عکس پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 2546 نفر 1401/06/08
عکس پاسپورت دومینیکا
تصاویر پاسپورت دومینیکا
از ابتدای جولای 2021 برابر با تیر ماه 1400، دولت دومینیکا طرح جلد و صفحه های داخلی پاسپورت دومینیکا را تغییر داد و در پاسپورت های جدید اطلاعات بایومتریک روی صفحه سرامیک درج شد. دارندگان پاسپورت قبلی که 32 صفحه داشت، می توانند تا آگوست 2022 از آن استفاده نمایند.
پاسپورت جدید دارای اعتبار 10 ساله (قابل تمدید به دفعات و مادام العمر) به رنگ آبی تیره و دارای اطلاعات بیومتریک ذخیره شده روی چیپ می باشد. با این پاسپورت امکان سفر به 145 کشور دارید.

 

گذرنامه دیجیتال دومینیکا

گذرنامه دیجیتال دومینیکا مدرک معتبر برای سفر برای تمام سیتی زن ها می باشد که تجربه جهانی بدون مرز را برای شما به ارمغان می آورد. با پاسپورت دومینیکا شما به عنوان سیتی زن و شهروند دومینیکا محسوب خواهید شد و می توانید در این کشور کار، تحصیل، ثبت شرکت، واردات و صادرات با استفاده از انواع معافیت های مالیاتی داشت باشید. هیچ تفاوتی در نوع پاسپورت دریافتی از طریق خرید ملک یا دونیشین نیست و تمام مزایا شامل هر دو روش خواهد بود. شما امکان سفر به کشورهای متعددی با این پاسپورت خواهید بود که لیست کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا شامل 145 کشور مانند انگلستان برای 6 ماه یا 180 روز  می باشند.

عکس پاسپورت دومینیکا

پاسپورت بیومتریک دومینیکا

مشخصات پاسپورت بیومتریک دومینیکا یا گذرنامه دیجیتال دومینیکا به شرح زیر است:
  • پاسپورت جدید دارای 50 صفحه می باشد لذا امکان درج مهر ورود و خروج بیشتری دارد.
  • پاسپورت بایومتریک دارای چیپ الکترونیک حاوی اطلاعات دارنده پاسپورت می باشد که در فرودگاه های تراز اول جهان قابل استفاده است.
  • در پاسپورت بیومتریک جدید، صفحه اطلاعات متقاضی به صورت سرامیک چاپ شده، نوشته ها با حکاکی لیزری و بادوام تر و امنیت بیشتر است.
  • طراحی جدید گذرنامه همچنین از نظر زیبایی شناسی، بهتر و مدرن تر است و نمادهای دومینیکا را نشان می دهد.

 

تصویر پاسپورت دومینیکا

روی پاسپورت دومینیکا عکس متقاضی درج شده شما برای دریافت پاسپورت باید به موسسه مهاجرتی گنجی 8قطعه عکس به ابعاد 4.5*3.5 سانتیمتر ارائه دهید.
دولت دومینیکا با هزینه 13 میلیون دلار توانست اطلاعات متقاضی راروی پاسپورت به صورت سرامیکی و با امنیت بالا طراحی کند. در حال حاضر 100کشور پاسپورت الکترونیکی را صادر می کند که سنت کیس و دومینیکا از کشورهای حوزه کارائیب شروع به استفاده از پاسپورت بیومتریک کرده اند.

اعتبار پاسپورت دومینیکا

نظرات در مورد پاسپورت دومینیکا

پاسپورت دومینیکا دارای اعتبار خوبی در بین دیگر کشورهای جهان می باشد چرا که با این پاسپورت شما مجوز سفر بدون ویزا به 145 کشور را خواهید داشت، به همین دلیل بسیاری از تجار و صاحبان کسب و کار علاقمند به کسب پاسپورت دومینیکا اند.
پاسپورت دومینیکا به صورت 10 ساله برای افراد بالای 16 سال و برای کودکان 5 ساله صادر می گردد زیرا تصویر کودکان مدام در حال تغییر است. موسسه گنجی خدمات تمدید پاسپورت دومینیکا را رایگان برای موکلین خود انجام می دهد. امکان سفر بدون ویزا به شینگن رویکرد مثبتی را نسبت به این پاسپورت برای دارندگان آن داشته است.

 

پاسپورت بیومتریک دومینیکا

پاسپورت دومینیکا گنجی

موسسه مهاجرتی گنجی خدمات ویزای رایگان کانادا را برای متقاضیان خود دارد که خوشبختانه امکان دریافت ویزای 10 ساله کانادا وجود دارد. آقای گنجی مشاور رسمی مهاجرت کانادا از دفتر مونترال برای این متقاضیان تقاضای ویزای 10 ساله را انجام خواهد داد. مراحل دریافت پاسپورت دومینیکا شامل ترجمه مدارک، سوپیشینه، مدیکال و پرداخت هزینه ها خواهد بود.

 

پاسپورت دومینیکا برای ایرانیان سفارت

ایرانیان برای دریافت پاسپورت دومینیکا نیازمند مدارک خاصی نیستند فقط کارت ملی، شناسنامه، عکس و سند ازدواج(برای افراد متاهل) جهت شروع پرونده دریافت سیتی زن شیپی و گواهی شهروندی دومینیکا کافی است.
کل پروسه طی 3 الی 4 ماه قابل انجام است و متقاضی و همسر و فرزندان تا 30 سال به راحتی می توانند پاسپورت دومینیکا را دریافت نمایند. چون دومینیکا در ایران سفارت ندارد تمام خدمات توسط آقای گنجی از کنسولگری های خارج از ایران و کانادا انجام می گیرد.
 

شرایط اقامت در کشور دومینیکا

برای اخذ اقامت در دومینیکا دو روش خرید ملک (حداقل200هزار دلار) و دونیشن (حداقل 100هزار دلار) وجود دارد. هزینه های دولتی کمی هم باید پرداخت گردد که تعداد و سن اعضا خانواده در آن مهم است.
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 4
آوا1401/06/17
دومینیکا کجاست؟ روی نقشه نشان می دهید؟
ما پاسپورت دومینیکا را بگیریم می توانیم طبق لیست کشورهای مجاز با گذرنامه دومینیکا برویم؟
  • گنجی
  • 1401/06/17
دومینیکا در امریکا ی مرکزی نزدیک فلوریدا امریکا و بالای ونزوئلا قرار دارد.
با پاسپورت دومینیکا به 145 کشور مانند کل اورپا، انگلیس و ... بروید
سالار1401/06/13
من مالدیو و انتالیا زیاد رفتم به دلیل کارم ولی مشکل حقوق کمتر یه خاطر نداشتن پاس معتبر داشتم
ایا پاسپورت دومینیکا شرایط بهتری برای من ایجاد میًکند؟
  • گنجی
  • 1401/06/15
بله
متقاضیان در کشورهای حاشیه خلیج فارس مانند دوبی و قطر و کویت که دارای پاسپورت دومینیکا هستند مشکلی برای افتتاح حساب و ثبت شرکت و ... ندارند و می توانند نرخ پایه حقوق بالاتری را مخصوصا برای مشاغل خاص مانند کاپیتان هوایپما و ... داشته باشند.
روزبه1401/06/12
چرا تعداد صفحه های پاسپورت دومینیکا بیشتر شده است؟
  • گنجی
  • 1401/06/15
با توجه به افزایش لیست کشورهای مجاز با پاسپورت دومینیکا و امکان سفر بیشتر متقاضی برای گردش و تجارت، تعداد صفحه ها از 32 به 50 افزایش پیدا کرد.
رضا سلیمی1401/06/12
این عکس پاسپورت جدید های دومینیکا هستش؟ چون مثه اینکه عوض کردن
  • گنجی
  • 1401/06/15
بله 
این مربوط به موکل ما بوده که مرداد1401 دریافت کرده ایم. در پاسپورت های جدید دومینیکا تعداد صفحه ها از 32 به 50 افزایش پیدا کرده و صفحه اطلاعات شخصی سرامیکی شده است. 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن