مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا

بازدیدکنندگان : 1329 نفر 1402/10/07
مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا
مدت زمان گرفتن ویزای استارتاپ کانادا
خبر خوب اینکه، دولت کانادا افزایش پذیرش تعداد مهاجران برنامه استارت آپ کانادا را تایید کرد.

 

ظرفیت استارتاپ کانادا چقدر است؟

اداره مهاجرت کانادا کارآفرینان بین المللی را از طریق برنامه استارت آپ کانادا می پذیرد. 
براساس اطلاعات اداره مهاجرت کانادا در ماه آگوست حدود یک سوم دارندگان برگه لندینگ از طریق ویزای استارت آپ وارد کانادا شدند. نمونه های قبولی و مدیکال را در استوری اینستاگرام گنجی ببنید.(لینک بالای صفحه)
در ماه آگوست 175 نفر از طریق برنامه استارت آپ اقامت دائم کانادا را دریافت کردند در مقایسه با ماه جولای که 135 نفر پذیرفته شدند شاهد رشد حدود 29.6 درصد بودیم. 
اداره مهاجرت کانادا ظرفیت پذیرش متقاضیان برنامه استارت آپ برای اقامت دائم کانادا را افزایش داده. ظرفیت پذیرش این برنامه در سالهای اخیر 1000 نفر بود در سال 2023 حدود 3500 و در سال 2024 حدود 5000 نفر و سال 2025 حدود 6000 نفر از طریق این برنامه پذیرفته می شوند.

 

با تکمیل فرم ارزیابی (سمت چپ سایت گنجی) شانس خود را برای کسب اقامت کانادا با طرح های خوب که امکان کسب درآمد دلاری در کانادا را دارد بسنجید.

 

استارت آپ کانادا در 2024

همان صورت که در کانال تلگرام گنجی اعلام کردیم، مهاجرت متقاضیان برنامه استارت آپ در هشتمین ماه سال 2023 افزایش پیدا کرد که این به علت افزایش تعداد صدور قبولی های این متقاضیان در ماه جولای بود.
بعد از پذیرش 65 مهاجر از طریق برنامه کارآفرینی در ماه ژوئن، تعداد متقاضیان برنامه استارت آپ هم در ماه جولای 107.7 درصد افزایش پیدا کرد. 
تا پایان ماه آگوست کانادا 640 نفر از طریق برنامه استارت آپ پذیرفته شدند و کانادا تا پایان سال 2023 در کل حدود 960 مهاجر از طریق این برنامه خواهد پذیرفت.  
طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت، این میزان از پذیرش مهاجران از طریق برنامه استارت آپ از 575 مهاجری که از طریق این برنامه در سال گذشته پذیرفته شده بودند بیشتر است و نوید بخش پذیرش بیشتری در سال 2024 دارد.

استارتاپ کانادا

بهترین استان برای استارت آپ کانادا

بیشتر مهاجران برنامه استارت آپ که در سال 2023 وارد کانادا شده اند انتاریو و بریتیش کلمبیا را برای اقامت انتخاب کرده اند. 
انتاریو در هشت ماهه اول سال 2023 حدود 370 مهاجر و بریتیش کلمبیا 200 مهاجر را از طریق برنامه استارت آپ برای اقامت دائم پذیرفتند. 
آلبرتا تا پایان ماه آگوست 20 مهاجر و منیتوبا 50 مهاجر را از طریق برنامه استارت آپ پذیرفتند. موسسه مهاجرتی گنجی پروژه های استارتاپ برای هر 4 شهر ذکر شده را دارا می باشد که باتکمیل فرم ارزیابی (در قسمت چپ سایت) میتوانید شانس خود را بسنجید.

البته بیشترین تعداد پذیرش کارآفرینان استارت آپ در انتاریو کمترین مربوط به استان نواسکوشیا بود. استان نواسکوشیا تا پایان ماه آگوست حدود 10 مهاجر را از طریق برنامه استارت آپ پذیرفت. 

استارتاپ کانادا

مدت زمان جواب ویزای استارتاپ کانادا

خوشبختانه برنامه استارت آپ نسبت به برنامه های مهاجرتی فدرال مثل برنامه نیروی کاری ماهر فدرال، نیروی متخصص فنی و برنامه مهاجرت استانی یا برنامه مهاجرت آتلانتیک و روستایی و شمالی نیاز به امتیاز بالایی ندارد. 
مهاجرانی که از طریق برنامه استارت آپ اقدام می کنند قبل از دریافت اقامت دائم می توانند با ورک پرمیت که توسط سرمایه گذاران کانادایی حمایت می شود وارد کانادا شوند. موسسه گنجی خدمات این ورک پرمیت را دارا می باشد.
لذا مدت زمان مورد انتظار برای بررسی و تایید پرونده های استارت آپ را با دریافت ورک پرمیت می توانید کوتاه تر نماییدو به جای انتظار 2ساله حداقل در شش ماه وارد کانادا شوید.


 

بهترین انکوباتور وانجل و ونچر استارتاپ در 2024

در برنامه استارت آپ سازمانهای مورد تایید دولت کانادا بیزینس پلن ها را بررسی می کنند این سازمانهای به سه دسته تقسیم می شوند: 
  • مشارکت در صندوق های سرمایه گذاری کانادا ( ونچر)
  • گروه های سرمایه‌گذاری حامی استارت آپ ( انجل)
  • مراکز پرورش کسب و کارهای انکوباتور 

صندوق سرمایه گذاری ونچر حداقل 200000 دلار در کسب و کار واجد شرایط سرمایه گذاری می کنند. ما نمایندگی یکی از معتبرترین ونچر ها را داریم، همچنین مهاجران می توانند از طریق دو یا چند صندوق سرمایه گذاری ونچر به مبلغ 200000دلار واجد شرایط شوند.
گروه سرمایه گذاری انجل حداقل 75000 دلار در کسب و کار واجد شرایط سرمایه گذاری می کند. مهاجران می توانند با دو یا چند سرمایه گذار انجل به مبلغ 75000 دلار واجد شرایط شوند. 
مرکز رشد انکوباتور باید متقاضی را در برنامه انکوباتور کسب و کار خود بپذیرد. سرمایه گذار مهاجر باید یک بیزینس پلن داشته باشد که همه شرایط لازم مورد تایید دولت را برآورده نماید. موسسه گنجی نمایندگی بهترین انکوباتورهای کانادایی را که زمان تایید لترآو ساپورت کمی را ارائه می دهند، داراست.

استارتاپ کانادا

استارتاپ کانادا گنجی

موسسه مهاجرتی گنجی می تواند به کارآفرینان کمک کنند تا در سیستم استارت آپ کانادا فعالیت کنند و یک شعبه از شرکت ایران خود را در کانادا ثبت کنند و علاوه بر کسب کارت اقامت نیز درآمد داشته باشند.
 سرمایه‌گذاری و توسعه کسب‌وکار به راحتی در کانادا با کمک مشاوران کسب‌ و کار در سیستم استارت‌آپ کانادا و با نظارت وکلای باتجربه مهاجرت انجام می‌شود تا مطمئن شویم متقاضی کارت اقامت کانادا را کسب می کند و از سوی دیگر دولت کانادا می خواهد بداند که کسب‌وکار استارت‌آپ ارائه شده، تمام شرایط و ضوابط مورد نیاز صنعت را برآورده می‌کند.
شرایط لازم برای کارآفرینان ویزای استارت آپ عبارتند از:
  1.  داشتن کسب و کار واجد شرایط یا سابقه مدیریت
  2.  نامه حمایتی لتراوساپورت از یک انکوباتور، انجل یا ونچر
  3.  اثبات تمکن مالی مورد نیاز کل خانواده هنگام ورود به کانادا 
  4.  تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه براساس معیار زبان کانادایی
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
مژگان1402/10/11
سلام ، ما مدت دو سال أست که یک کافی شاپ در بوداپست داریم و قبل از ان هم صاحب بیزینس خودم در زمینه وسایل و لوازم خونه به مدت پنج سال بودم ، خیلی دوست داریم که به صورت استارت اپ به کانادا مهاجرت کنیم . ممنون
  • گنجی
  • 1402/10/13
برنامه استارتاپ ویزا سوابق شغی و تحصیلی شما باید دقیق بررسی شود تا بتوان شانس شما را بررسی کرد

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن