تحصیل در انگلستان با پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 640 نفر 1401/09/09
تحصیل در انگلستان با پاسپورت دومینیکا

تضمین آینده تحصیلی فرزندان با پاسپورت دومینیکا

اگر به فکر ادامه تحصیل در یکی از بهترین و عالی ترین سطح های تحصیلی در دنیا هستید، انگلستان می تواند مقصد مناسبی برای شما باشد. دانشگاه های انگلستان دارای اعتبار و رنکینگ بالایی هستند و تعداد آن ها بیش از 200 دانشگاه در انگلستان می باشد و هر ساله تعداد بالایی از درخواست های تحصیل را بررسی می کند. دانشگاه های کمبریج، آکسفورد و امپریال لندن طبق جدید ترین رنکینگ ها و آمار ها جزو 10 دانشگاه برتر دنیا می باشند و با داشتن ویزای تحصیلی می توان در این کشور مشغول به تحصیل شد.

 

شانس ویزای تحصیلی انگلیس با پاسپورت دومینیکا

برای اینکه بتوانید در انگلستان تحصیل کنید اولین گام پیدا کردن دانشگاه مورد نظر و اخذ پذیرش از آن دانشگاه می باشد. سپس باید با ارائه تمکن مالی که بسیار مهم نیز می باشد می توانید برای ویزای تحصیلی انگلستان اقدام کنید. نام ویزای تحصیلی انگلیس Tier 4  می باشد و نوعی از انواع ویزای انگلستان می باشد و دارندگان این ویزا با داشتن این مدرک می توانند در انگلستان تحصیل کنند و در طول دوره تحصیل در انگلستان اقامت داشته باشند. 

 

انواع ویزای تحصیلی انگلستان

ویزای tier 4 general study visa:

این ویزای برای تحصیل در مقاطع بالاتر از دیپلم می باشد و متقاضی باید بالای 16 سال باشد. اعتبار این ویزا تا پایان طول دوره تحصیلی می باشد.

 

ویزای tier 4 child study visa: 

این نام ویزای دانش آموزی انگلستان می باشد. که متقاضی 4 تا 16 ساله با داشتن این ویزا می تواند در انگلستان در مقاطع پایین تر تحصیل کند و حتی ویزای همراه برای خانواده خود دریافت کند.

 

ویزای tier 4 short term study visa:

این ویزا 6 ماه اعتبار دارد و برای دوره های آموزش می باشد.

 

شرایط اخذ ویزای تحصیلی انگلستان با پاسپورت دومینیکا

در صدور ویزای تحصیلی انگلستان مهم ترین موضوع ادمیشن یا همان پذیرش از دانشگاه معتبر می باشد.
در این ویزا متقاضی باید 40امتیاز را کسب کند که تقریبا 30 امتیاز مربوط به نامه پذیرش و تمکن مالی مناسب می باشد. در این ویزا برخلاف ویزا های دیگر امتیاز خود شخص بسیار تعیین کننده تر از نظر آفیسر می باشد. لازم به ذکر است بعد از اخذ پذیرش تنها 6 ماه برای اقدام ویزای tier 4 زمان دارید.

 

مدارک مورد نیاز برای اخذ ویزای تحصیلی انگلیس

  • نامه تمکن مالی
  • 2 قطعه عکس
  • نامه پذیرش از دانشگاه
  • پاسپورت با حداقل 6 ماه اعتبار
  • پرینت حساب بانکی 6 ماه گذشته
  • اصل و ترجمه شناسنامه و سند ازدواج

اگر شخص زیر 18 سال است نیاز به اطلاعات شخصی یکی از اولیا می باشد.

 

تحصیل در انگلستان با پاسپورت دومینیکا

در طی چند سال گذشته کشور دومینیکا در برابر سرمایه گذاری در این کشور طی 4 ماه شهروندی این کشور را به متقاضی می دهد.این پاسپورت دارای مزایای بسیار زیادی می باشد. از جمله سفر بدون ویزا به 145 کشور دنیا از جمله کشور های اتحادیه اروپا.
همانطور که در بالا گفتیم اخذ ویزای تحصیلی انگلستان با داشتن شرایط لازم امکان پذیر است اما این موضوع برای ایرانیان ممکن است کمی سخت تر باشد و حتی با ارائه تمکن قوی و پذیرش از دانشگاه های معتبر نیز احتمال ردی وجود دارد. اما افرادی که دارای پاسپورت دومینیکا می باشند امکان اخذ ادمیشن و درخواست ویزای تحصیلی را دارند. می توان در دانشگاه های ارزان تر با هزینه کمتر پذیرش گرفت و سپس اقدام به اخذ ویزای تحصیلی کرد.
این می تواند یک مزیت بزرگ برای تحصیل فرزندان و تضمین آینده تحصیلی آن ها باشد. شما می توانید پاسپورت دومینیکا را با کم ترین هزینه و بدون نیاز به مدرک زبان انگلیسی در کم ترین زمان دریافت کنید. برای اطلاعات بیشتر با موسسه مهاجرتی گنجی در ارتباط باشید.  
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن