ویزای انگلیس با پاسپورت دومینیکا

مسیر نما :اخباردومینیکا
بازدیدکنندگان : 1272 نفر 1402/08/24
ویزای انگلیس با پاسپورت دومینیکا
ویزای انگلیس با پاسپورت دومینیکا
خبر خوب اینکه؛ دولت بریتانیا سیستم صدور مجوز سفر الکترونیکی (ETA)را راه اندازی کرد. 
طبق این خبر دارندگان پاسپورت دومینیکا بزودی می توانند با دریافت مجوز سفر الکترونیکی (ETA) بدون نیاز به ویزا وارد انگلیس شوند. قبلا هم اتحادیه اروپا سیستم مجوز ورود ETIAS  را برای شهروندان کشورهای واجد شرایط معرفی کرده بود. لذا با دارا بودن پاسپورت دومینیکا می توان به انگلستان سفر کرد.
 

سفر به انگلستان با پاسپورت دومینیکا

خوشبختانه طبق شرایط جدید اعلامی از سوی بریتانیا، از این پس دارندگان پاسپورت کلیه کشورهایی که برای ورود به انگلیس نیاز به ویزا ندارند (مانند شهروندان آمریکا، کانادا و کلیه کشورهای شینگن) باید برای ورود به انگلیس درخواست مجوز سفر الکترونیکی (ETA)بدهند. هدف از این اقدام ثبت اطلاعات افرادی است که قصد بازدید از انگلستان را دارند.
به این ترتیب شهروندان کشورهای واجد شرایط از جمله دارندگان پاسپورت دومینیکا می توانند بدون اخذ ویزا از بریتانیا برای مقاصد مختلف بازدید کنند.
توجه داشته باشید که ETA یک ویزا نیست. اروپایی ها و مسافران کشورهایی از جمله آمریکا و کانادا وضعیت ورود بدون ویزای خود را حفظ خواهند کرد اما برای عبور از مرز بریتانیا به ETA نیاز خواهند داشت.
انتظار می رود اجرای جهانی این برنامه از ماه آینده آغاز شود که در کانال تلگرام اعلام خواهیم کرد. 

 

آیا سفر به انگلیس با پاسپورت دومینیکا امکان پذیر است؟

طبق نظر آقای گنجی، وکیل رسمی مهاجرت کانادا، اگر گذرنامه انگلیسی یا ایرلندی داشته باشید، یا اجازه زندگی، کار یا تحصیل در انگلستان را داشته باشید، برای ورود به بریتانیا نیاز به ETA نخواهید داشت. همچنین اگر پرواز ترانزیت در انگلستان دارید باید این ویزای الکترونیکی را داشته باشید.
فهرست کشورهای واجد شرایط اعلام شده شامل  کشورهای حوزه کارائیب شامل دومینیکا،  آنتیگوا و باربودا، گرانادا، سنت کیتس و نویس، باربادوس، ترینیداد و توباگو، سنت لوسیا، بلیز، باهاما و سنت وینسنت و گرانادا می باشد.

ETA

Eta مخفف چیست

Electronic Travel Authorisation  یا اجازه سفر الکترونیکی می باشد.

مدارک مورد نیاز برای درخواست مجوز سفر الکترونیکی (ETA):
درخواست مجوز سفر الکترونیکی (ETA)برای انگلستان یکی از ساده ترین و سریع ترین روش های کسب مجوز ورود به این کشور است. فرآیند درخواست آن نیز به صورت کاملا آنلاین و همانطور که در تلگرام موسسه گنجی اعلام کردیم فقط 10پوند هزینه دارد و برای دو سال معتبر است
برای اقدام مسافران با تکمیل فرم درخواست آنلاین ETA، اطلاعات اولیه شخصی، اطلاعات پاسپورت و برخی اطلاعات امنیتی را ارایه می کنند.
مجوز سفر الکترونیکی (ETA)به سرعت برای افراد صادر می شود و نیازی به مراجعه به سفارت انگلستان نیست و افراد می توانند به صورت آنلاین از منزل برای آن اقدام کنند همچنین موسسه گنجی خدمات این بخش را داراست.
مسافران هنگام پر کردن  برای درخواست یک ETA برای بریتانیا، ثبت نام کنندگان باید موارد زیر را در دسترس داشته باشند:
  •  برنامه سفر
  •  کردیت کارت معتبر
  •  آدرس ایمیل معتبر
  •  گذرنامه معتبر از یک کشور واجد شرایط (مانند پاسپورت دومینیکا)
مجوز eta
ETA انگلیس دارای ویژگی های زیر است:
  1. اعتبار برای ۲ سال
  2. امکان سفرهای متعدد به بریتانیا
  3. امکان سفر به انگلستان، اسکاتلند، ولز و ایرلند شمالی

شما می توانید بسته به هدف سفر خود از ETA برای اقامت  تا ۶ ماه برای تعطیلات، دیدن دوست و خانواده، سفره ای کاری یا مطالعه در انگلستان استفاده کنید.

از 25 اکتبر 2023 برابر 3 آبان 1402 اتباع قطر و از 1 فوریه 2024 کشورهای عربستان، امارات، بحرین، کویت، اردن و عمان ملزم به دریافت مجوز سفر الکترونیکی برای ورود به انگلستان هستند.
 
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن