کارهای قبل از سفر به کانادا

بازدیدکنندگان : 749 نفر 1403/03/29 کد خبر : 14494
کارهای قبل از سفر به کانادا
فهرست:
کارهای قبل از سفر به کانادا
10 نکته مهم در زمان ورود به کانادا

قبل از ورود به هر کشور لازم است که در مورد قوانین و مقررات مربوط به آن کشور تحقیقات لازم را انجام دهید. این موضوع می‌تواند باعث شود که فرایند پیچیده سفر یا مهاجرت به هر کشوری ساده‌تر شود و احتمال بروز مشکلات مختلف در طول سفر هم کاهش پیدا کند. در ادامه در مورد اقدامات مختلفی که قبل، بعد و در حین ورود به کانادا لازم است انجام دهید صحبت خواهیم کرد. 

 

1-جمع آوری مدارک شناسایی

قبل از سفر به کانادا باید همه مدارک لازم را جمع آوری کنید. مدارک شامل پاسپورت، گواهینامه ایرانی، مدارک تحصیلی، کارت واکسن بچه ها، نامه سابقه کار، مدارک پولی، بیمه سفر و سایر مدارک مربوطه است. شما نباید همه مدارک را در چمدان خود قرار دهید. آنها باید همیشه همراه شما در کابین بگ داخل هواپیما باشند. 
اگر سوالی در این مورد داشتید از طریق واتس اپ ما جویا شوید.

 

2- ارزیابی مدارک تحصیلی

اگر می خواهید در کانادا کار کنید باید مدارک تحصیلی خود را ارزیابی کنید. از طریق این ارزیابی مشخص می شود که واجد شرایط چه شغلی هستید و به چه آموزشهایی نیاز دارید. 
مثلا در سازمان WES می توانید مدارک ایرانی خود را به کانادایی تبدیل کنید.

 

3-کاریابی و رزومه کانادایی

یکی از مهم ترین موارد در زمان مهاجرت به کانادا، پیدا کردن شغل است. بانک کار Job Bank  دولت کانادا منابع مختلفی را برای تازه واردان ارائه می دهد، از جمله لیست مشاغل، اطلاعات در مورد بازار کار، و نکاتی در مورد نوشتن رزومه و کاورلتر. 

 

4-تمکن مالی کافی 

مهاجرت به یک کشور جدید می تواند گران باشد، بنابراین مهم است که خود را برای روبه رو شدن با مسائل مالی و اقتصادی آماده کنید. حتماً با اطلاعات مالی در مورد هزینه های زندگی در کانادا از جمله مسکن، حمل و نقل و مراقبت های بهداشتی آشنا شوید. حداقل 20هزاردلار برای 4 ماه اول جهت یک خانواده 4نفره الزامی است.

 

5-تسلط به زبانهای رسمی کانادا

کانادا کشوری دو زبانه است که زبان انگلیسی و فرانسه از زبانهای رسمی این کشور هستند. اگر به یک زبان یا هر دو زبان مسلط نیستید قبل از ورود به کانادا، باید تسلط کافی به زبان انگلیسی یا فرانسه پیدا کنید. شما می توانید از کلاس های زبان و آزمونهای زبانی که دولت کانادا برای مهاجران فراهم کرده است استفاده کنید. مثلا در کبک موزش فرانسه رایگان است مخصوصا اگر CSQ داشته باشید.
قبل از سفر گرفتن آیلتس جنرال 5 به بالا به همه توصیه می گردد.

 

6-تعیین شهر برای زندگی و کار

قبل از ورود به کانادا، باید بهترین شهر برای کار و زندگی خود را انتخاب کنید. کانادا کشوری بزرگ و متنوع با شهرها و استانهای پر جنب و جوش است که هر کدام از این استانها فرهنگ، جغرافیا و فرصت های شغلی متنوعی دارند. شما باید شهرها و استانهای مختلف کانادا را از نظر هزینه زندگی، فرصت های شغلی و فعالیت های فرهنگی بررسی کنید. 
همیشه شهرهای کم جمعیت شرایط بهتری را دارند.

 

7-اقدام برای دریافت بیمه درمانی 

کانادا سیستم مراقبت بهداشتی عمومی دارد اما مدت زمانی طول می کشد (3ماه) تا شما تحت پوشش بیمه قرار بگیرید. شما برای پرداخت هزینه های اضافی مراقبت های بهداشتی، بهتر است بیمه درمانی خصوصی دریافت کنید. شما می توانید.
از ایران برای سه ماه بیمه تهیه کنید نمونه های خوب را از طریق واتس اپ از ما جویا شوید.

 

8-آگاهی کامل از شرایط آب و هوایی 

لباس از ایران نبرید، از داخل کانادا تهیه کنید.
کانادا چهار فصل دارد که هر کدام زیبایی های منحصر به فرد خود را دارند:
-بهار از ماه مارس تا می، آب و هوا معتدل، گاهی بارانی به همراه شکوفه های زیبا و با جشنواره های شربت افرا در همه نقاط کانادا دارد. دما تا 20درجه متغیر است.
-تابستان از ماه ژوئن تا آگوست و سپتامبر با دمای بالای 30 درجه سانتیگراد که هوا بسیار گرم است و برای شنا، ماهیگیری و قایق سواری مناسب است. دما تا 30درجه متغیر است.
-پاییز از ماه سپتامبر تا نوامبر با آب و هوای معتدل که رنگ برگ های درختان سبز، قرمز و نارنجی است. دما تا -5 متغیر است.
-زمستان از دسامبر تا فوریه که هوا سرد است و باید لباس گرم بپوشید و باید با نحوه زندگی در شرایط برفی و یخبندان آشنایی داشته باشید، دما تا -20 متغیر است.

 

9-کسب اطلاعات در مورد کانادا

قبل از ورود به کانادا باید در مورد کشور کانادا، مردم و فرهنگ منحصر به فرد آن اطلاعات لازم را کسب کنید. حتما با اطلاعات مربوط به کانادا از جمله تاریخ، دولت و فرهنگ کانادا آشنا شوید. 
مثلا اگر قرار است در ونکوور زندگی کنید در مورد مراکز خرید ارزان، نحوه  اجاره اپارتمان، محله های ایرانی و کانادایی نشین و ... تحقیق کنید.

 

10-تحقیق در مورد خدمات مربوط به مهاجران تازه وارد

دولت کانادا به مهاجران تازه وارد خدمات گسترد ه ای برای زندگی در کانادا ارائه می دهد. دولت خدماتی مثل مسکن، آموزش و اشتغال را به تازه واردان ارائه می دهد. افراد مهاجر که دارای برگه لندینگ هستند در فرودگاه برگه استفاده رایگان از خدمات دریافت می کنند نمونه های دیگر را از طریق واتس اپ سایت ما جویا شوید.
همچنین می توانید قبل از ورود به کانادا، خدمات پیش از ورود را برای اطلاعات و پشتیبانی بررسی کنید. 
مهاجرت به یک کشور سخت و طاقت فرسا است. شما با برنامه ریزی و اطلاعات کامل می توانید به سادگی وارد کانادا شده و زندگی و کار کنید. 
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 8
نام محفوظ1403/05/12
سلام.لطفا اسم و مشخصاتم محفوظ باشد.۵۴ سال سن دارم.و فوق لیسانس پرستاری مراقبت‌های ویژه هستم.۲۹ سال سابقه کار دولتی و کارمند رسمی هستم.در حال گرفتن مدرک RN در پرستاری و مدرک زبان هستم تو پروسه مقدماتی جهت گرفتن ویزای کاری آمریکا هستم..یه پسر ۱۸ ساله و یه دختر ۲۲ ساله دارم.وهمسرم.یه خانواده ۴ نفره.تقاصای راهنمایی جهت مهاجرت را داشتم.آیا موسسه شما وکالت قبول می کند؟برای کانادا.راهی که حتما به مهاجرت کانادا ختم شود.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
  • گنجی
  • 1403/05/14

برای ویزای کانادا ما روش مناسبی برای خانواده شما داریم اما، باید آیلتس 5 طی چند ماه آینده کسب کنید
با دفتر تهران تماس بگیرید این موارد را توضیح دهید تا امکانسنجی دقیقتر انجام شود:

-سابقه کار دقیق در 5 سال گذشته شما و همسر

-تمکن مالی شامل ملک و نقد و ... به صورت تقریبی

دسته بندی خبرها
مهمترین های کانادا
پادکست ها
پربازدیدترینها

نظرسنجی مهاجرت کانادا

درصد قبولی استارتاپ ویزا کانادا به نسبت هزینه و مدت زمان گرفتن چگونه است؟

  • خوب است چون مستقیم به اقامت دائم کانادا می رسید.
  • خوب نیست، شرایط اقامت در کانادا برای ایرانیان سخت
  • نمی دانم برای مهاجرت به کانادا از کجا شروع کنم؟
شرکت کنندگان : تن