آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا

بازدیدکنندگان : 3876 نفر 1402/10/25
آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا
آخرین اخبار ویزای توریستی کانادا
ویزای تحصیلی، کار و توریستی کانادا را اقدام نکنید! قطعا ریجکت می شوید.

 

ریجکت ویزای کانادا

بحران مسکن برای دولت کانادا مشکل ساز شده و دولت سعی دارد با کاهش ورود دانشجو، کارگر و توریست به کانادا با این بحران مقابله کند. لذا محدودیت در تعداد پذیرش ویزای کار، توریستی و تحصیلی کانادا از ژانویه را شاهد خواهیم بود.

 

کاهش پذیرش ویزای توریستی و تحصیلی کانادا

مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا، در کنفرانسی در وینیپگ، مانیتوبا در تاریخ 13 ژانویه 2024 اعلام کرد کانادا در حال بررسی اعمال محدودیتی برای پذیرش در تعداد دانشجویان بین المللی است، زیرا دولت به دلیل بحران قیمت مسکن با انتقاد مواجه است. فیلم آن را در اینستاگرام گنجی ببینید.
داده های رسمی نشان می دهد که در سال 2022 بیش از 800هزار دانشجوی خارجی با ویزای فعال در کانادا وجود داشته است که  این عدد در سال 2012 تنها 275000 دانشجو بوده است. 

توئیتر وزیر مهاجرت کانادا

چرا ویزای توریستی و تحصیلی کانادا ریجکت می شود

بحران مسکن ناشی از افزایش مهاجران و همچنین دانشجویان بین‌المللی و افرادی که با ویزاهای توریستی و علی الخصوص ورک پرمیت ایرانیان به کانادا می آیند تشدید شده و تقاضا برای اجاره و خرید خانه‌ها را افزایش داده است، این اتفاق درست در زمانی اوج گرفته که تورم در دوران پسا کرونا ساخت و ساز را کند کرده است.

 

میخواهید بدانید آیا برای اقامت دائم کانادا واجد شرایط هستید؟ فرم ارزیابی رایگان موسسه گنجی را تکمیل کنید

 

درصد ریجکتی ویزای توریستی و تحصیلی کانادا

مارک میلر، وزیر مهاجرت کانادا، در مصاحبه ای ضبط شده با CTV Question Period گفت که دولت لیبرال در نظر دارد در سه ماهه اول و دوم امسال (سال 2024) سقفی برای پذیرش تعداد دانشجویان بین المللی در نظر بگیرد.
میلر با اشاره به تعداد دانشجویان بین المللی در کانادا گفت: "این حجم نگران کننده است." این واقعاً سیستمی است که از کنترل خارج شده است».
به نظر آقای گنجی وکیل رسمی مهاجرت کانادا، این خبر منتشر شده در The Globe and Mail بسیار نگران کننده است زیرا شانس اخذ ویزا را بسیار کاهش خواهد داد، متاسفانه وزیر مهاجرت نگفت که دولت تا چه اندازه کاهش پذیرش دانشجویان بین المللی و توریستی کانادا را در نظر گرفته است!

ویزای توریستی کانادا

قوانین جدید مهاجرت به کانادا 2024

کانادا برای پیشبرد اقتصاد خود و حمایت از جمعیت سالخورده به مهاجرت وابسته است و به همین دلیل جاستین ترودو، نخست وزیر کانادا، سقف پذیرش مهاجرت سالانه را افزایش داده، به این معنی که تمرکز اصلی را از روی ویزاهای موقت مانند ویزاهای تحصیلی و توریستی برداشته و بیشتر بر روی ویزاهای اقامتی مانند زیر متمرکز خواهد بود. 

 

تبدیل ورک پرمیت ایرانیان به اقامت دائم کانادا

با توجه به حجم زیاد حضور ایرانیان که ویزای توریستی خود را به ورک پرمیت 3 ساله تبدیل کرده اند و عموما بالای 35 سال می باشند سعی کردیم در فیلم کوتاهی روش تبدیل ورک پرمیت به اقامت کانادا PR را بیان کنیم. این فیلم را در اینستاگرام و تلگرام گنجی ببینید.

مهاجرت به کانادا

مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی و تحصیلی

در سال 2024 مهاجرت به کانادا با ویزای توریستی و دانشجویی شانس خوبی نخواهد داشت. قبلا کانادا یک مقصد محبوب برای دانشجویان بین المللی بوده و دلیل اصلی آن را می توان در کیفیت آموزشی و همچنین امکان دریافت ویزای کار و در ادامه اقامت دائم کانادا پس از آن اشاره کرد.
البته دولت لیبرال کانادا ایده محدود کردن تعداد ویزای دانشجویی خارجی را در ماه آگوست سال 2023 مطرح کرد، اما شان فریزر، وزیر مسکن در آن زمان گفت که دولت هنوز تصمیمی برای پیگیری این گزینه نگرفته است.
میلر همچنین گفت که قصد دولت کانادا برای محدود کردن پذیرش دانشجویان جدی هست  و قصد دارد در مورد این مشکل با همتایان استانی خود نیز صحبت کرده و اجرای آن را عملی سازد.
لیبرال‌های ترودو پس از هشت سال ریاست جمهوری، محبوبیت خود را در کانادا به شدت از دست داده اند و نظرسنجی‌ها آنها را به خوبی پشت سر محافظه‌کاران رسمی به رهبری پیر پولیور قرار می‌دهد که از دولت به دلیل مدیریت نکردن درست مسئله مسکن انتقاد کرده‌اند.
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
علیرضا1402/10/25
من حدود یک سال است که با ورک پرمیت در کانادا هستم ومی خواهم بمانم وپی ار و…هیچ شرایط سنی وزبان انگلیسی راهم ندارم وفقط یک کاررسمی تمام وقت با رزومه خوب دارمدر کانادا من را راهنمایی کنید برای ماندن در کانادا؟با تشکر
  • گنجی
  • 1402/10/25
بواسطه شغل و درآمد خوب به شما کارت پی آر اعطا نمی شود 
بلکه ناک شغلی TEER مهم است 
استوری اینستاگرام و توضیح آقای گنجی را مشاهده کنید

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن