اخذ پاسپورت دوم

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 2202 نفر 1401/07/28
اخذ پاسپورت دوم

خرید پاسپورت دوم از کدام کشورها امکان پذیر است؟

بعد از اینکه امکان اخذ ویزای شینگن در ماه گذشته کم شد، دریافت پاسپورت دیگر کشورها پر رنگ تر شد. در این میان اخذ پاسپورت دومینیکا در کوتاهترین زمان با کمترین هزینه متقاضیان بیشتری پیدا نمود.
برنامه سرمایه گذاری دومینیکا یکی از معتبرترین برنامه های شهروندی جهان است. کشور دومینیکا با استفاده از این برنامه در بخش های کشاورزی، توریسم، ساختمان سازی، مدارس و بیمارستانهای خود سرمایه گذاری می کند و در قبال آن به متقاضی و فرزندان تا 30 سال پاسپورت مادام العمر اعطا می کند. 
اگر می خواهید بهترین قیمت برای اخذ پاسپورت دومینیکا را بدست آورید آقای گنجی در این مطلب شما را راهنمایی می کند. 

 

خرید پاسپورت دومینیکا

به این فکر کرده اید که چگونه می توانید پاسپورت دومینیکا را بگیرید، آیا روش دونیشین شرکتی مناسب است یا خرید ملک یا فایننس؟
 راههای سرمایه گذاری در دومینیکا در دو بخش کلی به شرح زیر خواهد بود:

 

1- دونیشن دولت دومینیکا

متقاضی مجرد می تواند با حداقل 100.000 دلار به صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا کمک کند اگر اعضای خانواده او هم به این پرونده اضافه شوند مبلغ سرمایه گذاری افزایش پیدا می کند. صندوق تنوع اقتصادی دومینیکا (EDF) از پروژه های بخش دولتی و خصوصی کشور برای افزایش توسعه ملی و حمایت از پیشرفت اجتماعی و امنیت مالی دومینیکا پشتیبانی مالی می کند. پروژه های بخش دولتی که برای تامین مالی توسط این صندوق شناسایی شده اند شامل بازسازی بیمارستان محلی، ساخت مدارس جدید، ساخت استادیوم ورزشی، و ارتقای صنعت دریایی کشور دومینیکا است. این سرمایه گذاری توسط شرکت های مورد تایید دولت با نام فاینانس یا دونیشین شرکتی برای حمایت از برنامه های اقتصادی دولت دومینیکا در بخش های کشاورزی و توریسم و برای تهیه بودجه پروژه های موجود و یا جدید هزینه می شود. 

 

2- خرید ملک در دومینیکا

سرمایه گذاران می توانند حداقل 200.000 دلار در املاک مورد تایید دولت مثل هتل ها، استراحتگاهها یا ویلاها سرمایه گذاری کنند. مقدار سرمایه گذاری برای هر بخش متفاوت است اما اگر اعضای خانواده به این پرونده اضافه شوند مقدار مبلغ سرمایه گذاری افزایش پیدا نمی کند. 

 

آیا خرید املاک و مستغلات سرمایه گذاری مناسبی است؟

بعد از طوفان ماریا در سال 2017، دومینیکا برای زیر ساخت ها و بخش توریسم بسیار هزینه کرد. پروژه های عمرانی مورد تایید دولت دومینیکا از طریق برندهایی مثل کمپینسکی و هیلتون باعث رشد اقتصادی این کشور شد.  اداره شهروندی دومینیکا در بخش سرمایه گذاری (CBIU)، یک مرجع دولتی است که اخیراً در وزارت دارایی تأسیس شده است، همه مقررات مربوط به گذرنامه را کنترل و اجرا می کند و یک نهاد نظارتی است که متقاضیان واجد شرایط را بررسی می کند. سرمایه گذاران می توانند در هتل های معتبر، ویلا ها و متل هایی که در نشریات معتبر مثل Conde Nast Travelle شناخته شده هستند سرمایه گذاری کنند.به نظر آقای گنجی بهترین پروژه ها در زمینه های انرژی تجدید پذیر، کشاورزی، زیرساختها و گردشگری می باشند.

 خرید پاسپورت

معتبرترین پاسپورت دنیا 

دومینیکا جزو معتبر ترین پاسپورت دنیا برای ایرانیان می باشد که فقط طی 4 ماه می توان آن را اخذ کرد. شما با شهروندی دومینیکا می توانید در این کشور زیبا با چشمه های آبگرم طبیعی، سواحل آبی رنگ و جنگل های بارانی گرمسیری، کار یا تحصیل کنید. شما پاسپورت دومینیکا را دریافت می کنید و از طریق آن می توانید بدون ویزا به 145 کشور جهان از جمله کشورهای شینگن، انگلیس و روسیه، چین و کره جنوبی سفر کنید. زبان رسمی دومینیکا انگلیسی است، امانیازی به آزمون زبان و مصاحبه نیست.
هیچ مالیات بر ثروت، هدیه، ارث، درآمد خارجی یا سود سرمایه تعلق نمی گیرد.شما فقط در صورت زندگی در دومینیکا موظف به پرداخت مالیات شخصی هستید.

 

 

خرید پاسپورت دوم از کدام کشورها امکان پذیر است؟

بیشتر کشورهای حوزه کارائیب(نزدیک آمریکا) که مستعمره انگلیس هستند به سرمایه گذاری طی 3 ماه پاسپورت اعطا می کنند که خوشبختانه با این پاسپورت به 145 کشور بدون ویزا می توانید سفر کنید. مانند دومینیکا، سنت لوسیا، سنت کیس، آنتیگوآنا و مالت. 
 

تست پزشکی و سوپیشینه دومینیکا

مهاجران بعد از اینکه اداره شهروندی دومینیکا آنها را پذیرفت باید این مدارک را ارائه دهند:
1- همه فرم های رسمی را تکمیل کنید.
2- معاینه پزشکی را در مراکز تایید شده انجام دهید.
3- مدارک اضافی و مدارک رسمی و قانونی را تهیه کنید که همه این مدارک باید به زبان انگلیسی باشد. برای اینکه در املاک سرمایه گذاری کنید باید ملکی را مشخص و توافق نامه خرید و فروش داشته باشید. 
4- داشتن گواهی عدم سوء پیشینه را تهیه کنید
5- وکیل تان مدارک بالا را باید به اداره مهاجرت دومینیکا ارسال کند.

 

اخذ پاسپورت دوم دومینیکا

آیا قبل از دریافت شهروندی این کشور باید اقامت دائم این کشور را داشته باشم؟
خیر، لازم نیست قبل از دریافت شهروندی اقامت دائم این کشور را داشته باشید. 

آیا قبل از دریافت شهروندی باید به دومینیکا سفر کنم؟
خیر، لازم نیست به دومینیکا سفر کنید اما بهتر است این کشور زیبا را ببینید. 

آیا برای دریافت شهروندی این کشور مصاحبه وجود دارد؟
در برنامه های شهروندی دومینیکا، متقاضیان مصاحبه ندارند و نیازی نیست هیچ تجربه و مهارتی در زبان داشته باشند. اما باید اهداف مهاجرتی آنها مطابق با برنامه های شهروندی این کشور باشد. 
دولت دومینیکا به دنبال این است که همه شهروندان جدید ارزش این کشور کوچک و امن را حفظ کرده و گسترش دهند. در پروسه بررسی صحت اطلاعات و پیشینه افراد، همه اطلاعات ارائه شده به دقت بررسی می شوند. مواردی از جمله هویت، وضعیت شغلی، تحصیلات، منبع ثروت و حتی سوء سابقه با جزییات بررسی می شوند. این پروسه برای افراد بالای ۱۶ سال انجام می شود.

دریافت شهروندی دومینیکا چقدر طول می کشد؟
از زمان اقدام تا تایید حدود 4 طول می کشد.

با تماس تلفنی و یا تکمیل فرم از شرایط خود،برای دریافت بهترین نرخ اخذ پاسپورت دوم مطلع گردید.
 
برچسب ها :
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 2
آدرین1401/08/04
سلام. آیا موسسه ی شما اطلاعاتی در مورد امکان کار بعنوان پزشک در دومینیکا دارد؟
  • گنجی
  • 1401/08/05
نیاز به ویزای کار دارید. دومنییکا 2 دانشکده پزشکی خوب بنام راس و السنت دارد حتما با انها ارتباط بگیرید
 
مژگان1401/07/30
با سلام و وقت بخیر و سپاس از اطلاع رسانی خوبتون. برای دریافت پاس دومینیکا از طریق خرید ملک آیا قوانین خاصی مثل مالیاتی سنگین برای خارجیان و یا محدودیت خروج سرمایه گذاری وجود داردیا خیر؟ و این که یک خانواده 4 نفره همون مبلغ 200000 تا را شامل می شه و همین هزینه تمام شده است؟
  • گنجی
  • 1401/08/01
معافیت مالیاتی خواهید داشت.
بعدا باید با نرخ روز ملک را بفروشید.
هزینه های دولتی نیز به خرید ملک افزوده می شود.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام تغییر در برنامه استارتاپ ویزای کانادا قابل پیش بینی است؟

  • سهمیه بندی طرح ها
  • افزایش قیمت ویزا
  • سخت تر شدن برنامه
  • تسریع روند بررسی ویزا در سفارت
شرکت کنندگان : تن