معروف ترین شهر کانادا

بازدیدکنندگان : 660 نفر 1401/09/22
معروف ترین شهر کانادا
پنج شهر کانادا جز 100 شهر برتر دنیا هستند
اگر در فکر مهاجرت به کانادا هستید و نمی دانید کدام شهر تمام خواسته های شما را برآورده می کند، این مطلب را تا انتها بخوانید.

 

بهترین شهر کانادا

در شهرهای تورنتو، مونترال، کلگری، ونکوور و اتاوا مهاجران زیادی زندگی می کنند و به همین علت این شهرها جز بهترین شهر های کانادا برای زندگی هستند. 
بر اساس تجزیه و تحلیل Resonance Consultancy که شهر ها و مناطق مختلف را طبق  اشتغال‌زایی، سرمایه‌گذاری و گردشگری ارزیابی می کند و در بریتیش کلمبیا مستقر است تورنتو جز 100 شهر برتر جهان برای زندگی است و در جایگاه 24 قرار دارد. 

در این فهرست شهر های جهان که بیشتر از یک میلیون نفر جمعیت دارند رتبه بندی می شوند. این رتبه بندی براساس معیارهای زیر دسته بندی می شوند:
  • امنیت
  • آب و هوا
  • محیط زندگی
  • تحصیل فرزندان
  • کیفیت دانشگاه ها
  • مشارکت نیروی کار
  • تولید ناخالص داخلی
  • جاذبه های گردشگری

شهر تورنتو بهترین شهر کانادا است که به علت مهاجرت و سرمایه گذاری زیاد، رشد اقتصادی خوبی هم دارد. 
براساس این گزارشات نیمی از جمعیت شهر تورنتو از مهاجران هستند. تورنتو رتبه بالایی در زمینه تحصیلات دارد و جز تحصیل کرده ترین شهر های جهان است. تورنتو رتبه 24 را دارد هر چند که در گزارشات سال قبل تورنتو رتبه هجدهم را داشت. 
شهر لندن برای هفتمین سال متوالی رتبه اول را گرفت و کی اف، پایتخت اوکراین بدلیل رویدادهای ناشی از جنگ با روسیه به‌عنوان نماد «شجاعت و انعطاف‌پذیری» بطور نمادین بهترین شهر افتخاری جهان در سال ۲۰۲۳ معرفی شده است. مسکو پایتخت روسیه در سال 2022 رتبه چهارم را کسب کرد اما شهرهایی مثل سن پترزبورگ به صورت کامل از فهرست حذف شدند. 
شهر لندن با رتبه بالای سرمایه گذاری جهانی، املاک لوکس، گردشگری و زندگی شبانه بسیار شهر پر رونقی است. شهر هایی مثل پاریس، نیویورک، توکیو، دبی، بارسلون، رم، مادرید، سنگاپور و آمستردام هم جز شهر های برتر جهان هستند. 
در این فهرست شهر های:
  1. مونترال رتبه 57
  2. کلگری رتبه 65
  3. ونکوور رتبه 69
  4.  اتاوا رتبه 96

را دارند. در این چهار شهر مهاجران زیادی زندگی می کنند. شهر مونترال از نظر فرهنگی رتبه بالایی دارد شهر کلگری برای تولید ناخالص داخلی و جمعیت جوان رتبه بالایی دارد. شهر ونکوور به علت محیط طبیعی مناسب و اتاوا به علت هزینه های زندگی کمتر رتبه هایی بالایی را کسب کردند.

 

بهترین شهرهای کانادا برای مهاجرت

کانادا برنامه سطوح مهاجرتی 2023_2025 خود را منتشر کرد که هدف دولت کانادا پذیرش 500.000 مهاجر تا سال 2025 است. این اهداف جدید رکوردهای سال 2021 یعنی پذیرش 405.000 مهاجر و در سال 2022 پذیرش 432.000 مهاجر را شکسته است. کانادا به علت امنیت بالاو ثبات اقتصادی مقصد بسیار جذابی در بین مهاجران است. کانادا به علت وجود مهاجرانی که در این کشور اقامت کرده اند و باعث رشد اقتصادی و فرهنگی این کشور شده اند رتبه بالایی را کسب کرده. 
هدف دولت کانادا این است که بیشتر از 60 درصد از مهاجران از طریق یکی از برنامه های مهاجرت اقتصادی مثل برنامه اکسپرس اینتری مهاجرت کنند، اگر آیلتس و تحصیلات عالی ندارید باید از روشهای سرمایه گذاری اقدام کنند.
کانادا برای رفع کمبود نیروی کاری و با وجود جمعیت پیر و بازنشسته خود به کارگران ماهر نیاز دارد. نرخ باروری در کانادا بسیار پایین است و به همین علت کانادا به دنبال افزایش مهاجرت است. 

 بهترین سرمایه گذاری در کانادا

برنامه های سرمایه گذاری کانادا چیست؟

اگر توانایی کسب ایلتس 7 (سی الی بی 9) برای مسیرهای کم هزینه مثل اکسپرس اینتری فدرال و استانی شبیه ساسکاچوان را ندارید، باید برای روشهای استارتاپ با آیلتس 5 و سرمایه گذاری کبک و کارآفرینی انتاریو و ونکوور اقدام کنید.
مسیرهای IMP و ICT و جاب آفر و ثبت شرکت نیز نیازمند تحصیلات و دانش زبان عالی است مخصوصا با سن بالاتر از 40 سال، تا بتوان ویزای موقت اکتسابی از این روشها را به اقامت دائم و کارت پی آر کانادا ختم کرد.
همه روشهای مهاجرت به کانادا براساس سیستم امتیازبندی می باشد که موارد زیر در آن نقش مهمی دارند:
  1. سن
  2. تحصیلات
  3. دانش زبان
  4. تمکن مالی
  5. فامیل در کانادا
  6. سابقه کار مرتبط

لذا با دارا بودن امتیاز کافی باید برای یک برنامه مهاجرتی اقدام کرد. تکمیل فرم ارزیابی یا ارسال رزومه در واتس اپ اولین قدم برای شروع کار با موسسه مهاجرتی گنجی خواهد بود.
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن