بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری

بازدیدکنندگان : 3775 نفر 1401/12/03
بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری
بهترین سفارت کانادا برای انگشت نگاری
اداره مهاجرت کانادا برای ویزای توریستی، تحصیلی، کاری و اقامت دائم کانادا به اطلاعات بیومتریک نیاز دارد. که در مراکز وک سنتر با کمک فناوری تشخیص چهره اطلاعات بایومتریک متقاضی ویزا جمع آوری می شود.

فناوری تشخیص چهره

بیومتریک چیست و چرا باید آن را ارسال کنیم؟
مهاجران در زمان درخواست برای ویزای کانادا باید اطلاعات بیومتریک خود را ارسال کنند.  
مجموعه اطلاعات بیومتریک شامل اثر انگشت و عکس چهره به عنوان ابزاری کارآمد برای شناسایی هویت افراد است. دولت کانادا نیز از طریق این اطلاعات می‌تواند درخواست‌های ویزا را به سرعت بررسی و تایید کند. از این طریق مسافرانی که مشکل امنیتی دارند امکان ورود به کانادا را ندارند.
 

قانون جدید انگشت نگاری کانادا

متقاضیان مهاجرت به کانادا که بیومتریک را با پرونده خود ارسال می کنند باید هزینه بیومتریک را همزمان با ارسال پرونده خود پرداخت کنند تا پرونده آنها در زمان استاندارد بررسی و تایید شود. 
بعد از ارسال پرونده و پرداخت هزینه بیومتریک، اداره مهاجرت کانادا نامه ای به آنها می دهد که در آن مکان انجام و ارسال اطلاعات بیومتریک مشخص شده است.
مهاجران باید نامه و پاسپورت معتبر را به نزدیکترین مرکز درخواست بیومتریک VAC Global با تعیین وقت قبلی ببرند و بیومتریک را انجام دهند. 
شاید ارسال بیومتریک و عکس مراحل سخت و خسته کننده ای داشته باشد اما بیومتریک یک مرحله بسیار مهم برای مهاجرت به کانادا است. بعد از آن پرونده شما توسط آفیسر مربوطه بررسی می گردد. اگر سوپیشینه در یکی از کشورها داشته باشید، از شما جزئیات درخواست و پرونده تا تعیین نتیجه متوقف می شود.
 

مراحل بعد از انگشت نگاری کانادا

بیومتریک برای تشخیص و تایید هویت افراد استفاده می شود. شاید بیومتریک معیار مهمی نباشد اما از نظر دولت کانادا بیومتریک باعث ایجاد امنیت برای مهاجران می شود. 
مثلا اگر شما بیومتریک داشته باشید سرقت یا جعل هویت شما بسیار سخت می شود. در صورتی که فردی با همان هویت یا هویت دیگری قبلاً وارد کانادا شده  و سابقه کیفری در این کشور داشته یا اخراج شده است، با استفاده از این اطلاعات شناسایی شده و از ورود او به خاک کانادا جلوگیری می شود. 
از طریق بیومتریک اشتباهات مربوط به نام، تاریخ تولد و محل تولد رفع می شود. 
مهاجرانی که می خواهند از طریق برنامه مهاجرتی دیگری اقدام کنند یا بعد از خروج از کانادا دوباره وارد کانادا شوند بیومتریک به تایید هویت آنها بسیار کمک می کند. 
اگر در خارج از کانادا هستید و برای اولین بار درخواست ویزا می دهید، می توانید مشخصات بیومتریک خود را در یک مرکز مجاز درخواست ویزا VAC ارائه دهید. 
طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت، شما در هر دوره 10 ساله فقط یک‌بار باید اطلاعات بیومتریک خود را ارسال کنید. به این ترتیب، تا زمانی که دوره ده ساله شما تمام نشده است، نیازی به ارائه مجدد اطلاعات بیومتریک خود ندارید.
 

جواب انگشت نگاری چند روزه میاد

انجام و ارسال بیومتریک با توجه به کشوری که می خواهید به آن مهاجرت کنید نوع ویزا یا وضعیتی که برای آن می خواهید اقدام کنید و اینکه آیا قبلا بیومتریک را ارسال کرده اید متفاوت است. برخلاف ویزای آمریکا، کانادا بلافاصله جواب انگشت نگاری در پروفایل متقاضی ثبت می کند. 
دولت کانادا برای مهاجران یک سیستمی را ایجاد کرده است تا با پاسخ دادن به چند سوال متوجه شوند که آیا باید بیومتریک را با پرونده خود ارسال کنند یا خیر. 
انگشت نگاری کانادا

بهترین کشور برای انگشت نگاری سفارت کانادا

در ایران امکان انگشت نگاری نمی باشد ولی خوشبختانه در کشورهای نزدیک ایران مراکز VAC وک سنتر انگشت نگاری سفارت کانادا وجود دارد. ترکیه، امارات، آذربایجان، گرجستان، ارمنستان کشورهای خوب می باشد.
  • ترکیه: استانبول Canada Visa Application Centre Haciahmet Mah. Kurtulus Deresi Cad. No:29 Beyoglu-Istanbul 34440
  • ترکیه: آنکارا Ankara Address Canada Visa Application Centre İşçi Blokları Mh. Muhsin Yazıcıoğlu Cd. No:57/A Çankaya/ Ankara 06530 – Regnum Sky Tower
  • ارمنستان: 14, Petros Adamian Street,Yerevan, Armenia -  374 10 545692 - IOMArmenia@iom.int
  • آذربایجان: Yashar Huseynov str. N15, Narimanov district, AZ1069 Baku,Azerbaijan - +994 12 497 45 57 / 60 - bakuemb@mfa.gov.ge
  • امارت: Office MO2, Mezzanine Floor, Silver Wave Building (Union National bank), Mina Road Al Mina, Abu Dhabi(02 ) 671-1843
  • گرجستان: 12 Tengiz Abuladze Street, 1st Lane, 0162 Tbilisi, Georgia, (+995) 32 2252216 - iomtbilisi@iom.int
  • عراق: Ground Floor, Ster Tower, Gulan Street, Erbil, Iraq
 

کجا باید بیومتریک را ارسال کنیم؟

بعد از اینکه مشخص شد شما باید بیومتریک را ارسال کنید و هزینه بیومتریک را در زمان ارسال پرونده خود بپردازید، دولت کانادا یک نامه تاییدیه به شما می دهد که در این نامه اطلاعات کامل در مورد مکانی که باید برای انجام و ارسال بیومتریک به آنجا مراجعه کنید مشخص شده است. 
برای تسریع در واتس اپ گنجی اطلاعات مکان های انجام بیومتریک را با ذکر نوع ویزای مهاجرتی جویا شوید. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
متین1402/07/27
سلام چنانچه برچسب بایومتریک از روی پاس کنده شده باشه برای درخواست مجدد ویزا بعده چند ماه با مشکل بر می خوریم ؟ البته تصویرش رو دارم و بایومتریک کد هم موجود هست
  • گنجی
  • 1402/07/27
استیکربایومتریک روی جلد پاسپورت مساله مهمی نیست نگران نباشید
امیر1402/03/06
با سلام و وقت بخیر

کشور عراق و شهر اربیل گزینه مناسبی هست یا خیر؟ چون برای شرایط بنده از همه نزدیکتر هست.
آیا انتخاب کشور خاصی در خصوص نتیجه ویزا تاثیری دارد یا خیر؟
متشکرم
  • گنجی
  • 1402/03/07
همه کشورهای اطراف ایران برای انجام انگشت نگاری خوب هستند. 
کدوم کشور برم1401/12/05
سلام نامه انگشت نگاری ویزای کانادا برام اومده کدوم کشور شما پیشنهاد می دهید....برنامه خود اشتغالی هستم
  • گنجی
  • 1401/12/08
ترکیه و امارات بهتر است ولی برنامه مورد نظرتان را الان اقدام نفرمایید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن