تاخیر در بررسی پرونده های سیتی زن شیپی کانادا

بازدیدکنندگان : 1978 نفر 1399/09/04
تاخیر در بررسی پرونده های سیتی زن شیپی کانادا

تاخیر در بررسی پرونده های سیتی زن شیپی کانادا

حداقل 85000 نفر درخواست تابعیت کانادا را دارند. متقاضیان شهروندی کانادا و وکلای آنها درخواست رسیدگی پرونده های عقب مانده که مانع تابعیت هزاران نفر می شود را دارند. 
گروهی از وکلا برای از سرگیری آزمونهای شهروندی، تظاهراتی را در تاریخ 7 نوامبر در مونترال و تورنتو کانادا برگزار کردند. این گروه برای رسیدگی به درخواست شهروندانی که در انتظار تایید آزمونها و مراسم های شهروندی هستند، تشکیل شده است. تظاهرات بعدی در 28 نوامبر در اوتاوا کانادا برگزار خواهد شد. وکلا از دولت کانادا درخواست بررسی پرونده های عقب مانده شهروندی به خاطر کرونا را دارند
سازمان مهاجرت کانادا در پی پاندمی کرونا در تاریخ 14 مارس 2020 همه آزمونها، مصاحبه ها و مراسم های شهروندان را لغو کرد. سازمان مهاجرت 2500 تا 3000 مراسم اعطای شهروندی آنلاین کانادا را به صورت هفتگی برگزار کرد که در مقایسه با 4700 موردی که سال 2019 هر هفته انجام می داد، کاهش یافته است.


مشکلات عدم دریافت شهروندی کانادا

 متقاضیان شهروندی باید اطلاعات اولیه ای از کانادا را طبق قانون شهروندی ارائه دهند. متقاضیان باید با انجام آزمون شهروندی که الان به صورت آنلاین در دسترس نیست این شرط از قانون را انجام دهند. اگرچه بعضی از آزمونها دوباره در حال اجراست اما به معنی دریافت تابعیت کانادا برای بسیاری از افراد نیست. در ماه سپتامبر 85000 نفر در انتظار انجام آزمون شهروندی بودند.
 در نتیجه آنها قادر به رای دادن، کار در مشاغل دولتی یا دریافت پاسپورت کانادایی نیستند. سخنگوی وکلای خواستار آزمون شهروندی در رسانه گفت: این موضوع ما را نگران کرده، چندین پیام در گروه خود از مردم دریافت کردم، که نشان دهنده تاثیر این موضوع بر سلامت روان، روابط، توانایی سفر به کشور خود، ورود به شغل های دولتی و ماندن افراد در وضعیت PR است.
فرم ارزیابی مهاجرت کانادا گنجی


صحبت ها یکی از افراد منتظر دریافت سیتی زن شیپی کانادا

یکی از هزاران نفری که در انتظار شرکت در آزمون شهروندی می باشد گفت؛ از سال 2008 اقامت دائم داشته و در آوریل سال 2019 درخواست تابعیت داده است. قبل از پاندمی، میانگین زمان بررسی سازمان مهاجرت برای درخواست شهروندی یک سال بود، که وی در زمان شروع پاندمی ماه مارس، منتظر دریافت تابعیت بود. وی گفت: غیر منصفانه است که وضعیت شهروندی85000 نفر مبهم باشد. به ما بگویید، تا زمانی که پاندمی تمام نشود سایت باز نمی شود، اما هشت ماه است که همین حرفها را می زنند، لطفا وبسایت را برای ما به روز رسانی کنید. 


راه حل مشکل انجام مراسم شهروندی کانادا

ویروس کرونا مشکلات زیادی را برای انجام آزمون ها که به صورت حضوری قبلا برگزار می شد ایجاد کرده، در آمریکا متقاضیان شهروندی بخش انجام سوگند را در داخل خودروی خود و در حضور قاضی در مراکز مشخص شده، به جا می آورند. در کانادا بخشی به صورت آنلاین در حال برگزاری است که به دلیل حجم متقاضی دریافت پاسپورت کانادا با تاخیر در حال انجام است.


telegram_Canada_Ganji
سوال خود را از وکیل کانادا اینجا مطرح کنید:
پیام شما ثبت شد و پس از تایید در سایت منتشر می شود
تعداد پرسش ها: 1
علی1399/09/05
برای سیتی زن شیپی کانادا آیا سوپیشینه ایران و سایر کشورهای دیگر لازم است؟
  • گنجی
  • 1399/09/06
بعد از 3 سال حضور در کانادا میتوانید پاسپورت بگیرید.

نظرسنجی مهاجرت کانادا

کدام استان شانس دریافت اقامت با ورک پرمیت ناشی از توریستی ایرانیان دارد؟

  • برنامه مهاجرتی استان های آتلانتیک
  • برنامه مهاجرت ساسکاچوان
  • برنامه مهاجرت بریتیش کلمبیا
  • اخذ جاب آفر کانادا
شرکت کنندگان : تن