آخرین امتیاز قبولی آلبرتا کانادا چند است؟

بازدیدکنندگان : 2241 نفر 1400/02/27
آخرین امتیاز قبولی آلبرتا کانادا چند است؟

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی آلبرتا با حداقل امتیاز 

آلبرتا 1659 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری را دعوت کرد تا در سال 2021 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
آلبرتا از مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که 300 امتیاز داشتند را دعوت کرد، تا در تاریخ 5 می برابر 15/2/1400 از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. 
این قرعه کشی بزرگترین قرعه کشی نبود، حدود 250 مهاجر دعوت شدند. رکورد امسال 300 است. اما امتیازات براساس سیستم جامع امتیاز بندی به کمترین میزان خود از ماه می سال 2020 رسید. 
اگر مهاجران دعوت شده واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری باشند، به طور خودکار 600 امتیاز اضافی در سیستم اکسپرس اینتری دریافت می کنند. این امتیاز اضافی تضمینی برای دریافت دعوتنامه اقامت دائم کانادا است.
آلبرتا در غرب کانادا قرار گرفته است، دو شهر بزرگ کلگری و ادمونتون در این استان هستند. در این استان پارکهای ملی معروفی به نام بانف و جاسپر که زیباترین مناطق آمریکای شمالی هستند وجود دارند.
برنامه مهاجرت استانی آلبرتا برنامه های استانی را برای مهاجرانی که مقیم آلبرتا هستند، اجرا می کند.
برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته است، یعنی برای مهاجرانی که پروفایل اکسپرس اینتری ندارند هم باز است. اولین قدم برای واجد شرایط بودن در این برنامه در یافت پروفایل مهاجران از سیستم اکسپرس اینتری است. 

اکسپرس اینتری چیست؟
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: برنامه نیروی کار ماهر، برنامه نیروی متخصص فنی و کلاس تجربه کار کانادایی.
اگر واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری باشید براساس سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه امتیاز می گیرید.
اداره مهاجرت کانادا به طور منظم قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کندو مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند دعوتنامه برای اقامت دائم را دریافت می کنند.
مهاجرت از طریق سیستم اکسپرس اینتری بدون دعوتنامه مهاجرت استانی امکان پذیر است، اما مهاجرانی که امتیاز پایینی دارند می توانند از طریق برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند. مهاجرانی که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند، به طور خودکار 600 امتیاز اضافی دریافت می کنند. اگر مهاجران در قرعه کشی جدید آلبرتا امتیاز کمی داشته باشند، بعد از دریافت امتیاز اضافی، آنها 900 امتیاز خواهند داشت، که این امتیاز بیشتر از میزانی است که برای شرکت در قرعه کشی اکسپرس اینتری نیاز دارند.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا
برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا برای مهاجران اکسپرس اینتری است که ارتباط زیادی با استان دارند. استان آلبرتا از این برنامه برای حمایت از برنامه های توسعه اقتصادی و تنوع اقتصادی خود استفاده می کند.
در زمان شیوع کرونا آلبرتا فقط مهاجرانی که در حال حاضر در استان کار و زندگی می کنند را بررسی می کند.
مهاجران باید در مشاغل واجد شرایط سابقه کار داشته باشند. برنامه مهاجرت استانی لیست مشاغل واجد شرایط را ارائه نمی دهد، اما لیست مشاغل غیر واجد شرایط را ارائه می دهد.
آلبرتا در سال 2020 می توانست 6.250 دعوتنامه مهاجرت استانی را صادر کند. اما به علت شیوع کرونا فقط 4000 دعوتنامه صادر کرد. همه دعوتنامه ها تا ژوئن 2020 صادر شد و در نیمه دوم سال قرعه کشی انجام نشد.
برنامه مهاجرت استانی هنوز تعداد دعوتنامه هایی که در سال 2021 صادر می شود را مشخص نکرده است.

قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی آلبرتا با 302 امتیاز

آلبرتا در سال 2021 تا به حال 1209 دعوتنامه مهاجرت استانی برای مهاجران برنامه اکسپرس اینتری کانادا صادر کرده.
در آخرین دراو استان آلبرتا در تاریخ 6 آوریل 2021 برابر17/1/1400 قرعه کشی جدیدی را برگزار کرد و مهاجران برنامه اکسپرس اینتری را دعوت کرد تا برای برنامه مهاجرت استانی اقدام کنند.
از طریق برنامه مهاجرت استانی آلبرتا حدود 200 مهاجر برنامه اکسپرس اینتری کانادا دعوت شدند تا برای برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا اقدام کنند. مهاجران باید 302 امتیاز داشته باشند که یک امتیاز بیشتر از دو قرعه کشی قبلی بود.
آلبرتا یک استان ثروتمند وسرشار از منابع طبیعی و مناطق زیبا است. آلبرتا در غرب کانادا قرار گرفته است. در این استان دو شهر بزرگ کانادا به نام های کلگری و ادمونتون وجود دارند. این استان همچنین دارای پارک های ملی معروف مانند بانف و جاسپر است که به عنوان یکی از زیباترین مناطق آمریکای شمالی هستند. 

مهاجران برای دعوت شدن در قرعه کشی برنامه مهاجرت استانی آلبرتا باید در سیستم اکسپرس اینتری پروفایل داشته باشند.
اکسپرس اینتری سیستمی برای مدیریت سه برنامه مهاجرتی فدرال با مهارت بالا است: برنامه نیروی کار ماهر فدرال، برنامه نیروی متخصص فنی فدرال و کلاس تجربه کار کانادایی.
اگر شما واجد شرایط برنامه اکسپرس اینتری باشید براساس سن، تحصیلات، سابقه کار، تسلط به زبان انگلیسی یا فرانسه و معیارهای دیگر امتیاز می گیرید.
اداره مهاجرت کانادا به صورت منظم قرعه کشی اکسپرس اینتری را برگزار می کند و مهاجرانی که بالاترین امتیاز را دارند، برای اقامت دائم دعوت می شوند.
مهاجرت از طریق برنامه اکسپرس اینتری امکان پذیر است، اما مهاجرانی که امتیاز پایین تری دارند برای افزایش امتیاز خود دعوتنامه برنامه مهاجرت استانی را هم دریافت می کنند. مهاجران برنامه اکسپرس اینتری که دعوتنامه مهاجرت استانی را دریافت می کنند 600 امتیاز اضافی دریافت کرده که تضمینی برای دریافت دعوتنامه قبولی در قرعه کشی بعدی اکسپرس اینتری است.
مهاجرانی که امتیاز کمی دارند اگر در قرعه کشی جدید آلبرتا دعوتنامه دریافت کنند، امتیاز آنها به 902 می رسد.

برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا
این یک برنامه مهاجرت استانی پیشرفته برای مهاجران اکسپرس اینتری است که ارتباط قوی با استان آلبرتا دارند یا از برنامه های توسعه اقتصادی دولت حمایت می کنند. در زمان شیوع کرونا استان آلبرتا فقط مهاجرانی که در حال حاضر در استان زندگی و کار می کنند را در نظر می گیرد.
مهاجران باید در یک شغل واجد شرایط سابقه کار داشته باشند. برنامه مهاجرت استانی آلبرتا  فقط لیست مشاغلی که واجد شرایط نیستند را ارائه می دهد.
در اول نوامبر سال 2020 دولت فدرال تعداد مشاغلی که نیازمند ارزیابی تاثیر بازار کار Lmia در استان آلبرتا نبودند را افزایش داد. مهاجرانی که در تاریخ یک نوامبر 2020 یا بعد از آن دعوتنامه دریافت کرده اند، حتی اگر در مشاغلی که دولت فدرال برای آنها ارزیابی تاثیر بازار کار را انجام ندهد کار کنند ،می توانند از طریق برنامه اکسپرس اینتری آلبرتا انتخاب شوند.
کارفرمای کانادایی که می خواهد کارگر خارجی را استخدام کند، باید قبل از انجام استخدام ابتدا تاییدیه دولت را دریافت کند. این ارزیابی تأثیر بازار کار (LMIA) است که در گذشته به عنوان نظر بازار کار (LMO) شناخته می شد. برای دریافت LMIA مثبت، کارفرمای دولت کانادا که در حال بررسی یک درخواست است باید تعیین کند که استخدام یک کارگر خارجی تأثیر مثبت یا خنثی بر بازار کار کانادا دارد. همچنین باید ثابت شود که هیچ کانادایی واجد شرایطی برای استخدام وجود نداشته است و به کارگر خارجی حقوق و مزایایی داده می شود که مطابق با استانداردهای فدرال و استانی باشد 
آلبرتا در سال 2020 می توانست 6.250 دعوتنامه صادر کند. اما با شیوع کرونا فقط 4000 دعوتنامه صادر کرد. همه این دعوتنامه ها تا ماه ژوئن 2020 صادر شد و در نیمه دوم سال قرعه کشی انجام نشد.
برنامه مهاجرت استانی آلبرتا هنوز تعداد مهاجران برنامه مهاجرت استانی در سال 2021 را مشخص نکرده است.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن