دیدنی ترین شهرهای کانادا

بازدیدکنندگان : 672 نفر 1402/03/03
دیدنی ترین شهرهای کانادا
دیدنی ترین شهرهای کانادا
بهترین و توریستی ترین شهر های کانادا در بهار سال 2023 را در این متن بخوانید.

در فصل بهار افراد زیادی با ویزای توریستی وارد کانادا می شوند. در فصل بهار هوا گرم تر شده و شما می توانید از نقاط زیبای کانادا دیدن کنید. حتما قبل از سفر اطلاعات هتل و بلیط هواپیما را بدانید. مثلا پرواز خود را با چند توقف و انلاین رزرو کنید تا هزینه بلیط شما کاهش یابد. اگر در اروپا توقف دارید مطمئن شوید که ویزا شینگن اجباری نباشد؛ مانند فرانکفورت المان یا هیترو لندن.

فصل بهار در کانادا از ماه می شروع می شود. کانادایی ها روز ویکتوریا را جشن می گیرند ویکتوریا به معنای شروع بهار و آب و هوای معتدل است. در ماه می، روز ویکتوریا را به افتخار ملکه ویکتوریا جشن می‌گیرند. روز ویکتوریا یک تعطیلات فدرال است که در آخرین دوشنبه قبل از ۲۵ ماه می برگزار می‌شود. روز ویکتوریا همچنین آغاز فصل تابستان در کانادا است. 

 

ونکوور و توفینو، بریتیش کلمبیا

در فصل بهار در ونکوور درختان شکوفه صورتی وجود دارد که در همه شهر از محله های مسکونی تا پارک های شهر پر از گل است. شما می توانید در اطراف پارک استنلی و جزیره گرانویل یا از گروس گرایند که مسیر شیب دار در کوه گروس است پیاده وری کنید. 
توفینو یک منطقه ساحلی در بریتیش کلمبیا است که در فصل بهار منطقه بسیار زیبایی است. در منطقه حفاظت شده پارک ملی در کنار اقیانوس آرام که آب و هوای ملایم و گردشگران کمتری دارد می توانید پیاده روی کنید. در فصل بهار نهنگ های خاکستری برای تغذیه تابستانی مهاجرت می کنند و شما می توانید آنها را شکار کنید. 

 

بنف،آلبرتا

بنف شهری در کوه های راکی است. مسیرهای پیاده روی مثل مسیر فنلند، کانیون ساندنس و مسیر رودخانه باو است. اگر اهل پیاده روی نیستید می توانید مناظر داخل شهر را ببینید. مناطق دیدنی دیگر مثل کایاک سواری در دریاچه Vermilion، تله کابین تا کوه سولفور است. 

 

ساسکاتون، ساسکاچوان

ساسکاچوان به علت وجود دشت های مسطح، تپه های شنی، جنگل های انبوه و دریاچه های زیاد، بسیار معروف است. جمعیت ساسکاچوان بسیار جوان است و رستوران های این شهر برنده جوایز زیادی شده اند. دره میواسین حدود 80 کیلومتر است که مسیری مناسب برای پیاده روی است. 

 

پارک های استانی منیتوبا

پارک های استان منیتوبا در فاصله دو ساعتی وینیپگ پایتخت منیتوبا قرار گرفته اند. اگر بخواهید کمپ بزنید یا در ساحل پیاده روی کنید این پارک های مکان های بسیار عالی هستند. پارک استانی پرندگان هیل محل برگزاری جشنواره های مردمی وینیپگ و فعالیت های فرهنگی و ورزشی است. 

 

تورنتو و انتاریو

در فصل بهار مردم در تورنتو بیشتر در بیرون خانه وقت می گذرانند. در شهر تورنتو جشنواره های داستان سرایی، فیلم اسکار، موسیقی و جشنواره جاز تورنتو برگزار می شود. در پارک های سنتنیال و جزیره سنتر شکوفه های گیلاس طبیعت را زیباتر می کنند. 

 

زندگی در شهر کبک کانادا

در مونترال کبک به راحتی زندگی کنید. از آنجایی که کانادا دارای بزرگترین صنعت شربت افرا در جهان است، سفر به کلبه‌هایی که شربت افرا تهیه می‌کنند برای کانادایی‌ها یک سنت بهاری است بیش از ۲۰۰ کلبه تهیه شربت افرا وجود دارد و بازدید از آن‌ها می‌تواند بسیار جذاب باشد. زمان برداشت افرا در کانادا معمولاً از اواسط فوریه آغاز شده و تا آوریل طول می‌کشد. چشمه های نوردیک در شهر ها و مناطق شهر کبک وجود دارد. گردشگران می توانند در استراحتگاههای جنگلی در سیبری اسپا یا نوردیک اسپا استونهام استراحت کنند و یا در حمام های فضای باز Strøm Spa Nordique and Spa des Neiges در رودخانه سنت لارنس شنا کنند. 
 

خلیج فاندی در نیوبرانزویک

خلیج فاندی و پارک ملی فاندی یکی از مقاصد گردشگری در استان نیوبرانزویک است. بالاترین جز و مد جهان در ساحل این استان است که صخره های چشمگیر، غارهای دریایی زیادی دارد. در ساحل این استان فانوس های دریایی، دهکده های ماهیگیری که 12 گونه نهنگ دارند را می توانید ببینید. 

 

هالیفاکس و نواسکوشیا

هالیفاکس شهری در اقیانوس اطلس است که ساختمانهای قدیمی و آب نمای زیبایی دارد. شما میتوانید از بازار کشاورزان بندر که یکی از قدیمی ترین بازارهای آمریکای شمالی است دیدن کنید. یک مسیر پیاده روی سه مایلی در امتداد آب در این شهر وجود دارد. در قسمت یاروی پگی دهکده ماهیگیری وجود دارد که معروف ترین فانوس دریایی نواسکوشیا است. 

 

شارلوت تاون و جزیره پرنس ادوارد

شارلوت تاون شهر ساحلی زیبایی است. در فصل تابستان برای مدت دو ماه خرچنگ در این استان وجود دارد. از اوایل ماه می تا ماه ژوئن قایق ها برای شکار و فروش خرچنگ ها به اسکله می روند. شما می توانید در مسیر پارک ویکتوریا پیاده روی کنید و از بندرها و مکان های تاریخی دیدن کنید. 

 

سنت جان و نیوفاند لند و لابرادور

سنت جان یکی از قدیمی ترین و شرقی ترین شهر های آمریکای شمالی است. شما با شرکت در تورهای کروز  می توانید حیات وحش دریایی و کوه های یخ را از نزدیک ببینید. در فصل بهار جشنواره های غذا، موسیقی و تئاتر برگزار می شود. اگر می خواهید ماجراجویی کنید می توانید در تور کایاک در غارها و خلیج های دریایی در شبه جزیره آوالون شرکت کنید. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
امیر ح1402/03/30
سلام...درنظر دارم به اتفاق همسرم جهت گردشگری به کانادا مسافرتی داشته باشم.دارای شرایط مالی و شغلی و هویتی متوسط بالا هستیم وهردو شاغل دولتی و مشاغل آزاد هستیم و دو فرزند داریم.لطفا درخصوص اخذ ویزای توریستی راهنمایی فرمایید.سپاس
  • گنجی
  • 1402/03/31
اگر دعوتنامه و سابقه سفر دارید با دفتر تهران برای هزینه های و دریافت لیست مدارک تماس بگیرید
توجه کنید که لیست مدارک هر فرد مخصوص وی می باشد و لیست مدارک کلی نخواهیم داشت.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن