بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا

بازدیدکنندگان : 3020 نفر 1401/05/09
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا
بهترین رشته های تحصیلی برای مهاجرت به کانادا
اگر قصد اخذ ویزای تحصیلی کانادا را دارید، کانادا یک کشور مناسب برای دانشجویان بین المللی است. تعداد دانشجویان بین المللی که کانادا را برای تحصیل انتخاب می کنند در دهه گذشته شش برابر شده است. تقریبا 650.000 دانشجو از کل جهان در دانشگاههای کانادا تحصیل می کنند که دانشگاههای کانادا هم مثل دانشگاههای کشورهای آمریکا، بریتانیا و استرالیا جزء بهترین دانشگاهها برای تحصیل دانشجویان است. اگر می خواهید بدانید که دانشجویان کدام رشته های تحصیلی را بیشتر انتخاب می کنند آقای گنجی در اینجا به شما توضیح می دهند. سعی داریم در مورد شرایط تحصیل و هزینه ویزای تحصیلی کانادا هم مطلب جداگانه قرار دهیم.

بهترین رشته های تحصیلی در کانادا برای دانشجویان

صدها رشته تحصیلی وجود دارد که دانشجویان بین المللی در کانادا انتخاب می کنند اما بعضی از رشته ها بیشتر مورد توجه هستند. بهترین رشته های کالج کانادا در تورنتو و مونترال وجود دارد، که بهترین رشته های تجربی برای مهاجرت به کانادا در ونکوور و اتاوا هستنند. برای تحصیل رایگان در کانادا نیز شرایط بعضی استان ها مناسب است.

 

مدیریت بازرگانی

مدیریت بازرگانی که به عنوان مطالعات بازرگانی در مقطع لیسانس است یکی از رشته های تحصیلی مورد علاقه در کانادا می باشد. مدیریت بازرگانی یک رشته عالی است که در مورد حل مسئله و تصمیم گیری در سازمان های بزرگ مانند بانک آر بی سی است. این رشته با مدیریت، اقتصاد، تجارت، مهندسی، مشاوره مدیریت و دیگر زمینه ها ارتباط دارد. این رشته بیشتر با ریاضی و آمار ارتباط دارد تا با کسب و کار، و دانشجویان در مورد تئوری ها و مدل های آماری و برنامه نویسی بیشتر آموزش می بینند. براساس گزارشات آماری کانادا در سال 2016، زنانی که مدرک مدیریت بازرگانی را داشتند درآمد آنها بسیار بالاتر از 70هزار دلار در سال بوده. 
رزومه خود را برای موسسه گنجی واتس اپ کنید تا شرایط شما برای تحصیل در رشته مدیریت بازرگانی سنجیده شود.

 

مهندسی نفت یا شیمی

لیسانس مهندسی شیمی در کانادا وجود دارد و فارغ التحصیلان این رشته را برای مشاغل در بخش نفت و گاز آلبرتا یا داروسازی شرکا AA Pharma انتاریو آماده می کند. دانشجویان علاوه بر شیمی، فیزیک، زیست شناسی، ریاضیات و سینتیک را از طریق آموزش در کلاس، آزمایشگاه و تکالیف عملی یاد می گیرند. این رشته یکی از با ارزش ترین رشته های کانادا است چون دانشجویان مکانیک سیالات، انتقال حرارت و جرم و مدل سازی را یاد می گیرند تا مواد خام را به محصولات مشخص برای صنایعی مثل نفت و گاز، پزشکی تبدیل کنند. بیشترین استارتاپ های موفق از این گروه هستند  

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

 

مدیریت مالی 

دانشجویان این رشته درک کاملی از بانکداری، تجارت و اقتصاد بدست می آورند. مطالعه، مالکیت و مدیریت پول و سرمایه گذاری در رشته امور مالی هستند. بانکداری، اعتبار، بدهی و بازار سرمایه براساس مفاهیم اقتصادی و مالی هستند. مدرک لیسانس در رشته امور مالی یکی از بهترین رشته ها در کانادا است و فارغ التحصیلان واجد شرایط در موقعیت های مالی مثل تحلیل گر امنیت، تحلیل گر تحقیقات بازار، مدیر بانک، کارگزار وام مسکن یا مدیران سهام قرار می گیرند. 
دانشگاه های تورنتو، مک گیل، بریتیش کلمبیا، یورک، کوئین و مک مستر رشته ارشد مدیریت مالی را دریس می کنند که ایرانیان زیادی مشغول به تحصیل اند. این رشته جزو بهترین رشته های ریاضی برای مهاجرت به کانادا می باشد.

 

دارو سازی

این یک رشته علمی است که دانش و مهارت دانشجویان را در ارزیابی، توزیع دارو نشان می دهد. داور شناسی یک رشته علمی است که به مطالعه داروهای شیمیایی و چگونگی تاثیر آنها بر انسان و حیوانات می پردازد. دولت کانادا پیش بینی می کند حداقل تا سال 2024 کمبود دارو ساز وجود داشته باشد پس فرصت های شغلی بسیار زیادی وجود دارد. 
بخشی از این کمبود داروساز ازطریق مهاجرت به کانادا تامین خواهد شد.

 

زمین شناسی

دانشجویان زمین شناسی در مورد ترکیب، ساختار و دیگر ویژگی های فیزیکی زمین تحقیق می کنند. این دانشجویان از فناوری های پیشرفته برای ارزیابی ترکیب خاک، سنگ و آب استفاده می کنند و به بررسی تاریخچه زمین شناسی و زمین می پردازند. مدرک لیسانس زمین شناسی یکی از بهترین مدراک بین المللی در کانادا است و فارغ التحصیلان این رشته در معدن، اکتشاف نفت، مشاوره محیط زیست و برنامه ریزی شهری شاغل هستند. این مهارت ها در صنعت معدن کانادا بسیار با ارزش است که در تلاش برای کاهش قیمت کالاها هستند. 
درآمد مهندسین زمین شناسی در کانادا خیلی بیشتر از انگلستان، اروپا می باشد. لذا جزو رشته های پولساز در کانادا می باشد.

اگر در مورد مدارک ویزای تحصیلی کانادا با دقت عمل نکنید ممکن است شانس شما کم شود بهترین کار بعد از ریجکت ، بررسی مدارک سابمیت شده ویزای تحصیلی کانادا می باشد تادوباره ریجکت نشوید دریافت نوت، کورت و یا اقدام مجدد نیازمند بررسی مدارک قبلی است که بهتر است با دقت در مورد آن اقدام کنید.

پس فردا در مورد لیست جدید مشاغل مورد نیاز هر استان در کانادا مطلب کاملی را قرار خواهیم داد.

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 6
السا1401/06/05
من لیسانس حسابداری و ارشد مدیریت بازرگانی-مالی دارم با معدل ۱۷ بهترین گزینه برای من بنظر شما آیا تحصیل مجدد است؟ متاهل بدون فرزند ۳۵ سال سن آیلتس جنرال ۶.۵
  • گنجی
  • 1401/06/06
 اگر وقفه تحصیلی کم دارید برای ویزای تحصیلی با رزومه قوی و استادی پلن خوب می توان شانس پذیرش داشت.
تفاوت حسابداری در ایران و کانادا در نوع دروس و کار زیاد است لذا با هدف مشخص برای پذیرش اقدام کنید
رشته های کالج در کانادا برای شما مناسب نیست. لینک دانشگاه های خوب را در منوی دانشجویی بالا مطالعه فرمایید
 
 
میلاد1401/06/01
درود بر شما،ببخشید خانم من فارغ التحصیل رشته ژنتیک زیست ملکولی هست برا ادامه تحصیل در مقطع دکترا چه کارایی باید انجام بدیم
  • گنجی
  • 1401/06/04
راحت ترین دانشگاه کانادا برای پذیرش جهت رشته ژنتیک در استان مونترال کبک می باشد که ابتدا ایلتس یا فرانسه نیاز دارند.
چون پذیرش دانشگاه کانادا بدون مدرک زبان شانس کمی دارد.
لذا برای اخذ پذیرش کانادا مدرک زبان و رزومه ایشان را ارسال فرمایید.
اگر هم در مورد "اپلای کانادا چیست" اطلاعی ندارید لینک زیر را مطالعه فرمایید:
اپلای کانادا چیست
 
Mohammad1401/05/28
سلام من پزشک متخصص مغز و اعصاب فلوشیپ فوق تخصصی ام اس با سابقه 17 سال کار می باشم یک CV بسیار قوی در تحقیقات با مقالات متعدد بین المللی دارم برای کنگره های بین المللی ویزاهای متعدد شنگن دوبار مولتیپل سه ساله از سفارتهای آلمان و فرانسه دارم یکبار هم ویزای کانادا گرفتم که دو ماه قبل پایان یافته است همسرم داروساز است و دو فرزند دارم امکان سرمایه گزاری ندارم به انگلیسی در حد محاوره مسلط هستم ولی ایلتس ندارم چقدر امکان دارد بتوانم یک پوزیشن کاری در آنجا داشته
  • گنجی
  • 1401/05/31
 برای شما در زمینه های کاری زیادی می توان اقدام کرد که باید رزومه تان را واتس اپ کنید.
ما در بخش کاریابی رایگان کانادا خدمات ان را داریم به منوهای بالا سایت بخش کاریابی مراجعه و رشته خود را جستجو کنید اگر پوزیشن خوبی پیدا کردید برای ویزا اقدام خواهیم کرد.

 
 
فرهاد سمیعی1401/05/19
بهترین رشته ها برای مهاجرت به کانادا آیا امسال اپدیت شده است؟
رشته های فنی مهندسی مثل معماری،نرم افزار و شهرسازی میزان حقوق چقدر است؟
  • گنجی
  • 1401/05/19
بله رشته های مهندسی و پزشکی برای کانادا شانس خوبی دارند که در اینستاگرام در مورد ان پست مفیدی را درج کردیم
درآمد رشته های مهندسی در کانادا حداقل از 40هزار دلار برای فرد مبتدی تا 120هزار دلار برای مهندس زیر 35 سال است.
صالح غریبیان1401/05/19
مهاجرت تحصیلی کانادا آیا برای فرد مجرد زیر 30 سال امکان پذیر است؟بانمره آیلتس 7 و ارشد معماری
البته فامیل درجه یک هم در کانادا دارم
  • گنجی
  • 1401/05/19
برای مهاجرت از طریق تحصیل به کانادا حتما نیاز به معدل، مدارک تحصیلی قبلی، نمره زبان و نوع ویزای فامیل شما داریم
با شرایط فعلی در دانشگاه های زیر می توانیم برای شما اقدام کنیم:
دانشگاه بریتیش کلمبیا
دانشگاه کلگری
دانشگاه واترلو
دانشگاه تورنتو
رایرسون
محمود1401/05/10
سلام آقای گنجی، من لیسانس مهندسی شیمی از دانشگاه تهران جنوب آزاد هستم می توانم در آلبرتا فوق لیسانس بگیرم و بعدش استخدام بازار کار بشم؟
  • گنجی
  • 1401/05/10
بله
شرایط اولیه مثل ایلتس را باید داشته باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن