استان کبک دعوتنامه جدید ارسال کرد

بازدیدکنندگان : 1061 نفر 1400/07/14
استان کبک دعوتنامه جدید ارسال کرد
استان کبک دعوتنامه جدید ارسال کرد

کبک 536 مهاجر که سابقه کار در مشاغل تعیین شده را دارند برای اقامت دائم کانادا از طریق استان کبک-مونترال- دعوت کرد. این دومین قرعه کشی است که در ماه سپتامبر براساس برنامه نیروی کار ماهر کبک برگزار می شود.این قرعه کشی در تاریخ 8/7/1400 توسط دولت کبک برگزار شد.  

مهاجرانی که در آخرین قرعه کشی دعوتنامه برای اقامت دائم را از وزارت مهاجرت کبک دریافت کردند، حداقل 562 امتیاز در سیستم  Arrima باید داشته باشند. 
Arrima یک سیستم آنلاین است که دولت کبک از طریق آن خدمات زیادی را به مهاجرانی که می خواهند به کبک مهاجرت کنند ارائه می دهد. این سیستم رایگان است و برای همه آزاد است. سیستم Arrima مثل سیستم اکسپرس اینتری فدرال است. مهاجران کبکی می توانند پروفایلی را برای برنامه نیروی کار ماهر کبک ایجاد کنند. 
آخرین دعوتنامه هایی که از طریق Arrima ارسال شد برای مهاجرانی که پیشنهاد شغلی معتبر دارند و خارج از شهر مونترال هستند و افرادی که در مشاغلی که مورد تقاضای کبک کار می کنند است. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

لیست مشاغل قبول شده کبک به این صورت است:

_ پرستاران و پرستاران روانپزشکی کد ناک 0312
_ پرستاران کد ناک 3233
_ دستیاران پرستار، کارکنان بیمارستان و خدامت به بیمار کد ناک 3413
_ معلمان دبیرستان کد ناک 4031
_ معلمان دبستان و مهدکودک کد ناک 4032
_ مربیان و دستیاران کودکان کد ناک 4214

کبک با ارسال تعداد زیادی از دعوتنامه ها از طریق سیستم Arrima سرعت خود را افزایش داده است. در ماه آگوست کبک قرعه کشی Arrima را به صورت هفتگی انجام می دهد که تعداد مهاجرانی که دعوت شدند بیشتر از 500 نفر بود که از قرعه کشی های دیگر امسال بیشتر بود.
قرعه کشی در تاریخ 30 سپتامبر دهمین قرعه کشی امسال کبک است. تا به حال 3200 مهاجر برای اقامت دائم در کبک انتخاب شده اند. 
 

برنامه نیروی کار ماهر کبک چیست؟

برنامه نیروی کار ماهر کبک برای افرادی است که از نظر اقتصادی برای بازار کار کبک مناسب اند. این برنامه برای نیروی کار ماهر وفارغ التحصیلان بین المللی که می خواهند برای کار به کبک مهاجرت کنند، است.
مهاجرانی که جهت دریافت CSQ دعوت شدند  حداکثر 60 روز فرصت دارند تا پرونده کامل خود را ارسال کرده و هزینه بررسی آن را بپردازند. هدف کبک برسی کامل پرونده ها در مدت 6 ماه از تاریخ دریافت اطلاعات کامل است، که این شامل همه اسناد و مدارک است. 
در صورت تایید مهاجران گواهی انتخاب کبک را دریافت می کنند. مهاجران با استفاده از این گواهی انتخاب می توانند برای اقامت دائم به دولت فدرال کانادا درخواست دهند. همانطور که در خبر قبلی آقای گنجی اعلام کرد تا قبل از لندینگ در کانادا این افراد با ورک پرمیت می توانند وارد کانادا شوند.
افرادی که می خواهند اقامت دائم کبک را دریافت کنند، براساس سیستمی متفاوت از مهاجرانی که در نقاط دیگر اقامت می کنند ارزیابی می شوند. برنامه های مهاجرتی کبک توسط استان کبک مدیریت می شود و متفاوت از برنامه های مهاجرتی دولت فدرال کانادا است.

telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 0

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن