و... 
پیشنهاد ما این است برای داشتن بهترین تجربه زایمان در کانادا موارد زیر را انجام دهید:
  • بیمه بین المللی برای زایمان در کانادا بگیرید
  • زایمان در کانادا با ویزای توریستی و کار را از وکیل مهاجرت جویا شوید
  • هزینه زایمان در کانادا و هزینه اجاره آپارتمان در کانادا را بررسی کنید
  • قانون مرخصی زایمان در کانادا را اگر ویزای معتبر دارید بخوانید
 
هزینه زایمان در کانادا

هزینه زایمان در کانادا

هزینه زایمان در کانادا تماما با دلار کانادا خواهد بود که نرخ ان را از صرافی معتبر جویا شوید. به صورت کلی شما چند نوع هزینه خواهید داشت، که بستگی به نوع ویزای شما دارد:
هزینه زایمان در کانادا برای افراد مقیم یا سیتی زن یا ویزای کار
اگر مقیم کانادا باشید دارای کارت بیمه درمان Health / Santé هستید و هزینه شما رایگان خواهد بود برای بررسی اینکه واجد شرایط مهاجرت به کانادا هستید کلیک کنید.

 

هزینه زایمان در کانادا برای افراد ویزای توریستی

هزینه ها شامل چندین مورد می شود که برای هر فرد متفاوت است زیرا بعضی مادران نیاز به شرایط ویژه ای دارند. به صورت کلی برای هزینه سونوگرافی هر مرحله 500دلار ، هزینه ویزیت پزشک هر بار 250 دلار، هزینه آزمایش خون حدود 2هزار دلار ، هزینه غربالگری و ژنتیک 1500دلار،هزینه زایمان طبیعی 15هزار دلار، هزینه زایمان سزارین 20هزار دلار، هزینه اتاق خصوصی یا نیمه خصوصی هر شب 750دلار، هزینه نگهداری نوزاد در انکوباتور هر روز هزار دلار، هزینه شیرخشک، پوشک و دارو میانگین هزاردلار، هزینه ویزیت نوزاد هر دفعه 300دلار ، هزینه کریر ماشین 2هزار دلار، هزینه پاسپورت و شناسنامه 700دلار، هزینه پاسپورت ایرانی برای ورود به کشور 200دلارو ...
به اینها هزینه های اجاره خانه، غذا، حمل و نقل و لباس و ... را باید اضافه کنید که در واتس اپ زیر سایت گنجی پیام دهید تا به نسبت هر شهر در کانادا برای شما اعلام شود و بتوانید دقیق تصمیم بگیرید و راه های کاهش هزینه را اعلام کنیم.

 

به دنیا اوردن نوزاد در کانادا

به دنبال شهری در کانادا باشید که فامیل یا دوست نزدیک در کانادا دارید تا هزینه های شما کاهش یابد. توجه کنید که در چه هفته ای می توانید سوار هواپیما شوید و اجازه ورود به کانادا خواهید داشت. توضیه ما این است که قبل از هفته 28 این کار را انجام دهید و حتما نامه از پزشک خود برای سوار شدن به هواپیما داشته باشید. با قوانین ایرلاین قبل از تهیه بلیط آشنایی داشته باشید زیرا بعضی از خطوط هوایی فقط تا هفته خاصی مادر باردار را سوار می کنند.
حتما برای همسر و مادر نیز ویزای کانادا تهیه کنید تا به دنیا اوردن نوزاد در کانادا برای شما تسهیل شود.


به دنیا اوردن نوزاد در کانادا

زایمان در کانادا با ویزای توریستی

برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی باید از چند ماه قبل اقدام کنید زیرا اعطا ویزای توریستی یا مولتی کانادا زمانبر است. حداقل شرایط لازم را برای ویزای توریستی کانادا مطالعه کنید

دارا بودن دعوتنامه و ویزای شینگن و تمکن مالی مناسب به شما در کسب ویزای توریستی کانادا برای زایمان در کانادا مهم است. معمولا زایمان در کانادا با ویزای توریستی و هزینه های آن به شهر محل سکونت در کانادا و پروسه زمانی حضور تا ترک کانادا بستگی دارد. آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت و مدیر موسسه مهاجرتی گنجی همیشه توصیه دارد که در مورد هزینه های متوسط برای زایمان در کانادا با ویزای توریستی یا ویزای دانشجویی یا ویزای تحصیلی قبل از اقدام مشورت کنید.

 

اقامت از طریق تولد فرزند در کانادا

تعداد کمی کشور در دنیا می باشد که از طریق تولد فرزند اقامت می دهند. کسب اقامت کانادا با تولد فرزند طبق قانون " jus soli یا حق خاک " می باشد. والدین فرزند متولد شده مزیت خاصی را دریافت نخواهند کرد و برای حضور نزد فرزند خود در کانادا باید ویزای معتبر داشته باشند یا ویزای توریستی را تمدید کنند که شرایط خاصی دارد و در اینستاگرام گنجی در مورد آن توضیح دادیم.


پاسپورت ایرانی برای نوزاد متولد کانادا

پاسپورت ایرانی برای نوزاد متولد کانادا

بهتر است بعد از ورود به کانادا و به دنیا آمدن فرزند در کانادا برای دریافت پاسپورت اقدام کنید. مراحل دریافت پاسپورت کانادا بدین صورت است:
  • دریافت برگه تولد از بیمارستان در کانادا
  • اقدام برای دریافت شناسنامه کانادایی
  • دریافت گواهی شهروندی کانادا
  • اقدام برای کسب پاسپورت کانادا
  • ارائه مدارک برای کسب شناسنامه ایرانی
  • دریافت پاسپورت ایرانی

بسیاری از موارد مربوط به دریافت مدارک شناسنامه و پاسپورت ایرانی از طریق سامانه میخک وزات خارجه انجام می شود.
 

شرایط به دنیا اوردن بچه در خارج از ایران

قانون تولد فرزند در اروپا و امریکا و کانادا به نسبت هر کشور متفاوت می باشد و وابسته شرایط و قوانین ان می باشد. قوانین تولد فرزند در آمریکا و کانادا متفاوت است و کسانیکه قصد اخذ اقامت از طریق تولد فرزند را دارند باید به ان توجه کنند

 

پاسپورت کانادا با تولد فرزند

بعد از به دنیا آمدن فرزند در کانادا می توانید با مدارک بیمارستان برای شناسنامه و سپس پاسپورت کانادا اقدام کنید. اگر هم پرونده مهاجرتی دارید و شما به عنوان والدین بزودی کارت پی آر کانادا را دریافت می کنید باید در مورد هزینه های بزرگ کردن فرزند نیز بدانید. طبق آمار هزینه بزرگ کردن بچه برای کانادایی ها سالانه 253946دلار در سال 2015 می بوده که با احتساب تورم امروز شما باید 282هزار دلار تا رسیدن به سن 18 سالگی برای فرزندتان هزینه کنید و این رقم برابر 1300دلار در ماه خواهد بود.

 

لیست کشورهایی که با تولد فرزند اقامت میدهند:

آنتیگوا و باربودا، آرژانتین، باربادوس،بلیز، بولیوی، برزیل، کانادا، چاد، شیلی، کاستاریکا، دومینیکا، اکوادور، السالوادور، فیجی، گرانادا، گواتمالا، گویان، هندوراس، جامائیکا، لسوتو، مکزیک، نیکاراگوئه، پاکستان، پاناما، پاراگوئه، پرو، سنت لوسیا، سنت کیتس و نویس، سنت وینسنت و گرانادا، تانزانیا، ترینیداد و توباگو، تووالو، آمریکا، اروگوئه، ونزوئلا   
 

برای بررسی شرایط خود جهت مهاجرت به کانادا و تولد و تحصیل فرزند در کانادا فرم زیر را پر کنید:

 

بیمه بین المللی زایمان

آیا شرکت های بیمه هزینه های تولد فرزند را در کانادا می دهد؟
برای پاسخ به این پرسش باید توجه کنید که دو نوع بیمه داریم، یکی شرکت های بیمه ایران و شرکت های بیمه بین اللملی من جمله کانادا:

 

بهترین بیمه مسافرتی

1- شرکت های بیمه ایرانی، این شرکت ها که معتبرترین آنها پوشش بیمه مسافرتی سامان و بیمه مسافرتی ملت با پوشش کرونا می باشند دارای طرح های مختلفی با سقف پوشش خاصی می باشند که حدود 1 تا 10 میلیون تومان به نسبت مدت زمان سفر و نوع پوشش(مثلا بیماری کرونا و قرنطینه و دانشجویی و توریستی) هزینه دارند و خسارت را به یورو پرداخت می کنند. به صورت کلی این شرکت ها بیمه زایمان ندارند و هزینه به دنیا آوردن فرزند در کانادا را پرداخت نمی کنند.

2- شرکت های بیمه بین المللی، شما از هر کشوری می توانید این بیمه را خریداری نمایید و در کانادا از آن بهره مند شوید، معمولا خرید از شرکت های بیمه کانادایی بهتر است زیرا هزینه های درمان و بیمارستان را سریعتر پرداخت می کنند، هزینه های آنها از 3 دلار در رزو به بالا به نسبت نوع بیمه خواهد بود. طبق قانون این شرکت ها اگر در هنگام بیمه شدن باردار باشید را پرداخت نمی کنند و باید قبل از آن نسبت به بیمه شدن اقدام کنید.
   

بارداری در کانادا

به عنوان والدین یا سرپرست فرزندانتان، شما می خواهید که بتوانید به بهترین شکل ممکن از فرزندان خود مراقبت نمائید. این بخش از این راهنما اطلاعاتی را در اختیار شما می گذارد تا در کار مراقبت از فرزندانتان به شما کمک نموده و نیازهای اساسی را برای کودکان پیش دبستانی و مدرسه ای شما تامین نماید:

نکات قبل از زایمان در کانادا
مراقبت از کودک
مدرسه
واکسن
ایمنی کودکان
کمک به خانواده
زایمان و تولد کودک در کانادا
حق و حقوق من در دوران بارداری

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 9
سمانه1402/03/06
سلام آیا با ویزای کلوز وورک پرمیت استارت آپ از خدمات بیمه برای زایمان بهره مند میشوم؟
  • گنجی
  • 1402/03/07
کارت بهداشت و درمان کانادا به ویزای کلوز که مشغول به کار هست، بعد از سه ماه حضور در استان اعطا می شود. 
رویا1402/02/10
سلام وقت بخیر
ما یک خانواده سه نفره با یک فرزند دو ساله هستیم ک میخواستیم برای ویزای توریستی و بعد تبدیل ب اوپن ورک پرمیت اقدام کنیم ک متوجه شدم باردار هستم . الان چطور باید درخواست ویزا بدیم ؟ خانواده و با هدف توریستی و زایمان؟
چ شهرهایی کمترین هزینه زایمان رو دارند؟
بیمه بین المللی تعلق میگیره؟
ممنون میشم در این زمینه راهنمایی کنید
  • گنجی
  • 1402/02/11
برای زایمان بیمه ایران یا کانادا قبول نمی کند.
این لینک را برای هزینه تولد فرزند در کانادا بخوانید.
امین1401/07/29
اگر به صورت توریستی بخوایم اقدام کنیم، از هفته چندم بارداری باید اقدام به رفتن کرد و کل هزینه ها حدودا چقدر هست؟
  • گنجی
  • 1401/08/01
همانطور که در پادکست بالا توضیح دادیم، با توجه به طولانی بودن پرواز ایران به کانادا و مشکلات متعدد برای خانم های باردار که طی سفر ممکن است پیش آید حتما باید نظر پزشک خود را در این مورد بگیرید. ولی بسیاری از شرکت های هواپیمایی از هفته 28 اجازه پرواز نمی دهند. 
سعید1401/07/05
باسلام و خسته نباشید،چگونه بیمه بین المللی زایمان بخرم؟
  • گنجی
  • 1401/07/06
از شرکت های بیمه مستقر در کانادا تهیه کنید. یا در بیمارستانی که قصد زایمان دارید جویا شوید.
رژوان1401/06/21
برای تولد فرزند در کانادا و بچه دار شدن قبل از دریافت سی اس کیو شما می توانید خدمات پس از ورود به ما در مونترال منطقه ایل دسوق بدهید؟
  • گنجی
  • 1401/06/21
بله. اگر سی اس کیو داشته باشید فرزند جدید شما هم CSQ را دریافت خواهد کرد که باید برای ان پرونده جدا فرستاد. 
ج.1401/05/27
برای بررسی شرایط اخذ اقامت کانادا با اختراع ثبت شده سن 30 و ارشد مهندسی، شانس هست؟
  • گنجی
  • 1401/05/31
خیر بهتر است برای ویزای نیروی متخصص کانادا که کم هزینه تر است اقدام کنید. شما فقط باید ایلتس و سه سال سابقه کار داشته باشید و نیازی به اقدام با اختراع و هزینه زیاد ندارید.
شبنم1401/05/25
بعد از تولد فرزند در کاناداامکان استفاده از بند ناف خون در کانادا هست؟
  • گنجی
  • 1401/05/27
بله میتوانید خون بند ناف فرزندتان را در کانادا به سازمانخون کانادا بسپارید
بند ناف و جفت مایع غنی سلول های بنیادی تولید خود می باشند که برای درمان بسیاری از بیماریها مانند سرطان لنفوما مفیدند روزانه هزار نفر در کانادابه دنبال این بند ناف می باشند که شرایط خاصی دارد
این سازمان در کبک Société canadienne du sang
Héma-Québec در استان کبک کانادا مجری جمع آوری اطلاعات این بند ناف است که بعد از تولد فرزند نامه ان به رایگان برای شما در کانادا پست می شود
 
روسو1401/05/24
برای تولد فرزند در کانادا با ویزای توریستی امکان اخذ ویزا برای مادرم بجز خودم هست؟
  • گنجی
  • 1401/05/27
اگر مادر شرایط خوب داشته باشند یعنی (ملک بنام، مدارک شغلی یا بازنشستگی و دعوتنامه) می توان با مدارک دکتر شما در بیمارستان کانادا برای ایشان هم تقاضا ویزا کرد و قبول شوند.
نگاه1401/05/24
هزینه تولد فرزند در آمریکا بیشتر است یا هزینه تولد فرزند در کانادا؟
برای یک فرد با ویزای توریستی
  • گنجی
  • 1401/05/24
در آمریکا بیشتر است.
از بین 50 کشور پردرآمد، کانادا با نرخ مرگ و میر نوزادان 3.2 مرگ و میر در هر 1000 تولد زنده، رتبه 35 را دارد. ایالات متحده با نرخ مرگ و میر نوزادان 3.7 در رتبه 36 قرار دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن