نحوه ثبت نام در اکسپرس انتری

بازدیدکنندگان : 751 نفر 1401/07/14
نحوه ثبت نام در اکسپرس انتری
برای مهاجرت به کانادا روشهای متفاوتی وجود دارد که اکسپرس اینتری سریع ترین و ارزانترین راه ممکن برای مهاجرت کاری به کانادامی باشد که بلافاصله بعد از ورود به کانادا، کارت اقامت PR را دریافت می کنید. 
ثبت نام در وب سایت اداره مهاجرت کانادا انجام می گیرد و متقاضی پروفایل خود را با ارائه مدارک مناسب ثبت می کند. حتما برای شروع باید مدرک زبان انگلیسی (آیلتس) و فرانسه را داشته باشد، درغیر اینصورت امکان ثبت نام وجود ندارد حتی اگر بقیه مدارک آماده باشد. همچنین باید تمکن مالی مناسب را داشته باشید.

 

هزینه مهاجرت از طریق اکسپرس اینتری

افرادی که واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری هستند و می خواهند از طریق این برنامه اقدام کنند باید پول کافی برای اقدام از طریق این برنامه را داشته باشند تا بتوانند همه هزینه ویزای اکسپرس اینتری کانادا را پرداخت کنند. 
اکسپرس اینتری کانادا یک سیستم الکترونیکی است که برنامه های مهاجرتی نیروی کار ماهر برای اقامت دائم کانادا را مدیریت می کند.
سیستم اکسپرس اینتری 3برنامه نیروی کار ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی را مدیریت می کند. از طریق این برنامه ها تعداد بسیاز زیادی از نیروهای کاری ماهر توانستند اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. 
برنامه اکسپرس اینتری یکی از برنامه های محبوب مهاجرتی است و این برنامه هزینه های مختلفی دارد. 

 

هزینه ثبت نام اکسپرس اینتری

هزینه های ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری به دلار کانادا خواهد بود. برای ایجاد پروفایل اکسپرس اینتری شما باید شرایط زیر را داشته باشید:
  •  اصل پاسپورت دارای اعتبار
  •  داشتن مدرک آیلتس و مدرک زبان انگلیسی کانادایی CELPIP، یا مدرک آزمون ارزشیابی زبان فرانسه برای کانادا  TEF و مدرک آزمون زبان فرانسه TCF برای مهارت های لیسنینگ، خواندن، نوشتن و صحبت کردن
  •  مدرک تحصیلی کانادایی یا ارزشیابی مدارک تحصیلی ایران در کانادا برای افرادی که در خارج از کانادا تحصیل کرده اند. 
  •  ارائه دعوتنامه مهاجرت استانی البته در صورتی که از طریق این برنامه اقدام کرده اید. 
  •  داشتن جاب آفرمعتبر از یک کارفرمای کانادایی یا مدرکی که تجربه کاری شما یا صلاحیت شما در یک بیزینس را نشان می دهد. 
  •  ارائه مدارکی که نشان دهد شما تمکن مالی دارید، البته فقط برای مهاجران برنامه نیروی کار ماهر فدرال و نیروی متخصص فنی فدرال که پیشنهاد شغلی معتبری در کانادا ندارند. 

 اکسپرس اینتری کانادا 2022

هزینه های اکسپرس اینتری کانادا

هزینه های این اسناد و مدارک برای اکسپری اینتری کانادا شامل موارد زیر هستند:

 

1. هزینه آزمون آیلتس

قیمت آزمون زبان براساس اینکه فرد به دنبال دریافت آزمون معتبر زبان انگلیسی یا فرانسه است یا خیر و اینکه در چه مکانی این آزمون را می دهد فرق می کند:
  •  هزینه آزمون آیلتس حدود 300 دلار به اضافه مالیات است. 
  •  هزینه آزمون CELPIP حدود 280 دلار به اضافه مالیات است. 
  •  هزینه آزمون TEF حدود 440 دلار به اضافه مالیات و زمانی که متقاضی قبل از روز آزمون تصمیم بگیرد در آزمون شرکت نکند یا دوباره برای شرکت در این آزمون برنامه ریزی کند باید هزینه 75 دلاری غیر قابل بازگشت را بپردازد. 
  •  هزینه آزمون TCF حدود 460 دلار به اضافه مالیات است و زمانی که متقاضی قبل از روز آزمون تصمیم بگیرد در آزمون شرکت نکند یا دوباره برای شرکت در این آزمون برنامه ریزی کند باید 75 دلار هزینه غیر قابل بازگشت را بپردازد.  

 

2. هزینه ارزشیابی مدارک تحصیلی در کانادا

اگر شما در خارج از کانادا تحصیل کرده باشید باید تحصیلات شما برای اینکه برابر با معادل کانادایی شود ارزیابی شود. 
براساس قوانین اداره مهاجرت کانادا هزینه این ارزیابی حدود 200 دلار است البته علاوه بر آن هزینه های ارسال، ترجمه و تاییدیه دانشگاه هم هست. اینکه کدام سازمان این ارزیابی را انجام می دهد هزینه ها فرق می کند. 

 

3. ترجمه رسمی مدارک

اگر مدارک شما به زبان انگلیسی یا فرانسه نباشد باید هزینه های ترجمه مدارک را پرداخت کنید. مدارک را باید مترجمی که گواهی معتبری دارد ترجمه کند تا برای اداره مهاجرت کانادا قابل قبول باشد. 

 

4. هزینه وکیل مهاجرتی

هزینه هایی که لازم نیست پرداخت کنید اما اگر پرداخت شود ،به تایید و روند پرونده شما کمک می کند. 
یکی از مهم ترین موارد برای موفقیت پرونده شما، مشاوره با یک وکیل مهاجرتی معتبر با تجربه است که هر کدام هزینه های متفاوتی دارند. با استفاده از تجربه و تخصص وکیل مهاجرتی شما می توانید پرونده کاملی را ارسال کنید و شانس موفقیت شما بیشتر می شود. اگر شما اطلاعات نادرست را ارسال کنید شاید نتوانید تا پنج سال برای مهاجرت به کانادا اقدام کنید، با همکاری وکیل مهاجرتی شما می توانید در کمترین زمان و با آرامش خاطر اقدام کنید و بیشترین امتیاز را دریافت کنید چون مهاجران براساس سیستم جامع امتیاز بندی ارزیابی می شوند و امتیاز می گیرند. 

شاید این هزینه ها برای مهاجران زیاد باشد اما مهاجرانی که از طریق برنامه اکسپرس اینتری دعوتنامه قبولی دریافت می کنند بعد از دریافت اقامت دائم کانادا به سادگی وارد بازار کار کانادا می شوند و این ارزش بسیار بالایی دارد. 

 

هزینه مهاجرت به کانادا چقدر است

هزینه بررسی پرونده های اکسپرس اینتری به دلار کانادا خواهد بود که از دلار آمریکا ارزانتر می باشد. برای بررسی پرونده های اکسپرس اینتری باید همه هزینه های این بررسی را پرداخت کنید. 
هزینه بررسی پرونده اکسپرس اینتری کانادا برای فردی که به عنوان متقاضی اصلی اقدام می کند حدود 850 دلار است. اگر همسر شما به پرونده شما اضافه شود هزینه حدود 1700 دلار می شود، هزینه هر فرزند وابسته 230 دلار است. 

به عنوان مثال یک خانواده سه نفره باید حدود 1.930 دلار برای بررسی پرونده مهاجرتی به دولت کانادا بپردازد. 
اگر یک خانواده سه نفره بتوانند اقامت دائم را دریافت کنند هر دو بزرگسال باید هزینه اضافی حق اقامت دائم که حدود 515 دلار است را بپردازند و در نهایت هزینه کل حدود 2960 دلار می شود. 
جمع آوری اسناد و مدارک برای پرونده مهاجرتی هم هزینه هایی برای مهاجران دارد که در خبرهای بعدی موسسه مهاجرتی گنجی در مورد آن توضیح خواهیم داد. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن