مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 2589 نفر 1401/06/19
مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا
مدارک لازم برای پاسپورت دومینیکا
شرایط پاسپورت دومینیکا
تغییر کرد و طی آن دولت دومینیکا در تاریخ 18 آگوست 2022 برابر 27 مرداد 1401 شرایط برنامه سرمایه گذاری دومینیکا و اخذ پاسپورت دومینیکا را تغییر داد که طبق قانون جدید شرایط فرزند وابسته و هزینه های خرید ملک و دونیشین تغییر کرد. این تغییرات از تاریخ 15 سپتامبر 2022 برابر 24شهریور 1401 اجرایی می شود.

تمام کسانیکه قبل از 15سپتامبر اقدام کنند قوانین قبلی برای آن ها قابل انجام است و این تغییرات شامل آنها نمی شود. اگر شما هم به فکر مهاجرت به دومینیکا هستید، بدانید که سفارت دومینیکا در تهران شعبه ای ندارد لذا این مطلب آخرین تغییرات را در مورد پاسپورت دومینیکا، مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا و شرایط مهاجرت به دومینیکا برای شما بیان می کند.

سرفصل های مهم:

 

مهاجرت به دومینیکا

شرایط مهاجرت به دومینیکا و دریافت کارت اقامت دومینیکا برای هر فرد متفاوت است و متقاضی به نسبت نوع روش می تواند به نتیجه مطلوب برسد. بهترین روش دارا بودن یک فرصت شغلی مناسب در دومینیکا است. دومینیکا شرایط خوبی در زمینه کشاورزی و توریسم با امکان صادرات به آمریکا دارد و دانشکده پزشکی معروفی دارد.
مهاجرت به دومینیکا از طریق تحصیل، مهاجرت به دومینیکا از طریق کار، اخذ شهروندی دومینیکا از طریق تولد و مهاجرت به دومینیکا از طریق سرمایه گذاری و خرید ملک همگی می تواند روش مناسبی باشد که شما با مشورت با موسسه مهاجرتی گنجی بهترین نتیجه را خواهید گرفت. 

مهاجرت به دومینیکا

شرایط فرزند وابسته پاسپورت دومینیکا

طبق قوانین جدید دولت دومینیکا، فرزندان بین 18 تا 30 سال علاوه براینکه به والدین باید وابستگی مالی داشته باشند باید در یک دانشگاه تایید شده زیر نظر وزارت علوم مشغول به تحصیل باشند. البته فرزند دختر که مجرد و زیر 25 سال می باشد و از نظر مالی به والدین وابسته است نیاز به ارائه مدارک دانشگاهی ندارد.
فرزندان بالای 18 سال که مشکل ذهنی داشته و به والدین وابسته هستند جزو پرونده پاسپورت دومینیکا قرار خواهند گرفت.

 

شرایط والدین در پاسپورت دومینیکا

شرایط والدین در پاسپورت دومینیکا تغییر کرد و طی آن متقاضی می تواند پدر و مادر خود و همسر را با سن 65 سال در پرونده داشته باشد(قبلا تا 55 سال بود). والدین متقاضی و همسر باید از نظر مالی به فرزند خود وابسته باشند.
اعتبار پاسپورت دومینیکا مادام العمر می باشد و متقاضی هر ده سال آن را تعویض می کند. 

 

شرایط برادر و خواهر در پاسپورت دومینیکا

شرایط برادر و خواهر در پاسپورت دومینیکا حذف شد و طبق آن نمی توان برادر و خواهر را در پرونده دومینیکا همراه داشت. طبق تجربه متقاضی این بخش بسیار کم بود.
عکس پاسپورت دومینیکا از سال گذشته تغییر کرد و از 32 صفحه به 55 صفحه افزایش پیدا نمود.

معایب پاسپورت دومینیکا

نحوه دریافت پاسپورت دومینیکا

شرایط خرید پاسپورت دومینیکا بسیار ساده است. هر خانواده می تواند تا 6 نفر باشد و بیشتر از آن برای هر نفر 25هزار دلار اضافه می گردد اگر فرد هفتم تا 18 سال سن داشته باشد و اگر بیش از 18 سال باشد 50هزار دلار اضافه می گردد.
کشورهای بدون ویزا با پاسپورت دومینیکا شامل 145 کشور می باشد که بدون ویزا می توانید از انها بازدید کنید و به صورت نامحدود طی 3الی 6 ماه حضور داشته باشید.

اخذ پاسپورت دومینیکا - در کمتر از 3 ماه پاسپوت بگیرید
اگر مدارک کافی داشته باشید بسیار سریع پاسپورت را دریافت خواهید کرد.  مدارک شغلی و شناسایی مانند شناسنامه، کارت ملی و سند ازدواج و سوپیشنه بسیار مهم است. دارا بودن سوپیشینه و تست پزشکی نیز باید ارائه گردد. اصولا مدرک خاص دیگری را نیاز ندارید. ولی مدارک لازم برای اخذ پاسپورت دومینیکا به نسبت هر فرد متاهل و مجرد متفاوت است که با مشاوره موسسه مهاجرتی گنجی از جزئیات آن مطلع خواهید شد.

 

آخرین تغییرات پاسپورت دومینیکا

آخرین تغییرات پاسپورت دومینیکا

اگر بعد از دریافت پاسپورت دومینیکا متقاضی صاحب فرزند شود، واجد شرایط اخذ تابعیت دومینیکا خواهد بود. از سوی دیگر اگر فرد دارای پاسپورت دومینیکا ازدواج کند، همسر وی نیز واجدشرایط دریافت پاسپورت و اخذ تابعیت دومینیکا خواهد شد. اما برادر و خواهر متقاضی نمی تواند جزو پرونده قرار گیرد.
 

پاسپورت دومینیکا بدون ویزا

تجربه سفر با پاسپورت دومینیکا برای همه لذت بخش خواهد بود زیرا مشکلی برای سفارت نخواهید داشت. سفر به کانادا با پاسپورت دومینیکا را نیز موسسه مهاجرتی گنجی به رایگان برای متقاضیان خود درخواست می دهد. ویزای مولتی آمریکا با پاسپورت دومینیکا را با درخواست B1 و B2 می توان دریافت کرد. درکل رتبه پاسپورت دومینیکا بسیار بالا و در پله 32 ام رنکینگ جهانی است. پاسپورت دومنیکا دارای شرایط آسانی برای تمدید خواهد بود که شما هر 10 سال آن را انجام خواهید داد.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 3
مهدی1401/08/21
سلام،برای دریافت پاسپورت دومینیکا چه مدارک برای مجرد نیاز هستش؟
در مجموع هزینه درخواست صدور پاسپورت دومینیکا چقدر تمام میشه؟
آیا برای درخواست نیاز به حضور فیزیکی هستش؟
  • گنجی
  • 1401/08/21
نیازی به حضور فیزیکی نخواهید داشت، برای شما هزینه ها در کمتری حالت از صدهزار دلار خواهد بود و مدارک شناسایی و شغلی و تمکن مالی نیاز است. 
سلام شرایط دریافت پاسپورت دومی1401/07/13
سلام شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا برای یک خانواده چهار نفره دقیقا چیست
  • گنجی
  • 1401/07/14
مدارک خاصی نیاز ندارد
متقاضی باید شناسنامه، کارت ملی، سند ازدواج، کارت سربازی خود و اعضا خانواده را به دفتر ما در تهران یا کانادا ارائه دهد، بعد از ترجمه و انجام انگشت نگاری و سوپیشینه پروسه دریافت شروع می گردد
هزینه ها به نسبت تعداد و سن اعضا خانواده متغیر است.
 
سلام1401/06/21
شرایط دریافت ویزای توریستی ۵ساله چیست ؟وهزینه آن چقدر است؟
  • گنجی
  • 1401/06/22
برای ویزای توریستی کانادا باید سوابق شغلی و مالی خوب بعلاوه ویزای معتبر از کشورهای تراز اول و دعوتنامه رسمی از کانادا داشته باشید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن