زندگی در انتاریو کانادا

بازدیدکنندگان : 746 نفر 1401/12/09
زندگی در انتاریو کانادا
زندگی در انتاریو کانادا
چرا بیشتر مهاجران تازه وارد در استان انتاریو اقامت می کنند؟
انتاریو دومین استان بزرگ کانادا بعد از استان کبک است و در مرکز کانادا واقع شده است. استان انتاریو فرصت ها و موقعیت های شغلی مناسبی برای مهاجران تازه وارد و متخصصان جوان دارد.
 

نقشه انتاریو کانادا

مناطق شمالی در نقشه انتاریو کانادا را ببینید، ساکنان کم و محیط باز شما را جذب خود می کند. خانه های ارزان و امکانات عالی بیشتر مهاجران تازه وارد را به شمال شرقی استان انتاریو هدایت می کند، آنها شهر های بزرگ زیر را برای زندگی انتخاب می کنند:
  • آلگوما Algoma
  • سادبری Sudbury
  • کوچران Cochrane
  • تیمیسکامینگ Timiskaming
  • نیپیسینگ Nipissing
  • مانتولین Manitoulin

لذا شهرهای زیر با توجه به هزینه ها شانس کمتری برای سکونت تازه واردان دارند:
  1. تورنتو Toronto
  2. اتاوا و گتینو Ottawa - Gatineau
  3. همیلتون Hamilton
  4. کیتچنر Kitchener

در این استان هزینه های زندگی پایین و موقعیت های شغلی و امکانات بسیار زیادی وجود دارد و به همین دلایل مهاجران ترجیح می دهند به جای بریتیش کلمبیا در انتاریو زندگی کنند. طبیعت زیبا و محیط آرام با امکان درآمد سازی در بدو ورود بهترین موقعیت را برای ساختن زندگی تازه برای مهاجران فراهم می کند. 
 

شرایط کار در انتاریو

فرصت های شغلی در بخش های زیر در این استانها وجود دارد موقعیت های شغلی در انتاریو با توجه به اقتصاد و صنایع گوناگون موجود در آن و پتانسیلهای استان در امر اشتغال زایی, از تنوع بسیاری برخوردار است:
  • معدن
  • جنگلداری
  • ساخت و ساز
  • خرده فروشی
  • خدمات اجتماعی
  • پزشکی و درمان

این مناطق متخصصین و کارآفرینان و نوآوران را می پذیرند تا با خرید و ایجاد و توسعه کسب و کارو همچنین با بهره گیری ازبرنامه های پشتیبانی دولتی باعث رشد و پیشرفت انتاریو شوند. 
مهاجران در این استانها با وجود هزینه های پایین زندگی و درآمد بالا می توانند پیشرفت کنند و به راحتی مسکن مورد علاقه خود را خریداری کنند. قیمت مسکن در این استان از شهر تورنتو و دیگر شهر های کانادا کمتر است. در سال 2022 میانگین قیمت یک خانه در شمال شرقی انتاریو 262.438 دلار بود اما در شهر تورنتو 1.189.850 دلار بود. 
 

کار و زندگی در استان انتاریو کانادا

افرادی که در این مناطق زندگی می کنند به علت زمان کوتاه رفت و آمد، سیستم حمل و نقل عمومی مناسب و عدم وجود ترافیک شرایط مناسبی دارند. زمان کوتاه رفت و آمد از محل کار به خانه باعث می شود افراد از همه امکانات و شرایط موجود استفاده کرده و لذت ببرند. 
 

شرایط زندگی در استان انتاریو کانادا

گردشگران و مهاجرانی که به این استان می آیند می توانند از فعالیت های ورزشی مثل هاکی، اسنوموبیل، اسکی، گلف، کریکت، ماهیگیری، کمپینگ، پاروزدن و غیره برای تفریح لذت ببرند. 
صنعت گردشگری نیز عامل تاثیرگذارتری در اقتصاد این استان است. کوهنوردی در تابستان و اسکی و شکار جزو فعالیت‌های محبوب گردشگران در زمستان هستند. حدود 300.000 کیلومتر از مسیرهای اسنوموبیل OFSC و سوار کاری در شمال انتاریو برای فعالیت های ورزشی و تفریحی شما وجود دارد. هزاران دریاچه و رودخانه، جنگل های کاج در Temagami و پارک های ملی که فاصله کمی با شهر دارند در این استان وجود دارند. 
 

هزینه زندگی در استان انتاریو کانادا

هزینه های زندگی پایین و تعادل بین کار و زندگی باعث می شود که ساکنان این مناطق شرایط زندگی مناسبی داشته باشند. چندین پرواز روزانه از فرودگاههای بین المللی بیلی بیشاپ و پیرسون تورنتو از فرودگاه تیمینس ویکتور ام پاور انجام می شود. قطار مسافربری از استان انتاریو به دیگر استانهای کانادا در حال رفت و آمد است. زمانی که در انتاریو زندگی می کنید به راحتی می توانید به جنوب انتاریو و دیگر نقاط جهان مسافرت کنید. 
 

امکانات در استان انتاریو کانادا

در استان انتاریو همه امکانات لازم برای اسکان و اقامت وجود دارد. در همه شهر های این استان بیمارستان و مراکز مراقبت های بهداشتی وجود دارد. بیمارستان تیمینس با 154 تخت، 850 کارمند و 70 پزشک همه خدمات پزشکی، جراحی، مراقبت های ویژه، زایمان، نوزادان، کودکان، مراقبت های طولانی مدت و سلامت روان در این استان قرار دارد. 
منطقه شمال شرقی یک منطقه چند زبانه است. حدود 20 درصد از جمعیت این استان فرانسوی زبان هستند و از آن‌جا که بخش زیادی از ساکنان انتاریو را مهاجران تشکیل می‌دهند ساکنان آن به  زبان های آسیای جنوبی و چینی یا لهستانی و اسپانیایی و زبان های دیگر صحبت می کنند. مدارس انگلیسی و فرانسوی زبان در این استان وجود دارد. این منطقه چهار موسسه فوق متوسطه دارد که برنامه های درسی را به دوزبان رسمی تدریس می شود. 
 

شرایط مهاجرت به استان انتاریو کانادا 

تیمینز به عنوان یکی از 11 منطقه ای است که در برنامه روستایی و شمالی شرکت می کند. برنامه آزمایشی شمالی و روستایی تیمینز انتاریو کانادا بازگشایی شده و در همه مناطق شمال شرقی انتاریو وجود دارد و شرکت توسعه اقتصادی تیمینز این برنامه را هدایت و مدیریت می کنند. این برنامه 5 ساله مهاجرت فدرال برای کمک به جوامع کوچکتر با افزایش جمعیت و کمبود نیروی کار طراحی شده است ، که برای جذب و حفظ مهاجران جدید تلاش می کند.
 
مهاجران تازه واردی که می خواهند برای مدت طولانی در این منطقه زندگی کنند می توانند از طریق برنامه مهاجرتی روستایی و شمالی اقامت دائم کانادا را دریافت کنند. با دریافت اقامت دائم کانادا می توانید در این منطقه زندگی کنید و با وجود هزینه های پایین زندگی به راحتی خانواده تشکیل دهید. 
برنامه مهاجرتی روستایی و شمالی راهی برای اقامت دائم مهاجران تازه وارد در شمال شرقی انتاریو است. شما می توانید در مناطقی مثل کوکرین، فولی، هرست، آبشار ایروکوئیس، کاپوسکاسینک، دریاچه کرکلند، متسون، آبشار صخره ای، سواحل تمیسکامینگ و تیممینز ساکن شوید. 
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن