برنامه مهاجرتی جدید ساسکاچوان

بازدیدکنندگان : 2328 نفر 1400/09/18
برنامه مهاجرتی جدید ساسکاچوان
برنامه مهاجرتی جدید ساسکاچوان

ساسکاچوان برنامه آزمایشی جدیدی به نام "مشاغل با جذب نیرو سخت" برای حمایت از بازار کاری ساسکاچوان در بخش های کلیدی را معرفی نمود.

از طریق این برنامه آزمایشی مشاغل با جذب نیرو سخت Hard to fill Skills، کارفرمایان ساسکاچوان می توانند استعدادهای بین المللی را برای مشاغل خاص مورد نیاز خود استخدام کنند. مشاغل واجد شرایط شاید به آموزش در حین کار نیاز داشته باشند. بخش هایی که تقاضای زیادی برای نیروی کاری را دارند شامل: بهداشت، تولید، کشاورزی، تکنولوژی کشاورزی، ساخت و ساز، گردشگری و خرده فروشی هستند. 
جرمی هریسون وزیر مهاجرت و آموزش شغلی گفت، تقاضا برای نیروی کاری بسیار زیاد است و فقط با پروژه های اقتصادی که اخیرا در ساسکاچوان اعلام شده، تعداد نیروی کاری هم افزایش پیدا می کند. برنامه آزمایشی مهارت های سخت برای ساسکاچوان مهم است و نشان دهنده استقلال این استان است و به کارفرمایان کمک می کند تا به راحتی استعدادهای بین المللی را استخدام کنند. با سرمایه گذاری در بخش های آموزش و بالارفتن مهارت نیروی کار، ما به یک رشد قوی در دوران بعد از کرونا می رسیم. 
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی

این برنامه آزمایشی مشاغل با جذب نیرو سخت Hard to fill Skills  جزو مجموعه برنامه های دولت ساسکاچوان برای جوابگویی به نیاز زیاد به نیروی کار در استان است که چند مورد را در کانال تلگرام و اینستاگرام درج کردیم. 

کارفرمایان و استان ساسکاچوان ازکارگرانی که از طریق برنامه آزمایشی ساسکاچوان دعوتنامه دریافت کردند، حمایت می کنند. این برنامه آزمایشی در ماه دسامبر 2021 شروع شد. 
مدیر بخش گردشگری ساسکاچوان گفت، این یک خبر خوب برای بخش گردشگری ساسکاچوان است. این برنامه آزمایشی برای جذب استعدادها و یک برنامه خوب برای همه بخش هایی است که در حال حاضر با کمبود نیروی کاری مواجه هستند می باشد. ما همیشه به دنبال استخدام نیروی کار در بازار های محلی هستیم اما باید مطمئن شویم که نیروی کار مناسب برای رشد و شکوفایی کسب و کار در ساسکاچوان را داریم، چون این برنامه آزمایشی برای دوره بعد از کرونا بسیار مفید خواهد بود. 

 معیارهای لازم برای واجد شرایط بودن برنامه آزمایشی مشاغل با جذب نیرو سخت Hard to fill Skills  عبارتند از:


_ از یک کارفرمای ثبت شده در ساسکاچوان یک پیشنهاد شغلی تمام وقت و دائمی داشته باشید و نامه تایید شغل برای یک شغل واجد شرایط را داشته باشید. 
_ داشتن حداقل مهارت در زبان رسمی کانادا.
_ حداقل شرایط تحصیلی و تجربه کاری را داشته باشید، که شامل حداقل یک سال سابقه کار در همان شغلی که پیشنهاد شغلی آن را دارید یا شش ماه تجربه کاری در آن شغل در ساسکاچوان را داشته باشید. 
مشاغلی که واجد شرایط هستند، حداقل شرایط تحصیلی و سطح دقیق مهارت در زبان مشخص نشده است. 

برای اینکه کارفرمایان واجد شرایط باشند، باید قبل از استفاده از این برنامه آزمایشی برای استخدام، نشان دهند که تلاش های زیادی برای استخدام در داخل استان انجام داده اند. آنها باید نیاز خود به نیروی کاری و سوددهی کسب و کار خود را نشان دهند، و شرایط مربوط به اسکان و اقامت کارگران را باید برآورده کنند. 

اگر امکان دریافت جاب آفر را ندارید خبر قبلی ما در مورد مهاجرت به ساسکاچوان بدون پیشنهاد شغلی را که در کانال تلگرام زیر نیز توضیح دادیم را مطالعه فرمایید.

telegram_Canada_Ganji

سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
ب1401/03/07
سلام ۶۹ سال دارم همسرم۶۰ سال دارد امکانات مالی خوبی دارم همسرم معاونت کارگزینی یک بانک است مهاجرت ازطریق تمکن مالی بدون استارت آپ وصرفا راه اندازی کار ازسوی خودم ممکن هست
  • گنجی
  • 1401/03/10
بله. نیاز به اطلاعات شغلی و سطح زبان شما داریم
برنامه های کارآفرینی امتیازبندی و نیاز به ایجاد کار و استخدام پرسنل در کانادا دارد.
دانستن زبان انگلیسی هم در حد متوسط الزامی است
با دفتر تماس بگیرید دقیق شما را بررسی کنیم.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن