درصد قبولی ویزای توریستی کانادا

بازدیدکنندگان : 2558 نفر 1402/09/04
درصد قبولی ویزای توریستی کانادا
درصد قبولی ویزای توریستی کانادا
کانادا سالانه میلیون ها ویزا را بررسی و قبول یا رد می کند. اما چرا برخی افراد ریجکت می شوند در این مقاله ضمن بررسی دلایل قبولی ویزای توریستی کانادا، درصد شانس اخذ ویزا را اعلام می کنیم.

 

قبولی ویزای توریستی کانادا

ویزای توریستی کانادا یک مزیت است نه حق.
لذا باید ضمن ارائه مدارک مناسب به سفارت کانادا، منتظر تصمیم آفیسر کانادا باشیم تا نتیجه حاصل گردد. مدارکی مانند دعوتنامه از فامیل، سابقه سفر خوب، تمکن مالی، شغل مناسب و ... می تواند درصد قبولی ویزای توریستی کانادا ی ما را بالا ببرد.

 

اقدامات پس از ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست مجدد برای ویزای توریستی کانادا پس از ریجکت شدن کمی زمان بر است.
شاید فکر کنید که درخواست برای ویزای توریستی کانادا سخت باشد و در برخی از موارد ویزای شما ریجکت شود. اگر ریجکت شوید می توانید علاوه بر درخواست مجدد، برای تجدید نظر هم درخواست بدهید. تصمیم گیری در مورد درخواست مجدد یا تجدید نظر به موقعیت شخصی شما بستگی دارد. در ادامه اقدامات پس از ریجکتی را توضیح می دهیم.

 

برای ویزای ریجکت شده کانادا باید درخواست مجدد کنم یا درخواست تجدید نظر بدهم؟

اولین قدم بعد از ریجکت شدن ویزای توریستی کانادا این است که تصمیم بگیرد که برای درخواست مجدد یا تجدید نظر اقدام کنید. اگر بعد از ریجکتی دقیقا با همان شرایط و اطلاعات قبلی درخواست بدهید بدانید که دوباره ریجکت خواهید شد. ابتدا باید مشخص شود که آیا شما به دلایل زیر رد شده اید یا خیر:
  1.  آیا در کانادا inadmissible هستید یا خیر
  2.  از طرف اداره مهاجرت کانادا اشتباهی شده باشد. 
  3.  افسر مهاجرت قانع نشده است که شما در زمان تعیین شده کانادا را ترک می کنید.
  4.  شما در پرونده خود اطلاعات اشتباه وارد کرده اید، یا فراموش کرده اید که اطلاعات لازم را ارائه دهید.

 

اگر در پرونده اصلی خود اطلاعات اشتباهی را وارد کرده باشید می توانید با ارائه اطلاعات درست دوباره اقدام کنید. مثلا مدرکی که نشان دهنده ارتباط و وابستگی شما با کشورتان باشد و مدارکی که نشان دهد شما در زمان تعیین شده کانادا را ترک می کنید را ارائه نداده باشید.  شما در پرونده جدید خود باید توضیح بدهید که چرا اطلاعات جدید را ارائه می دهید. 

ویزای توریستی کانادا

نحوه درخواست برای تجدید نظر در ویزای ریجکت شده کانادا

زمانی که پرونده را به اداره مهاجرت کانادا ارسال می کنید افسر مهاجرت پرونده را بررسی می کند و در مورد رد یا تایید پرونده تصمیم گیری می کند. افسر مهاجرت براساس دستورالعمل های خاص و آیین نامه های مکتوب اداره مهاجرت در مورد پرونده ها تصمیم گیری می کند. اگر متقاضی همه شرایط لازم را نداشته باشد نامه ردی را دریافت می کند بعضی اوقات اداره مهاجرت کانادا اشتباه می کند بنابراین بهتر است به محض اطلاع از ریجکتی پرونده، سریعا اقدام کنید شما 60 روز فرصت خواهید داشت.  
درخواست تجدید نظر برای رد ویزای کانادا یک مرحله سخت و پیچیده است. شما باید نشان دهید که چرا ویزای شما نباید رد می شد و چرا باید به شما فرصت دوباره بدهند. یک وکیل مهاجرت با تجربه در زمان تجدید نظر برای ویزای توریستی کانادا یک مزیت بزرگ برای شما است. 
در مورد نحوه درخواست رفع ریجکتی ویزای کانادا قبلا مطلبی را در سایت قرار دادیم.

 

موارد مهم در نامه تجدید نظر ویزای توریستی کانادا

برای درخواست تجدید نظر باید نامه تجدیدنظر نوشته شود و در آن دلایل بسیار قوی ارائه و به نوعی ثابت شود که تصمیم رد ویزا به درستی صورت نگرفته طبق نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا، در نامه تجدید نظر می توانید این اطلاعات را وارد کنید:
  •  تاریخ اقدام و اطلاعات اداره مهاجرتی که درخواست را ارسال کرده اید
  •  مشخصات شخصی و آدرس فعلی شما که در پرونده درج کرده اید.
  •  تاریخ رد درخواست شما که با نامه ریجکت به دست شما رسیده
  •  سابقه سفر و ویزاهای قبلی خود را طبق پاسپورت ضمیمه کنید
  •  دلایلی که می خواهید ویزای کانادا را بگیرید کامل شرح دهید.
  •  احساس فوریت را با ذکر یک یا چند دلیل مستند ایجاد کنید
  •  امضای متقاضی در پایین برگه درج شود بجز کودکان که نیاز نیست
  •  همه مدارک قبلی را در نامه تجدید نظر ارائه دهید. مدارک باید ترجمه شوند.
  •  بخش اصلی نامه تجدید نظر شامل: چرا آنها درخواست شما را رد کرده اند، چرا فکر می کنید که آنها در تصمیم خود اشتباه کرده اند و باید ثابت کنید تصمیم آنها اشتباه بوده است. 
 

برای درخواست مجدد ویزا یا تمدید ویزای کانادا نیاز به کمک دارید؟

اگر چنین است، امروز با موسسه مهاجرتی گنجی تماس بگیرید. شرایط تمام متقاضیان و موکلین ما توسط متخصصان مهاجرتی حرفه ای و باتجربه به طور دقیق بررسی و رسیدگی می شود و بهترین راهکار بر اساس شرایط شما بشما پیشنهاد می شود. کلیه همکاران ما در تیم حقوقی موسسه مهاجرتی گنجی به بالاترین استاندارد های ارایه خدمات به متقاضیان پایبند هستند.
 

آیا سوالی در ارتباط با نیازهای مهاجرتی خود دارید؟

فرم ارزیابی مهاجرت رایگان را تکمیل کنید(نوار سمت چپ سایت) و ظرف 48 ساعت پاسخ بگیرید تا مشخص شود که واجد شرایط هستید یا خیر.
تکمیل فرم ارزیابی حدود 2 تا 3 دقیقه زمان می برد. اطلاعات شما توسط تیم تخصصی ما بررسی می شود و در عرض 1 تا 2 روز کاری به شما باز می گردیم تا به شما بگوییم که به چه صورت می توانیم به شما در رسیدن به هدفتان کمک کنیم.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 5
پ1402/09/19
سلام اگر بیشتر از 60 روز از رفیوز شدن گذشته باشد می توان در کورت پرونده را مطرح کرد؟ اینکه رباتها پرونده را بررسی میکنند صحت دارد؟ خودم کارمند رسمی و مهندس ارشد نظام مهندسی و همسرم مهندس نظام مهندسی و مدیر عامل آزمایشگاه بتن و جوش. شینگن داریم. با ایلتس7 . بچه یکی 12 ساله و دیگری شیرخوار بی شینگن. با تمکن کافی
  • گنجی
  • 1402/09/20
خیر.
شانس شما از روشهای دیگر بیشتر است لذا هزینه و زمان را در کورت با پرونده قوی می توان بررسی کرد.
هادی1402/09/18
سلام من دو ماهه وارد کانادا شدم به صورت توریستی با دعوت نامه از برادرم ‌و الانم دو هفته هست ورک پرمیت گرفتم میخواستم برای همسرم و فرزندانم اقدام کنم شرایطش میخواستم بدونم چجوری هست
البته یه ریکجتی انها برای توریستی با دعوتنامه برادرم دارند
  • گنجی
  • 1402/09/20
آیا مشغول به کار شدید؟ دلایل ریجکتی آنها با دعوتنامه برادرتان چی بوده؟ وکیل داشتید؟
 
محمد1402/09/18
با سلام
من سال ۲۰۲۰ بعد از نه سال و برای اولین بار درخواست ویزای ویزیتور برای پدر، مادر و خواهرم فرستادم توسط یک دفتر . خواهر مهماندار هواپیما در ایران هستن و مجرد. پدر و مادرم هم نزدیک به سی سال مسافرت های اروپایی هر چند سال داشتن و برگشتن به ایران و تمکن مالی و همه مدارک هم برای کانادا کامل بود ولی بعد از دو سال معطلی جواب ریجکت دادن اول سال ۲۰۲۳، حال چه راهی پیشنهاد میفرمایید؟
  • گنجی
  • 1402/09/20
ما پرونده ای نداشتیم که اینقدر زمان ببرد احتمالا نکته ای داشته است 
ابتدا باید دلایل ریجکتی را برای ما بفرستید.
مهدی1402/09/18
هزینه شما برای طرح پرونده ریجکتی در کورت چقدر هستش ؟
  • گنجی
  • 1402/09/20
قبل از بررسی هزینه ها باید نوع پرونده، دلایل ریجکتی، نحوه اقدام با وکیل یا آژانس را بدانیم
در کورت متاسفانه پرونده های آژانس خیلی سخت خواهند بود
س.1402/09/05
سلام، برای درخواست تجدید نظر حتما باید پرونده در کورت مطرح شود؟
هزینه خدمات شما چقدر می باشد ؟
من شرایط بسیار عالی داشتم ، بعنوان نمونه ۷ ویزای شینگن ، ۱ ویزای امریکا ، کارمند رسمی شرکت ملی نفت ایران با ۲۰ سال سابقه ، متاهل و دارای یک فرزند و در حال حاضر همسر باردار ، ۲۵ هزار دلار تمکن مالی ، کاور لیتر ، برگه مرخصی ، و اقدام به تنهایی و بدون دعوتنامه بوده است . توجه بفرمایید من زمانی که فرزند نداشتم به امریکا سفر کردم و برادرم سیتیزن امریکا است ولی به کشور برگشتم . در حال حاضر ویزای معتبر۲ ساله شینگن روی پاسم دارم و انگشتنگاری در شهر رم ایتالیا انجام شده است . مراحل ثبتنام توسط خودم با وسواس خاص انجام شده و جز حقیقت چیزی ننتوشتم . ولی دلیل رجکتی عدم ترک کانادا و مشخص نبودن هدف از سفر بیان شده .
لطفا راهنمایی بفرمایید بهترین روش چی میباشد .
سپاس
  • گنجی
  • 1402/09/06
حتما یک نکته ای درپرونده شما بوده که منجر به ریجکتی شده است لذا باید کل پرونده ارسال شده شما را بررسی دقیق کنیم تا نظر دهیم
سپس ببینیم امکان کورت، یا اقدام مجدد یا مسیر اقامتی تان چگونه خواهد بود.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن