برنامه کبک و بریتیش کلمبیا کانادا

بازدیدکنندگان : 762 نفر 1401/08/25
برنامه کبک و بریتیش کلمبیا کانادا
جدیدترین قرعه کشی های برنامه مهاجرت استانی کبک و بریتیش کلمبیا اعلام شد.

کبک و بریتیش کلمبیا از طریق برنامه مهاجرت استانی دعوتنامه هایی را در این هفته صادر کردند. 
استانهای کانادا به جز کبک و نوناووت، برنامه مهاجرت استانی مخصوص به خود را دارند. از طریق برنامه های مهاجرت استانی مهاجران دعوتنامه قبولی دریافت می کنند. دریافت دعوتنامه مهاجرت استانی به معنای دریافت اقامت دائم کانادا نیست اما با این دعوتنامه شانس شما برای دریافت اقامت دائم کانادا بیشتر می شود. 
برنامه های مهاجرتی کبک توسط دولت کبک مدیریت می شود و متفاوت از برنامه های مهاجرتی دیگر استانهای کانادا است. کبک تنها استانی است که براساس معیارهای مخصوص به خود می تواند همه مهاجران گروه اسکیل ورکر را تعیین و انتخاب کند. 
از طریق برنامه مهاجرت استانی بیشتر از 80.000 مهاجر برای اقامت دائم کانادا پذیرفته می شوند. برنامه مهاجرت استانی در سال 1998 ایجاد شد و دولت های استانی و فدرال کانادا برای رشد و توسعه اقتصادی و افزایش جمعیت استانهای خود این برنامه را توسعه داده و تعداد مهاجرانی که از طریق این برنامه پذیرفته می شوند را افزایش داده اند. 

 

امتیاز بندی سیستم آریما کبک

نتایج برنامه مهاجرت استانی کبک از تاریخ 16/7/1401 تا 22/7/1401 به شرح زیر بود.
کبک 1.195 نیروی کار ماهر را دعوت کرد تا در تاریخ 7/7/1401 برای اقامت دائم کانادا اقدام کنند. 
هیچ شغلی با کد ناک خاصی مبنای این قرعه کشی نبود. مهاجران باید پروفایل هایی با حداقل 597 امتیاز در سیستم Arrima داشته باشند، که این امتیاز از 620 امتیاز تعیین شده آخرین قرعه کشی در تاریخ 24/6/1401 کمتر بود. 

این قرعه کشی دوازدهمین قرعه کشی کبک در سال 2022 و سومین قرعه کشی در ماه سپتامبر بود، که این قرعه کشی های کمی غیر معمول بود چون کبک معمولا یک بار در ماه قرعه کشی می کند. کبک نتایج قرعه کشی را یک تا دو هفته بعد از برگزاری قرعه کشی ها اعلام نمی کند. 
اداره مهاجرت کبک دعوتنامه ها را برای مهاجرانی که از طریق برنامه نیروی کار ماهر کبک اقدام کرده بودند صادر کرد. 
افرادی که دعوتنامه از استان کبک CSQ را دریافت می کنند باید در مدت 60 روز پرونده کامل خود را ارسال کنند و هزینه های بررسی پرونده را بپردازند. کبک پرونده های کامل را در مدت شش ماه بررسی می کند یعنی از زمانی که پرونده کامل به همراه همه اطلاعات مورد نیاز دریافت شود بررسی شروع می شود و پرونده باید شامل همه اسناد و مدارک مورد نیاز باشد. 

 

امتیاز و مشاغل مورد نیاز بریتیش کلمبیا

بریتیش کلمبیا در تاریخ 20/7/1401 حدود 364 مهاجر را از طریق برنامه مهاجرت استانی BC دعوت کرد. 
این استان 320 مهاجر را در یک قرعه کشی عمومی دعوت کرد، که دعوتنامه ها برای مهاجران از گروه نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان خارجی و مهاجران برنامه اکسپرس اینتری صادر شد. 
مهاجران تازه وارد و نیمه ماهر در قرعه کشی عمومی براساس سیستم مهاجرت براساس مهارت باید حداقل 78 امتیاز داشته باشند. سیستم مهاجرت براساس مهارت شبیه سیستم جامع امتیاز بندی برنامه اکسپرس اینتری است که فقط بریتیش کلمبیا از این برنامه استفاده می کند. 
این استان قرعه کشی هایی را برای مشاغل زیر هم برگزار کرد:
  •  25 مربی و دستیار دوران کودکی کد ناک 4214 یا حداقل 60 امتیاز. 
  •  19 نفر از کارکنان بهداشت و درمان از گروه نیروی کار ماهر، فارغ التحصیلان خارجی، افراد تازه وارد و نیمه ماهر برنامه اکسپرس اینتری بریتیش کلمبیا با حداقل 60 امتیاز
  •  کارکنان مراقبت بهداشتی تازه وارد و نیمه ماهر با حداقل 60 امتیاز
  •  دیگر مشاغل اولویت دار با حداقل 60 امتیاز
این آخرین قرعه کشی برای برنامه مهاجرت استانی بریتیش کلمبیا بود چون این استان اعلام کرد قرعه کشی ها را به علت انتقال کد ناک 2016 به کد ناک 2021، از تاریخ 20/7/1401 تا 24/7/1401 متوقف می کند، این انتقال یک روش آپدیت شده برای ارزیابی سطح مهارت مهاجران گروه نیروی متخصص است. 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن