محاسبه امتیاز تحصیل آنلاین در کانادا و آموزش مجازی در کانادا

بازدیدکنندگان : 1314 نفر 1401/05/15
محاسبه امتیاز تحصیل آنلاین در کانادا و آموزش مجازی در کانادا

واجد شرایط بودن تحصیلات آنلاین در برنامه اکسپرس اینتری برای مدت زمان محدود تصویب شد

اداره مهاجرت کانادا از مهاجران برنامه اکسپرس اینتری می خواهد تا پروفایل های اکسپرس اینتری خود را تا تاریخ 11/5/1401 آپدیت کنند تا با توجه به اقدامات جدید به صورت آنلاین اقدام کرده و تحصیلات آنلاین آنها هم در برنامه اکسپرس اینتری واجد شرایط بوده و امتیاز گیرند. 

 

تحصیل آنلاین در کانادا

محدودیت های کرونایی در 2 سال گذشته باعث شده تا کلاس های بیشتر دانشجویان به صورت مجازی برگزار شود  و تحصیل آنلاین در کانادا زیاد شود. در حال حاضر کانادا برای مهاجران اکسپرس اینتری که به صورت آنلاین تحصیل کرده اند اقدامات مناسبی را در نظر گرفته است. 
اگر 50 درصد از دوره های تحصیلی آنلاین تمام شود آموزش آنلاین جزء امتیازات در سیستم جامع امتیاز بندی قرار نمی گیرد. اما اداره مهاجرت کانادا آپدیتی را انجام داده است و طبق آن همه مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که از مارس 2020 تا آگوست 2022  به صورت آنلاین تحصیل کرده اند از طریق سیستم جامع امتیاز بندی امتیاز می گیرند. 

 

تحصیلات آنلاین در دانشگاه‌های کانادا

در وبسایت اداره مهاجرت کانادا مشخص شده است افرادی که مدرک دیپلم یا گواهینامه کانادایی را به صورت آنلاین دریافت کرده اند از طریق سیستم جامع امتیاز بندی امتیاز می گیرند و واجد شرایط هستند. تحصیلات آنلاین این مهاجران واجد شرایط است اگر:
  •  همه دوره تحصیلی آنها به صورت آنلاین بوده باشد. 
  •  در خارج از کانادا تحصیل کرده باشند. 
  •  به صورت پاره وقت تحصیل کرده باشند. 

اداره مهاجرت کانادا می گوید همه مهاجران برنامه اکسپرس اینتری باید پروفایل خود را آپدیت کنند. و طبق آن اداره مهاجرت کانادا برای بعضی از مهاجران نامه ای برای آپدیت پروفایل مشخصات را ارسال کرده است. 

فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

تحصیل در کانادا به صورت آنلاین

در نامه اداره مهاجرت کانادا به مهاجران مشخص شده که مهاجرانی که به دنبال اثبات دوره تحصیلی خود هستند باید در بخش اطلاعات تحصیلی به 3 سوال پاسخ دهند. این سوالات در مورد اینکه چه مقدار از تحصیل شما به صورت حضوری بوده و اینکه آیا تحصیل در کانادا بوده است تمام وقت یا پاره وقت بودن تحصیل است. دوره های کوتاه مدت کانادا را استفاده کرده اید خیر؟ اگر مهاجر در هر کدام از این موارد نقصی داشته باشد امتیاز او کاهش پیدا می کند. لذا شرایط تحصیل آنلاین در کانادا مهم است.
طبق نظر آقای گنجی، اداره مهاجرت کانادا در مورد نحوه ارزیابی تحصیلات شما برای محاسبه امتیازات تغییراتی را ایجاد کرده است که بر روی پروفایل مشخصات اکسپرس اینتری شما تاثیر می گذارد. 

 

تحصیل آنلاین در مدارس کانادا

اگر شما براساس اصول آموزشی کانادا تحصیل کرده اید باید در بخش تاریخچه تحصیلات به سوالاتی در مورد نوع آموزش خود یعنی آنلاین یا حضوری بودن آن، تحصیل در کانادا و تمام وقت یا پاره وقت بودن آن پاسخ دهید. اگر پاسخ مشخصی برای این سوالات نداشته باشید امتیازات شما کم می شود و نمی توانید دعوتنامه قبولی برای اقامت دائم کانادا را دریافت کنید. 

 

نحوه امتیاز دهی اکسپرس اینتری کانادا

شما باید پروفایل مشخصات اکسپرس اینتری خود را تا تاریخ 11/5/1401 آپدیت کنید تا شانس شما برای دریافت دعوتنامه قبولی اقامت دائم کانادا  در قرعه کشی های بعدی اکسپرس اینتری بیشتر شود. 
اداره مهاجرت کانادا از مهاجران می خواهد تا پروفایل اکسپرس اینتری خود را تا تاریخ 11/5/1401 آپدیت کنند تا شانس آنها برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری بیشتر شود. اداره مهاجرت کانادا قرعه کشی اکسپرس اینتری را هر دو هفته یکبار انجام می دهد. قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری در تاریخ 12/5/1401 برگزار می شود. 
اداره مهاجرت کانادا از تاریخ 15/4/1401 یعنی زمانی که از طریق قرعه کشی اکسپرس اینتری 1.500 دعوتنامه برای مهاجران اکسپرس اینتری صادر کرد قرعه کشی همه برنامه ها را آغاز کرده است. 

canada_ganji_instagram
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
سوفیا1401/05/24
محاسبه آنلاین امتیاز کانادا را چگونه انجام دهم؟
  • گنجی
  • 1401/05/24

در سایت ما لینک اپلیکیشن اپ استور برای محاسبه امتیاز آنلاین کانادا برای اکسپرس اینتری هست:

محاسبه آنلاین امتیاز مهاجرت به کانادا

در سایت اداره مهاجرت کانادا نیز امکان محاسبه آنلاین هست:

محاسبه آنلاین امتیاز اسکیل ورکر کانادا

Ghazal Mohammadi1401/05/23
سلام. من تحصیلات کانادایی به صورت آنلاین و درهمین تاریخی که گفته شده بود دارم و دقیقا تا تاریخی که گفته شده بود وارد کردم در پروفایل اکسپرس انتری. اما هنوز امتیازم تغییری نکرده و برای تحصیل کانادایی نمره ای به من نداده. به نظر شما دلیلش چیه؟
  • گنجی
  • 1401/05/24
معمولا طی 24 ساعت اپدیت می شود 

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن