بهترین برنامه استانی کانادا

بازدیدکنندگان : 633 نفر 1401/08/02
بهترین برنامه استانی کانادا
مهاجرت به کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی همیشه متقاضیان خوبی را داشته و دولت کانادا سعی دارد در سال 2023 حجم زیادی را جذب کند. 
اصولا برنامه مهاجرت استانی یک برنامه بسیار مناسب برای نیروی کار ماهر است. نیروی کار ماهر از طریق برنامه مهاجرت استانی می تواند اقامت دائم کانادا را دریافت کند. 
هدف برنامه مهاجرت استانی رشد و توسعه اقتصادی کانادا و گسترش مزایای مهاجرت در کانادا است. استانهای کانادا از طریق این برنامه به دنبال افزایش جمعیت خود در استانهای کم جمعیت کانادا مثل مناطق اطراف اقیانوس اطلس هستند. 
کانادا از طریق برنامه مهاجرت استانی افرادی که می خواهند مهاجرت کنند و در یک استان خاص اقامت کنند را شناسایی و انتخاب می کنند. برای نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان و کارآفرینان حدود 80 برنامه مهاجرت استانی وجود دارد. هر برنامه برای رفع کمبود نیروی کار استانهای مختلف طراحی شده است. 
همه استانها به جز کبک و نوناووت برنامه مهاجرت استانی دارند. استان کبک برنامه مهاجرتی مخصوص به خود را دارد که متفاوت از برنامه های استانهای دیگر است. 
مهاجران از طریق دو برنامه مهاجرت استانی می توانند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند: 
  • مهاجرت استانی به کانادا
  • برنامه مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا 

 

مهاجرت استانی به کانادا

برنامه مهاجرت استانی به کانادا به نام PNP یعنی متقاضی مستقیما برای یک برنامه مهاجرت استانی اقدام می کند. استان مورد نظر به بررسی شرایط متقاضی می پردازد و اگر همه شرایط لازم را داشت دعوتنامه برای او صادر می شود و متقاضی می تواند برای اقامت دائم کانادا به اداره مهاجرت کانادا درخواست بدهد. استانهای ساسکاچوان، انتاریو، کبک، منیتوبا و بریتیش کلمبیا بهترین شرایط را در سال 2023 خواهند داشت که در کانال تلگرام موسسه مهاجرتی گنجی هر ماه آخرین امتیاز قبولی آنها را درج می کنیم.

 

برنامه مهاجرت اکسپرس اینتری کانادا

برنامه های مهاجرت استانی پیشرفته با سیستم اکسپرس اینتری هماهنگ هستند. مهاجرانی که واجد شرایط برنامه های تحت مدیریت اکسپرس اینتری مثل برنامه نیروی کار ماهر و برنامه نیروی متخصص فنی هستند می توانند به راحتی دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. نحوه امتیازبندی اکسپرس اینتری را در اپلیکیشن گنجی ببینید.
زمانی که متقاضی پروفایل اکسپرس اینتری خود را به صورت آنلاین ایجاد می کند می تواند اعلام کند که می خواهد در استان خاصی اقامت کند و دولت استانی بررسی می کند که آیا این فرد واجد شرایط آن استان خاص هست یا خیر، اگر فرد متقاضی واجد شرایط باشد برای او دعوتنامه صادر می شود تا از طریق برنامه مهاجرت استانی برای اقامت دائم کانادا اقدام کند.
اگر متقاضی دعوتنامه را دریافت کند می تواند درخواست خود را به استان مورد نظر خود ارسال کند. اگر همه معیارهای لازم را داشته باشد به صورت خودکار به او 600 امتیاز اضافی می دهند که این امتیاز اضافی شانس او را برای دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر می کند. 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
مهدی ی1401/08/05
بنده ۴۵ ساله هستم با مدرک لیسانس مهندسی عمران - عمران و معدل ۱۳/۵ و ۲۱ سال سابقه کاری مرتبط با مدرک تحصیلی و دارای مدرک آیلتس ۶ ، متاهل و دارای دو فرزند ۱۵ و ۱۲ ساله . همسرم ۴۳ ساله ،لیسانس و فوق لیسانس مدیریت دولتی و بدون مدرک زبان .
سوالم اینه که کدام برنامه مهاجرتی بغیر از سرمایه گذاری و استارت آپ برای من مناسبه . از طریق دوستانم در کانادا مطلع شدم که برای برخی از رشته ها برای مقطع فوق لیانس ۱ ساله میتونم اقدام کنم و بعد از اون برای ویزای کاری درخواست بدم(محدودیت سنی نداره)
تشکر
  • گنجی
  • 1401/08/05
سن شما برای ویزای دانشجویی کانادا شانس کمی دارد برنامه های ویزای کار و کارآفرینی خوب است.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن