امتیازبندی بهترین برنامه استانی کانادا

بازدیدکنندگان : 1762 نفر 1401/05/10
امتیازبندی بهترین برنامه استانی کانادا

قرعه کشی برنامه های مهاجرت استانی ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، منیتوبا و انتاریو 


هفته گذشته 4 استان ساسکاچوان، بریتیش کلمبیا، منیتوبا و انتاریو نتیجه قرعه کشی برنامه های مهاجرت استانی خود را منتشر کردند. این استان های غربی کانادا برنامه های خوبی برای اسکیل ورکر کانادا دارند. 

 

سریع ترین برنامه استانی کانادا

بعد از ایجاد برنامه مهاجرت استانی در سال 1998، فقط 400 مهاجر از طریق این برنامه دعوتنامه دریافت کردند اما در حال حاضر از طریق این برنامه بیشتر از 80.000 نفر سالانه پذیرفته می شوند. افزایش تعداد مهاجرانی که از طریق برنامه مهاجرت استانی پذیرفته می شوند به این علت است که دولت های فدرال و استانی کانادا به دنبال رشد و توسعه اقتصادی در استانهای خود هستند. لذا شرایط مناسب تری نسبت به اکسپرس اینتری دارند.

 

مقایسه برنامه های استانی کانادا

بیشتر استانهای کانادا به جز استان کبک و نوناووت، برنامه های مهاجرت استانی مخصوص به خود را دارند. از طریق برنامه مهاجرت استانی برای مهاجران علاقه مند دعوتنامه صادر می شود. اگر چه داشتن دعوتنامه مهاجرت استانی به معنی دریافت اقامت دائم کانادا نیست اما شانس مهاجران را برای دریافت اقامت دائمی کانادا بیشتر می کند. مثلا به مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند به صورت خودکار 600 امتیاز اضافی داده می شود. این مهاجرانی که امتیاز اضافی را دریافت می کنند می توانند در قرعه کشی های خاص برنامه مهاجرت استانی شرکت کنند.

 

دعوتنامه استانی کانادا

قرعه کشی برنامه اکسپرس اینتری هر دو هفته یکبار برگزار می شود. بعد از توقف طولانی مدت قرعه کشی برنامه ها، اداره مهاجرت کانادا به صورت منظم و مساوی قرعه کشی همه برنامه ها را انجام می دهد. اولین قرعه کشی برای همه برنامه ها در جولای 2022 انجام شد و حدود 1.500 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری با حداقل امتیاز تعیین شده حدود 557 امتیاز، دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت کردند. جدیدترین قرعه کشی اکسپرس اینتری در تاریخ 29/4/1401 انجام شد که حدود 1.750 دعوتنامه صادر شد. 

 

مهاجرت از طریق برنامه های استانی کانادا

نتایج قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی از تاریخ 21 جولای 2022 به شرح زیر می باشد:

 

برنامه استانی ساسکاچوان

برنامه مهاجرت استانی ساسکاچوان نتیجه قرعه کشی های تاریخ 21 و 28 جولای 2022 را منتشر کرد. 
قرعه کشی 28/4/1401 بزرگترین قرعه کشی در سال 2022 بود که 802 مهاجر دعوتنامه دریافت کردند تا بتوانند از طریق برنامه مهاجرت استانی برای مهاجرت به کانادا اقدام کنند. این استان 797 دعوتنامه برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر کرد و پنج دعوتنامه هم برای مهاجران اوکراینی صادر شد. 
در قرعه کشی 28 جولای حدود 748 مهاجر دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت کردند. از این 748 دعوتنامه حدود 469 دعوتنامه برای مهاجران برنامه مشاغل مورد تقاضا و 279 دعوتنامه برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر شد. جاب آفر ساسکاچوان نیازمند تایید یک کارفرما می باشد.
مهاجرت به ساسکاچوان به روش نیروی کار متخصص
ساسکاچوان از ماه جولای قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی را به صورت هفتگی برگزار می کند. همانطور که می دانید قبلا قرعه کشی برنامه مهاجرتی این استان یکبار در ماه برگزار می شد. برای محاسبه آنلاین امتیاز ساسکاچوان و اطلاع از آخرین امتیاز ساسکاچوان فرم ارزیابی را تکمیل کنید.

 

آخرین امتیاز ساسکاچوان

در همه برنامه ها و قرعه کشی ها مهاجران حداقل 68 امتیاز نیاز داشتند. لیست مشاغل ایالت ساسکاچوان در تلگرام و وب سایت گنجی ارائه شده است.

 

مهاجرت به ساسکاچوان 2022

ساسکاچوان کجاست؟ استانی در قسمت مرکز و غرب کانادا می باشد که مزارع کشاورزی وسیع دارد. آب و هوای ساسکاچوان کمی سرد ولی دارای اقتصاد پویا و رو به رشد است. اگر زندگی در ساسکاچوان را انتخاب کرده اید با بررسی تصاویر شهر ساسکاچوان و صحبت در گروه های تلگرامی ایرانیان ساسکاچوان می توانید اطلاعات خوبی را کسب کنید. برنامه کشاورزی ساسکاچوان نیز جزو موارد محبوب اقامتی در کانادا می باشد.

شرایط لازم برای مهاجرت به ساسکاچوان
دارا بودن حداقل 60امتیاز (توجه کنید با این امتیاز قبول نمی شوید امتیاز قبولی بالاتر است)
دارا بودن ایلتس معتبر بالای شش و نیم
دارا بودن مدرک تحصیلی لیسانس به بالا
دارا بودن 3 سال سابقه کار به بالا
دارا بودن تمکن مالی

برنامه استانی ساسکاچوان

برنامه استانی بریتیش کلمبیا

استان بریتیش کلمبیا معمولا قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی را به صورت هفتگی برگزار می کند. 
جدیدترین قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا در تاریخ 26 جولای برگزار شد. بیشتر از 183 دعوتنامه مهاجرت استانی در این قرعه کشی صادر شد. 
147 نفر از این مهاجران از طریق قرعه کشی عمومی که بیشتر برای مشاغل کامپیوتر بود دعوت شدند. این مهاجران باید واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا یا مهاجرت به بریتیش کلمبیا بدون نیاز به پیشنهاد شغلی باشند که این برنامه ها از طریق سیستم مهاجرت براساس مهارت مدیریت و اداره می شوند. مهاجران دعوت شده باید حداقل 78 امتیاز داشته باشند. 

برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای مهاجرانی که در مشاغل زیر کار می کنند دعوتنامه صادر می کند:
  •  22 دعوتنامه برای مربیان و دستیاران مراقبت از کودکان با حداقل 60 امتیاز.
  •  9 دعوتنامه برای کارکنان بهداشت و درمان با حداقل 60 امتیاز. 
بریتیش کلمبیا در تاریخ 14 جولای اعلام کرد که قرعه کشی برنامه کارآفرینی که برای مدت یکسال متوقف شده بود دوباره شروع و برگزار می شود. کارآفرینان با تجربه می توانند وارد سیستم مهاجرتی این استان شوند تا از طریق یکی از قرعه کشی های این استان دعوتنامه قبولی کانادا را دریافت کنند. 

 

برنامه استانی منیتوبا

استان منیتوبا در تاریخ 28 جولای معادل 6/5/1401 قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی را برگزار کرد و 355 دعوتنامه صادر کرد. 
دعوتنامه های برنامه استانی بریتیش کلمبیا برای این سه گروه از برنامه های مهاجرتی صادر شد:
  •  نیروی کار ماهر در منیتوبا 299 دعوتنامه با حداقل 693 امتیاز
  •  نیروی کار ماهر در خارج از کشور 15 دعوتنامه با حداقل 726 امتیاز
  •  برنامه آموزش بین المللی 41 دعوتنامه بدون نیاز به امتیاز
از بین افرادی که دعوت شده بودند 56 نفر در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشتند. همچنین برنامه سرمایه گذاری استان منیتوبا با دارایی ثابت برای مشاغل صنعتی و پزشکی مناسب است.

 

برنامه استانی انتاریو

در تاریخ 27 جولای معادل 5/5/1401 برنامه مهاجرت استانی انتاریو برای دو مهاجر برنامه تحرک اقتصادی دعوتنامه صادر کرد. هدف این برنامه کمک به مهاجرت افراد ماهر به کانادا از طریق برنامه های مهاجرت نیروی متخصص موجود است. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
ایمان1401/05/11
سلام. وقتی تو الزامات نام شغلی نوشته completion of a college program منظورش چه مدرک تحصیلی برای ما ایرانیا هست؟ دیپلم فنی حرفه ای؟ کاردانی، کارشناسی، ارشد؟ حداقل چه مدرکی باید داشته باشیم؟
ناک ۲۲۸۲
  • گنجی
  • 1401/05/13
یعنی مدرک دانشگاهی که 3تا4سال دوره تحصیل ان باشد.
اصفهانی1401/05/11
اگر برای برنامه ساسکاچوان اقدام کنیم امتیاز ها قبلا 80 بود ممکنه از 68 بالا بره؟
  • گنجی
  • 1401/05/13
بله امتیازبندی ها نوسان دارد و حداقل ایلتس بالای 6.5 نیاز دارد.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن