پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 2643 نفر 1402/04/25
پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان
شرایط جدید پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان
طبق آخرین نامه ای که از دولت دومینیکا دریافت کردیم، اداره مهاجرت و شهروندی دومینیکا تغییراتی را در هزینه های دریافت پاسپورت تصویب کرد که این تغییرات از تاریخ 17 جولای 2023 قابل اجرا می باشند.
لذا شرایط دریافت پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان با دیگر کشورها متفاوت شد که در ادامه توضیح می دهیم.

 

ارزش پاسپورت دومینیکا برای خانواده

فقط طی 4ماه می توانید پاسپورت دومینیکا را برای کل خانواده اخذ کنید. با این پاسپورت ایرانیان می توانند بدون ویزا به 145 کشور شامل کل کشورهای عضو شینگن (اتحادیه اروپا)، چین، کره جنوبی و ... سفر کنند.
فقط تصور کنید که برخلاف کانادا و آمریکا شما می توانید فرزندان تا 30 سال خود را نیز در پرونده همراه داشته باشید.

 

شرایط ویزای دومینیکا برای ایرانیان

فقط یک روز برای تهیه مدارک مورد نیاز پاسپورت دومینیکا وقت بگذارید و مادام العمر از خدمات آن بهره مند شوید.
ایرانیانی که برای پاسپورت دومینیکا اقدام کرده اند فقط نیاز به مدارک شناسایی مانند شناسنامه و کارت ملی و مدارک مالی مانند سند ملک و تمکن بانکی دارند.
نیاز به ارائه مدرک زبان یا حضور در خاک دومینیکا نیز نخواهید داشت، اما خدمات معافیت مالیات و امکان تحصیل فرزندان در بهترین کشورهای اروپا و انگلیس و کانادا را خواهید داشت.

 

3روش خرید پاسپورت دومینیکا از طریق سرمایه گذاری

آیا برای دریافت پاسپورت ارزان قیمت آماده اید؟
ما در اینجا به شما 3 روش تهیه پاسپورت دومینیکا را اعلام می کنیم که موسسه گنجی به انتخاب شما یکی از آنها را اقدام می کند:
  •     خرید ملک از 200هزار دلار
  •     دونیشین دولتی از 150هزار دلار
  •     فاینانس شرکتی از 100هزار دلار
سن و تعداد اعضا خانواده در ارائه مبلغ نهایی موثر خواهد بود.
 

کمترین قیمت اخذ پاسپورت دومینیکا را از دست ندهید

برخلاف آژانس های متفرقه، موسسه مهاجرتی گنجی یک شرکت ثبت شده ورسمی در زمینه اقامت و شهروندی در کشور کانادا با مدیریت وکیل رسمی مهاجرت، آقای گنجی است که بصورت مستقیم با مقامات اداره مهاجرت در ارتباط می باشد و با دارابودن نمایندگی رسمی به صورت مطمئن و از مسیر قانونی و قابل اعتماد می توانید با کمترین قیمت پاسپورت دومینیکا را دریافت کنید.
اگر قبل از 17 جولای 2023 برابر 26تیرماه1402 برای اخذ پاسپورت دومینیکا اقدام کنید حداقل 28500 دلار کمتر پرداخت خواهید کرد زیرا پس از این تاریخ دولت دومینیکا، ایرانیان را طبق مصوبه S.R.O No.8 of2023 واجد شرایط بررسی دقیق سوابق و بک گراند قبلی اعلام کرد و لذا هزینه های مرتبط با این بخش را افزایش داد. این هزینه ها شامل موارد زیر خواهد بود البته موسسه گنجی با تمام تلاش مطمئن ترین و کمترین قیمت را جهت کسب پاسپورت دومینیکا به شما ارائه می دهد:
  1. متقاضی اصلی 25000دلار
  2. همسر فرد اصلی پرونده 15000دلار
  3. هر فرزند بالای 16 تا 30 سال 15000دلار
  4. هر فرزند بین 12تا 15 سال 10000دلار
  5. فرزند زیر 12 سال رایگان می باشد

 

راهنمای اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان

ایرانیان که پاسپورت دومینیکا را دریافت کرده اند، می توانند مادام العمر از این سند رسمی مسافرتی به 145کشور بدون ویزا سفر کرده و 3 تا 6 ماه درانجا حضور داشته باشند و برای تحصیل و کار اقدام کنند.
در صورت اقدام با موسسه گنجی امکان دریافت بدون هزینه ویزای کانادا را نیز بصورت 10 ساله خواهید داشت.
توجه داشته باشید که ریجکتی ویزای شینگن، انگلیس و ... شانس اخذ پاسپورت را کم می کند لذا قبل از اقدام با دفتر ما در تهران و مونترال کانادا مشورت کنید.

 

مصاحبه پاسپورت دومینیکا

بر اساس قانون جدید که از تاریخ 17 جولای 2023(26 تیر ماه 1402) انجام مصاحبه برای کلیه متقاضیان دریافت شهروندی و  پاسپورت دومینیکا اجباری شد که نیازمند دارا بودن مترجم و پرداخت هزینه های مرتبط با آن است که متعاقبا در کانال تلگرام و همچنین پیج اینستاگرام موسسه گنجی در مورد آن توضیح خواهیم داد.
بسیاری سوال پرسیده اند که مصاحبه سفارت به چه زبانی است؟
مصاحبه متقاضیان پاسپورت دومینیکا بصورت آنلاین خواهد بود  و با حضور مترجم برای متقاضیان برگزار خواهد شد.
سوالات سفارت به انگلیسی است و مترجم برای شما ترجمه فارسی خواهد نمود، البته مصاحبه مرحله پیچیده ای نیست و بخشی از روال عادی آفسرهای بررسی کننده پرونده در پروسه صدور شهروندی می باشد.  ما در موسسه گنجی در زمینه مصاحبه آماده سازی کامل شما را قبل از مصاحبه انجام خواهیم داد و شما را در مصاحبه همراهی خواهیم کرد.
 

اخذ پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان در 2024

خوشبختانه برخلاف دیگر کشورهای حوزه کارائیب مانند سنت کیس و آنتیگوآنا، دولت دومینیکا همچنان در سال 2024 نیز به اتباع ایران، پاسپورت و شهروندی اعطا می کند و موسسه گنجی با توجه به تجربه طولانی در این مسیر خدمات ترجمه، مدیکال، آزمایش، انگشت نگاری، سوپیشینه و ... را با بهترین کیفیت به موکلین ایرانی خود ارائه می دهد.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن